Seuraa 
Viestejä600
Liittynyt26.5.2016

Vapun aikana Jorma Uotin pää näkyi jossain mediassa. Onko hän homo, koska tyyli on kuin homoilla, vai onko hän edelleen ns. kaappihomo?

Sivut

Kommentit (18)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Rasvaperse kirjoitti:
Vapun aikana Jorma Uotin pää näkyi jossain mediassa. Onko hän homo, koska tyyli on kuin homoilla, vai onko hän edelleen ns. kaappihomo?

En tiedä Jorma Uotista, mutta Jorma Uotinen on täysin avoimesti bi-seksuaali.

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

CE-hyväksytty kirjoitti:
Mutta on mullakin kysymys. Voiko ne lisääntyä?

Eivät voi.  Meille on kerrottu että ihminen lisääntyy vain heterosti.

Rasvaperse
Seuraa 
Viestejä600
Liittynyt26.5.2016

En muista sitä tekniikkaa, mutta ainakin Tanskassa limoviikunat monistetaan (=jalostetaan) parhaista yksilöistä. Tämä monistus vaatii isäntäpuulta (kanta)soluja, joista uusi kasvi kasvatetaan.

Periaatteessa ihmisiäkin voisi monistaa, mutta se ei ole mahdollista, koska saatanan viherpiipertäjät ja lesbot eivät pidä sitä eettisenä lisääntymistapana. Ei muuta kuin homojen kantasoluja pakkaseen ja eikun täyttämään koko Maapallon homoilla.

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Rasvaperse kirjoitti:
Marco Bjurkström tuli rohkeasti kaapista ulos, ja juhli linnanjuhlissa partreninsa Peterin kanssa. Ei olisi kannattanut paljastaa homouttaan, sillä juontohommat loppuivat kuin seinään. Ja miltähän sotaveteraaneista tuntui juhlia homojen kanssa, koska P. Haavistokin oli homorakkaansa kanssa samoissa bileissä.

Meinaatko että sodassa ei ollut yhtään homoa? Homous keksittiin vissiin vasta sodan jälkeen, kysy vaikka vapaudenristin saaneelta Tom of Finlandilta.

Keijona
Seuraa 
Viestejä9863
Liittynyt13.3.2015

Marco Bjurkström kävi joskus luonamme  kylässä, koska olen kuulemme entisöinyt talomme  hyvällä maulla.Vaikutti itsekkäältä nirppanokalta, neitimäinen kiukettelija joka homokortin avulla  hommiin pyrkyröi.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä4399
Liittynyt29.8.2015

Keijona kirjoitti:
Marco Bjurkström kävi joskus luonamme  kylässä, koska olen kuulemme entisöinyt talomme  hyvällä maulla.Vaikutti itsekkäältä nirppanokalta, neitimäinen kiukettelija joka homokortin avulla  hommiin pyrkyröi.

Eikös Bjuströmmi ollut jo kauan ennen seksuaalisuutensa paljastamista töissä telkkarissa?

Ruhollah.

Vierailija

Miksi homot käyttäytyvät usein omituisesti? Tarkoitan sitä super ylivietyä naisellisuutta ja omituista pissismäisyyttä jolla tavalla kukaan muu kuin homot eivät käyttäydy. Niin mistä se johtuu ja miksi se on niin, olen aina miettinyt. Tekevätkö he sen tarkoituksella tahallaan vai tuleeko se jotenkin automaattisesti? Voiko pelkkä ei-geneettisperusteinen seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa muka luonteeseen ja käyttäytymiseen niin paljon? Minä uskon että he tekevät sen tahallaan ja ovat ottaneet mallia muista samalla tavalla käyttäytyvistä homoista. Sillä on jokin syvällisempi tarkoitus. Ei ihan kaikki homot niin käyttäydy, yleensä kaappihomot eivät niinkään. Avoinhomot käyttäytyvät usein. Jos sillä halutaan viestittää omaa seksuaalista suuntautumista niin eikö jokin muu merkki kävisi paremmin, esim hihaan solmittu tietynvärinen nauha tms käytännöllistä. Syy miksi pohdin asiaa on se koska se käytös on niin omituista. Ei se minua sinänsä haittaa, mutta pidän sitä vain hyvin omituisena. Vähän sama kuin lesbot kävelisivät takaperin kana-asennossa. Pitäisin sitä myös omituisena. 

Vierailija

Kysyin vilpittömästi ja avoimesti koska asia on vaivannut minua pitkään. En vihaa homoja eikä tarkoitukseni ole halveksua millään tavalla. Haluan vain tietää mistä se tietynlainen korostettu "ylinaisellinen" tyyli tulee mitä telkkarissa näkee. Onko se vain telkkarissa? 

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Rasvaperse kirjoitti:
Kasvisruoka2 kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Eikös Bjuströmmi ollut jo kauan ennen seksuaalisuutensa paljastamista töissä telkkarissa?

Ei ollut, vaan keikisteli naistenlehtien sivuilla mukamas "sinkkuna". Joopa joo, että sellainen "sinkku", joka jyystää Peteriä persereikään. Oikein ruskean reiän ritari.

Kyllä se telkkarissa oli ennen vuotta 2011.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008

asdf kirjoitti:
kuningas kirjoitti:
Berthel kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:
Mutta on mullakin kysymys. Voiko ne lisääntyä?

Eivät voi.  Meille on kerrottu että ihminen lisääntyy vain heterosti.

Ei naisia tarvita.

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mullistava-tutkimus-lapsi-v...

Tuo jos mikä on miehekästä!

Juu, miähekästä ja sovinistista, mikä myös on miehekästä.

Tarkoitan, että kai ne naisetkin pystyvät samaan ja saattaa olla jopa helpompaa. 

Ehkä lähestymme aikaa, jolloin kakrut syntyy kuroutumalla ja vehkeet kuivuu turhina pois. Alkaa vain kasvaa patti kylkeen ja irtoaa sopivan ajan kuluttua ja siitä sitten vaipan vaihtoon. Olisivat tietysti kaksoiskappaleita.

Olisi varsin vapauttava tulevaisuus. Loppuis ainainen pimpan ja pyllyn perässä ramppaaminen ja vonkaus. Voisi keskittyä vaikka pienoismallien rakenteluun.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat