Seuraa 
Viestejä17
Liittynyt1.4.2017

Minkälaisia tutkimustuloksia on saavutettu näkymättömästä?
Entäs antimateriaalisista laitteista ja niiden kehityksestä, ovatko ne laitteet näkymättömällä alueella. Kiitos vastauksistanne.

haw

Kommentit (6)

Käyttäjä3990
Seuraa 
Viestejä17
Liittynyt1.4.2017

Olen kiinnostunut antimateriaalien määrästä ja laadusta. Voisiko joku asiantuntia valaista tiedollaan hieman tietämättömyyttäni? Minkälaisia laitteita on kehitetty tähän asti ja minkälaisin tuloksin? Luin jo 27v. sitten lehtiartikkelin, tosin lyhyeeen antimateriaalisten laitteiden keksimisestä ja laitevalmistuksesta. Lehden artikkeli oli Länsi-Uusimaa julkaisussa. Amerikassa oli keksitty antimateriaalisia laitteita. 

haw

Käyttäjä4105
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt23.4.2017

Antimateriasta ei tietoa, ja sitä näkymättömää - ääni ja lämpöaallot ovat ihmissilmään näkymättömiä, mutta täysin yhtä fyysisesti olemassaolevia kuin tuoli ja pöytäkin.  Minuakin kiinnostaa aihe, mutta en tiedä tutkimustuloksia, niihin on varmaan vaikea saada rahoitusta, sillä ihmisen pakonomainen tarve nähdä kaikki silmillään sulkee pois monesti uusia ulottuvuuksia maailmankaikkeudessamme. Ja meidän mielemme pakonomainen tarve yrittää selittää kaikkea aina. Meidän 3D elämä on vain pieni osa kaikkeutta jossa eletään, joskin valtaosa maapallon ihmisistä elävät täysin tietämättöminä muustakin. Kiva että tiede ottaa pikkuhiljaa askelia kohti tuntematonta - antimateria sanana jo luo mielikuvia jostain jota ei voi silmällä nähdä. Avataan mieltä sielun olemassaololle (puuttuva palanen tieteen saralla). 

Titanic
Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/02/10/ajatukset-lapinakyviksi-teknolog...

"Tieteellisissä kokeissa ihmisen ajatuksia on saatu myös purettua tekstiksi tai kuviksi. Kalifornian yliopiston kokeessa vuonna 2013 koehenkilö katsoi elokuvaa ja tietokone analysoi henkilön aivosignaaleja ja tulkitsi niiden perusteella, mitä koehenkilö näki. Kokeessa onnistuttiin alkeellisesti lukemaan aivosähkökäyrästä se, mitä koehenkilö katsoi. Tekniikkaa kutsutaan aivojen dekoodaamiseksi. Japanilaisessa yliopistossa on jopa pystytty alkeellisesti määrittelemään dekoodaamisen avulla ihmisen näkemät unet, kun henkilön unen aikaista aivosähkökäyrää on luettu."

1970 luvun kirjoissa joskus ANTIMATERIA = HENKI, HENGELLINEN, HENKINEN.

En tiedä millaisista laitteista tuolloin 20 vuotta sitten oli kyse, mutta nykyisin tutkitaan AIVOJA perusteellisesti sekä pyritään TELEPATIAN tekemiseksi jokapäiväiseksi tekniikaksi vammautuneiden keskuudessa.

Käyttäjä3990
Seuraa 
Viestejä17
Liittynyt1.4.2017

käyttäjä 4105 

Kiitos sinulle hyvästä artikuloinnista. On todella silmälle näkymätön maailma, jonka voin todentaa tarvittaessa selkeästi. Kunhan vain löytyy mielenkiintoa asiaa kohtaan.

Haluaisin tehdä kokeen siitä, että pystynkö minä tekemään antimateriaa niin että sen voisi mitata laitteilla. Mielestäni minä pystyn, kunhan vain laitteet löytyvät. Olen 10 v. 4 kk.

valmistunut tähän tehtävääni ja aion rehellisesti osottaa vilpittömällä mielellä kykyni. 

Kiitos, vielä kerran.

haw

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

Käyttäjä3990 kirjoitti:
Minkälaisia tutkimustuloksia on saavutettu näkymättömästä?
Entäs antimateriaalisista laitteista ja niiden kehityksestä, ovatko ne laitteet näkymättömällä alueella. Kiitos vastauksistanne.

Antimateria vuorovaikuttaa sähkömagneettisen sätelyn kanssa samalla tavalla kuin normaali aine. Sitä ei siis voi erottaa ulkonäöltä. Antimateriaa on tehty ja tutkittu yksittäisiä atomeja ja mikään yksinkertaista molekyyliä monimutkaisempi ei ole näköpiirissä. Antiprotonien tuottamiseen vaaditaan hiukkassuihku GeV -luokan energialla.

Lainaus:
Haluaisin tehdä kokeen siitä, että pystynkö minä tekemään antimateriaa niin että sen voisi mitata laitteilla. Mielestäni minä pystyn, kunhan vain laitteet löytyvät.

No toki pystyt, jos hommaat laitteet ja opettelet käyttämään niitä. Varaudu kuitenkin, että synkrotronia ei saa K-raudasta hyllytavarana. Ja se maksaa...

Lainaus:
Luin jo 27v. sitten lehtiartikkelin,...

Lainaus:
Olen 10 v. 4 kk.

Niin oikein.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat