Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

Maailma koostuu kolmesta kvarkista ja elektronista. Ihminen toimii kahdella kädellä ja jalalla. Mitä kaikkea ihmeellistä niillä voikaan tehdä? Hah-hah. Pelata lätkää 25 vuotta.
Kulttuuri perustuu 29 aakkoseen. Niitä pyöritellään edes takaisin ja luodaan lakeja pikkuisesta maailmastamme. Tylsää? Oon laiskotellut 45 vuotta rakastaen maailmaa. Ja tehnyt töitä täysillä 4 vuotta. Neljässä vuodessa imin kaiken tiedon mitä maailmaan mahtuu. Ja hämmästyin. Maailma on pieni ja kaiken omaksuu tuossa ajassa. Käteen jää ehkä säkillinen kanankakkaa lopulta. Se siitä.

Kommentit (1)

Titanic
Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

Vaikka maailma on itse asiassa vain kolmen palan palapeli niin kulttuurin avulla se saadaan näyttämään 5000 palan palapeliltä. Onnistuin tekemään sen vain tajutakseni lopulta, että aivojani huijaavat 4997 täysin sivuseikkaa elämän kannalta.
9 numeron ja 29 aakkosen pyörittely sen kertomiseen miten puolustautua, paritella, liikkua tai nukkua sekä syödä tuntui hauskalta 4 täyttä vuotta, mutta nyt olen kuin pikku prinssi planeetalla, jolla voi ottaa 20 askelta tuntemattomaan. Muu on selvää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat