Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaiset-kaipaavat-kannus...

...
... Muistamme Suomesta paenneen Jyrki Kataisen moittineen kansalaisiamme negatiivisen hengen lietsojiksi. Miksi ja olisiko Jyrkin pitänyt katsoa itseään peilistä, aikana, jolloin ei oikein mikään onnistunut hänen hallitukseltaan.

...
Miten oli vuonna 2014, kun Katainen moitiskeli suomalaisia negatiivisiksi?

[14012014]
" ... Itse pääministerin ”syyttävä sormi” kansalaisten negatiivisesta asenteesta oli järkyttävä esimerkki vastuuttomasta toiminnasta, vaikka Jyrki Katainen sanoo, että kaikki on tehty parhaalla osaamisella, nekin toimet, mitkä aiemmat hallitukset jättivät ymmärtämättömyyttään tekemättä. Hyvinkin näin, mutta --- ... "

Jatkuu linkin ~ http://ilkkaluoma.puheenvuoro.uusisuomi.fi/158331-elammeko-kielteisessa-... - alta.

.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

Sivut

Kommentit (21)

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Mulle riittäis oikeus koskemattomuuteen ja omaisuuteen kiitos. Korulauseet voitte säästää rapujuhliin.

...

Individualismi vai kollektivismi?

Yhteistyö vai omavaraisuus?

Yhteenkuuluvuus vai omaehtoisuus?

.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

asdf
Seuraa 
Viestejä11382
Liittynyt16.3.2005

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Mulle riittäis oikeus koskemattomuuteen ja omaisuuteen kiitos. Korulauseet voitte säästää rapujuhliin.

Mun mielestäni hyvä edistysaskel näin alkuun olisi, että paskat blogikirjoitukset pysyisivät siellä blogeissa.

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

asdf kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:

Mun mielestäni hyvä edistysaskel näin alkuun olisi, että paskat blogikirjoitukset pysyisivät siellä blogeissa.

... no, miksi sitten bloggaat tälläisiä aivotuotoksia - kerrotko nyt hiukan tuohon tuotantoosi oivaltavaa ja sivistävää sisältöä, joka tuo jotain uusia näkökulmia - uskoisin, että monia lukijoita kiinnostaisi kovasti. 

Ilkka Luoma

Ziisus
Seuraa 
Viestejä53
Liittynyt4.3.2017

Ilkka Luoma kirjoitti:
glögi copy paste glögi copy paste glögi copy paste glögi copy paste ... 

Kannustuksen hengessä minäkin kannustan, nimittäin RISTIINNAULITSEMAAN tälläiset glögivuodatukset! Glögin sisältö olkoon glögikattilasta nautittavissa älköönkä sitä tänne läikyteltäkö.

Klikkasin tuota [RISTIINNAULITSE asiaton viesti] - nappulaa edellisen samanlaisen glögivuodon  jokaisen viestin kohdalla ja - Ziisus sentään! - pyhähenkivapaa glogiketju tsouenlaista katosi yhtäkkiä kuin pieru Saharaan. Joku ylhäällä kuuli pyyntöni!

PFFFFFFffffffff.........

Pesen Pontius Pilatuksen lailla käteni hiljaisuudesta, joka palstalla tuon jälkeen vallitsee.

Ziisus - ärsyttävä roska jonka ympärille keskustelu luo helmen!

Minä olen tie, totuus ja positiivinen takaisinkytkentä.

Ziisus
Seuraa 
Viestejä53
Liittynyt4.3.2017

Ilkka Luoma kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:

... no, miksi sitten bloggaat tälläisiä aivotuotoksia - kerrotko nyt hiukan tuohon tuotantoosi oivaltavaa ja sivistävää sisältöä, joka tuo jotain uusia näkökulmia - uskoisin, että monia lukijoita kiinnostaisi kovasti. 

Glögit kuuluu glögikattilaan. Älä läikytä sieltä palstalle. Tullaan kyllä itse kauhomaan suoraan astialta jos glögi meille maistuu. Osataan muistakin glögikattiloista jo kauhoa niin sinun glögisi ei ole siinä suhteessa mitenkään poikkeuksellinen eikä etuoikeutettu.

t. Z

Ziisus - ärsyttävä roska jonka ympärille keskustelu luo helmen!

Minä olen tie, totuus ja positiivinen takaisinkytkentä.

Major_Overhaul
Seuraa 
Viestejä7315
Liittynyt13.3.2017

Kannustavan ilmapiirin voivat meille tuoda vain kannustavammat johtajat, eli toivottavasti vaalien jälkeen nyt alkaa parempi elämä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

Ziisus kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:

Glögit kuuluu glögikattilaan. Älä läikytä sieltä palstalle. Tullaan kyllä itse kauhomaan suoraan astialta jos glögi meille maistuu. Osataan muistakin glögikattiloista jo kauhoa niin sinun glögisi ei ole siinä suhteessa mitenkään poikkeuksellinen eikä etuoikeutettu.

t. Z

...

Älykäs kommentti - he lukevat ja kommentoivat, jotka haluavat - näinhän se vapaan mielipiteen ja sananvapauden maassa kuuluukin olla.  ;-) 

.

Ilkka Luoma

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

AkuAnkka kirjoitti:
Kannustavan ilmapiirin voivat meille tuoda vain kannustavammat johtajat, eli toivottavasti vaalien jälkeen nyt alkaa parempi elämä.

Juuri näin - esimerkin voima on purrut lasten kasvatuksessakin ;-) 

Ilkka Luoma

tammukka
Seuraa 
Viestejä3341
Liittynyt9.5.2010

Ilkka Luoma kirjoitti:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaiset-kaipaavat-kannus...

...
... Muistamme Suomesta paenneen Jyrki Kataisen moittineen kansalaisiamme negatiivisen hengen lietsojiksi. Miksi ja olisiko Jyrkin pitänyt katsoa itseään peilistä, aikana, jolloin ei oikein mikään onnistunut hänen hallitukseltaan.

...
Miten oli vuonna 2014, kun Katainen moitiskeli suomalaisia negatiivisiksi?

[14012014]
" ... Itse pääministerin ”syyttävä sormi” kansalaisten negatiivisesta asenteesta oli järkyttävä esimerkki vastuuttomasta toiminnasta, vaikka Jyrki Katainen sanoo, että kaikki on tehty parhaalla osaamisella, nekin toimet, mitkä aiemmat hallitukset jättivät ymmärtämättömyyttään tekemättä. Hyvinkin näin, mutta --- ... "

Jatkuu linkin ~ http://ilkkaluoma.puheenvuoro.uusisuomi.fi/158331-elammeko-kielteisessa-... - alta.

.

Ilmapiiri tulisi kannustavammaksi jo sillä kun lopettaisit tämän paskanjauhantasi P-Koreasta ym. rosvovaltioista. Jatka omaa julistustasi blogeissasi. Sieltä sen saavat sitten lukea kaikki halukkaat ( eli ne kaksi). Täällä joutuu kuitenkin otsikot vilkaisemaan ja sekin on jo liikaa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5679
Liittynyt7.7.2007

asdf kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:

Kun päästiin eroon yhdestä floodaajasta "S. Avorinen", toisen mopo alkaa keulia aika uhkaavasti. Pitkiä aloitusrimpsuja alkaa olla päivässä enemmän, kuin tuolla Kuopijon "tähtitieteilijällä". Kyllä blogien paikka olisi muualla, kuin keskustelupalstoilla.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8857
Liittynyt13.3.2015

Kannattaako tyhmyyteen kannustaa ?

Siksiko että työ ja jaksamiskeskeisyys on kekkosslovakian uskonto  joka periytyy sotaveteraaneilta,  jotka  pervitiinin avulla hyvin "jaksoivat tehdä epäinhimillisyyksiä kurjissa olosuhteissa"

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8857
Liittynyt13.3.2015

Keijona kirjoitti:

Siksiko että työ ja jaksamiskeskeisyys on kekkosslovakian uskonto  joka periytyy sotaveteraaneilta,  jotka  pervitiinin avulla hyvin "jaksoivat tehdä epäinhimillisyyksiä kurjissa olosuhteissa"

Kyllähän suomalaisille olisi tärkeämpi oppia olemaan muiden seurassa ja tekemättä mitään, sitä tyhmyyden jaksamista ja sisua on liikaakin.

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä7628
Liittynyt9.9.2005

Keijona kirjoitti:

Jos kukaan ei jaksa ja/tai halua tehdä työtä, miten käy yhteiskunnan?

Ilkka Luoma

Keijona
Seuraa 
Viestejä8857
Liittynyt13.3.2015

"Jos kukaan ei jaksa ja/tai halua tehdä työtä, miten käy yhteiskunnan?"

Niin, muuttuu varmasti, ehkä huononpan, ehkä parempaan. koska ikuinen kasvu ainakin pysähtyy. Otetaanpa olettamus,  jos ihmiskunta selviytyi hyvin tuhansia vuosia  ilman teknologiaakin, niin kuinka helpoa se elämä voi olla teknologian avustuksella. Varmasti niin helppoa että pitää ihan keksimällä keksiä tekemistä, vaikkapa epätodellista ja virtuaalista.

Sokeiden valtiossa on näkövammainen johtaja, ja idioottien maailmaa jottaa vähäjärkinen. Ihmiset esim olettaa että joku häkkyrä naaman edessä korjaa näön, vaikka todellisuudessa luovain illuusion paremmasta näöstä. Ihan samoin kuin periskooppi auttaisi näkemään seinän läpi. Kuvitellaan että nähdään paremmin vaikka todellisuudessa ainostaan halutaan nähdä enemmän.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat