Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Miitti on ensi kesänä 14 - 16.7.2017 Vaasassa. Paikka on Top Camping leirintäalue.
http://www.topcamping.fi/fi/vaasa_fi/

Voin varata mökkejä halukkaille. Sitovat ilmoittautumiset voi vastata tähän ketjuun.

Kannattaa tulla rohkeasti katsomaan, kaikissa miiteissä on ollut hyvä porukka ja meininki.

Sivut

Kommentit (222)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

En ilmoittaudu vielä sitovasti, mutta mut voi laittaa siihen "ehkä"-sarakkeeseen. Osallistumiseni todennäköisyys on kuitenkin suuri. Yli 75 %.
Ja jos osallistun, tarvitsen luultavasti jonkin sortin mökkipaikan.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1925
Liittynyt16.3.2005

Olen tulossa. Jokseenkin varmasti.  Yksi rauhallinen mökki sinne taas kenties saadaan?

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Pseudohippi kirjoitti:
En näillä näkymin taaskaan pääse paikalle. Mikä varmasti on ilo monelle osallistujalle :) .

Älähän nyt. Olisi hauska nähdä naamatusten ;)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Brainwashed kirjoitti:
Voiko Kuussakäyntiepäilijäkin osallistua, vai onko sakinhivutusvaara ilmeinen ja oletettavissa oleva uhka? 😎

Ei miiteissä ole koskaan ollut sellaista vänkäämistä kuin täällä sakinhivutuksesta puhumattakaan, vaikka paikalla on ollut palstalla eri mieltä olevia. Tervetuloa vaan. Emmeköhän me kaikki osaa käyttäytyä.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10190
Liittynyt20.1.2013

Neutroni kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Voiko Kuussakäyntiepäilijäkin osallistua, vai onko sakinhivutusvaara ilmeinen ja oletettavissa oleva uhka? 😎

Ei miiteissä ole koskaan ollut sellaista vänkäämistä kuin täällä sakinhivutuksesta puhumattakaan, vaikka paikalla on ollut palstalla eri mieltä olevia. Tervetuloa vaan. Emmeköhän me kaikki osaa käyttäytyä.

No, siinä tapauksessa voisin vaikka tullakin - elämme vain kerran, tai ainakin epäilen niin... 😎

---
Seuraa 
Viestejä3436
Liittynyt6.9.2006

Brainwashed kirjoitti:

Jooei, sekaan vaan. Tuskin ketään edes ottaisi koko kuuasiaa puheeksi. Korkeintaan kieli poskessa siihen saattaisi joku viitata tilanteen tullen. Ehkä. Todennäköisesti ei. Ei noiden kaikkien hullujen kassa muutenkaan voi olla samaa mieltä kaikesta, mutta helvetin leppoisaa sakkia kyllä. Niin ja, etenkin palstan legendat, joihin sinäkin osaltasi lukeudut, ovat erittäin tervetulleita. Vaikka hiipi sinne kerrankin eräs nuori poitsu, että saisko tulla, kun en ole vielä rekkautunut palstalle, mutta oon mä lukenut niitä kettinkejä kyllä. Varaudu nyt kuitenkin, että jonkun maljapuheen joudut pitämään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Brainwashed kirjoitti:

Mukaan vaan. Tämän keskustelupalstan viestiketjut eivät seuraa mukana paikalle. En muista että näiden ketjujen aiheita olisi ennenkään jauhettu. Paljon muuta höpinää aiheuttaa se että ihmiset tutustuvat toisiinsa henkilökohtaisemmin. Ja itse paikalla löytyy kaikkea jännää joista voi jännästi jutella ja ihmetellä.
Ja kuten Neutroni totesi aikuiset osaavat käyttäytyä (asiallisesti).

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10190
Liittynyt20.1.2013

CE-hyväksytty kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

Mukaan vaan. Tämän keskustelupalstan viestiketjut eivät seuraa mukana paikalle. En muista että näiden ketjujen aiheita olisi ennenkään jauhettu. Paljon muuta höpinää aiheuttaa se että ihmiset tutustuvat toisiinsa henkilökohtaisemmin. Ja itse paikalla löytyy kaikkea jännää joista voi jännästi jutella ja ihmetellä.
Ja kuten Neutroni totesi aikuiset osaavat käyttäytyä (asiallisesti).

Osaan käyttäytyä (asiallisestikin), aikuinenkin olen jo (-67).
Se että on tämmöinen erikoinen mahdollisuus tutustua nimimerkin turvin henkilökohtaisesti muihin palstalla kirjoitteleviin nimimerkkeihin, joidenka kanssa keskustellut, ja väitellytkin välillä melko kiivaastikin, on kieltämättä hieman kutitellut mieltäni. En tiedä toista keskustelupalstaseuraa joka tämänkaltaisia miittejä järjestäisi- ideahan on mitä mainioin - ja kuten tulikin jo tuossa aiemmin todettua, niin koska meillä jokaisella on ymmärtääkseni vain tämä yksi ns. visiitti käytettävissämne, niin miksi ei kokeilla sen puitteissa kaikenlaista uutta, joka voi kaiken lisäksi osoittautua ihan kivaksikin kokemukseksi.

Yritän järjestää itseni Vaasan miittiin. 😎

Toope
Seuraa 
Viestejä24551
Liittynyt23.7.2006

En minäkään taida osallistua, koska seurauksena voisi olla tappelu jonkun kanssa. Ei minusta johtuen, mutta jos joku ottaa miestä väkevämpää. Itse otan ja ärsytän vain hillitysti.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat