Krapulaunia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näin vapun jälkimainingeissa usean päivän ryyppyputken jälkeen ihanat lievät juoppohulluusunet eli "liskojen yöt" taitavat olla useille tuttuja. Unen laatu on silloin usein huono, mutta jos ei tarvitse herätä töihin tms. niin itse ainakin nautin kunnon painajaisunista. Kartokaapa parhaita näkemiänne krapulaunia. Tässä pätkä viime yöltä, minkä muistan vielä melko hyvin:

Olin uimassa jossain lammessa, jossa jäässä oli avanto, vesi ei kuitenkaan tuntunut kylmältä. Olin vedessa avannon lähellä, vieressä jään päällä oli kolme ihmistä, joita en tuntenut. Yhtäkkiä aloin vajota veden alle jonkun voiman vetämänä. Kuulin rannalta että "varo ettet joudu jään alle". Vajosin nopeasti alaspäin syvemmälle, eikä sätkiminen auttanut ja silloin tuli pelko että hukun. Taisin olla jo pohjassa asti, kunnes yhtäkkia tajusin, että tämähän on unta ja pääsen kyllä takaisin pintaan jos niin haluan. Aloin uimaan kovasti ja nousinkin ylöspäin ja lopulta pintaan. Tämän jälkeen seuraava muistikuva on, että olen itse jään pinnalla ja ne kolme ihmistä ovat vuorostaan vedessä. He uppoavat ja ryntään pelastamaan heitä heittämällä köyden veteen. Köysi uppoaa nopeasti, syöksyn avannon reunalle ja työnnän käden veden alle, jossa saan kiinni köydestä. Samalla tunnen että joku koskettaa kättäni ja näen ne kolme ihmistä seisovan jotenkin aavemaisesti veden alla ja katsovan minua, ihan kuin he eivät olisi vedessä ollenkaan. Samalla he kutsuvat minua tulemaan mukaan sinne veden alle, silloin säikähdän ja herään ahdistavaan tunteeseen.

Kommentit (10)

Vierailija

Liskodiskoni ovat sitä luokkaa, että joskus toivoo kuolevansa pois. Nytkin pariyötä nähnyt täysin sairaita skitsofreenisia ja sekavia unia. Todennäköisesti vielä ensiyön jatkuvat, mutta onneksi ovat ohi viimeistään ensiyön jälkeen.

Normaalipainajaisista nautin minäkin, mutta näihin liskoöihin liittyy aina hillitön ja hallitsematon tärinä ja JÄRJETÖN hieneritys. Myös kuumia ja kylmiä aaltoja tulee. Fyysiset pikkulisät ovat liskodiskoilussa, ainakin minulla, lähes sietämättömät. Nuorempana vaikka kaksi viikkoa olisi ryypännyt, niin ei mitään liskoja tullut. Nyt jos nätisti neljä-viisi päivää nappaa, varsinkin väkeviä, niin on lähes valmis psykoosihoitoon.

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

Kiva kuulla ettei tässä ihan yksin olla. Vielä muutama vuosi sitten ei tuntunut viikonkaan aamusta-iltaan-setti missään, nykyään on jo paripäiväisen tehokkaan viikonlopun jälkeen semmoisia öitä että luulee ihan oikeastaan kuolevansa. Pakko nukkua "krapulapeiton" alla sohvalla, sen rievun nääs viitsii pestä vaikka kerran viikossa. Maanantai aamulla vaan muistaa pusertaa sen kuivaksi hiestä ennen duuniin lähtöä. Litimärkänä paleleminen, ja aivan skitsofreenisten unien katselu on aina yhtä erikoinen kokemus.

Kummasti sitä ei vaan enää seuraavana lauantaina muista, kun taas aamusta istuu paikallisessa aamukymmeneltä kiskomassa lisää kaljaa edellisen päivän pohjille...

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005
Volitans
Onko nykynuorison turnauskestävyys nyt todellakin näin heikkoa?

Kyllähän niitä turnauksia kestää vaikka viikon, mutta ne jälkitilat. Viikonlopputurnaukset kun on pakko lopettaa aina kuin seinään. Se kai se osittainen syy onkin, runsaan alkoholinkäytön jälkeiset vieroitusoireet. Juomisen määrällä on varmasti suurin vaikutus jälkitilojen voimakkuuteen. Eri asia turnailla viikko viininmaistajaisillallisilla kuin rykiä kossua nassuun aamusta iltaan sen minkä suu vetää. Ja aamusta kun tempoo vanhoille pohjille, nousee promillet nopiasti aika huimiin lukemiin.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija
Volitans
Onko nykynuorison turnauskestävyys nyt todellakin näin heikkoa?

En tiedä lasketaanko minua nuorisoon ja onko minulla kestävyyttä, mutta koskaan ei ole kyllä pöydässä vähäistä juomistaan hävetä tarvinnut. Pikemminkin sitä saa hävetä, että juo muittenkin viinat.

Tuskin se liskodisko sitäpaitsi saavuttaa infernaalisia mittasuhteita jotakin viininlitkuja juomalla. Kyllä se kirkas on, joka liskodiskon ylläpitää ja aiheuttaa. Itselläni menee suhteessa 4-5pv katollaan, 1-2 yötä diskoa. viikonjuopottelusta 1-3 yötä, ja viikon yli jos menee, niin saletisti 2-4 yötä on kuolemaa senjälkeen.

edit: Jyde ehti ensin mainitsemaan lähes samat asiat. Ammattilaisen otetta selvästi havaittavissa.

Vierailija

Katkelma toissaöisestä unesta:
...aavikon laidalle saavuttuani tuli vastaan lihava hikinen cowboy työntäen yksipyöräistä oranssia mopoa. Ennen kuin edes ehdin kyytiä pyytää oli hän jo kaivanut jostakin esiin haulikon ja totesi että "tästäs saat saatanan sika". Pitkän kävelymatkan jäljiltä olin hyvin väsynyt enkä voinut muuta kuin ryömiä pakoon. Hyvinkin pian huomasin vauhdin käyneen liian suureksi ja mutkissa olevan suuria ongelmia pysyä hallinnassa. Yhä ryömien. Tässä kohdin pako siirtynyt slummimaiseen kylään, ympäristöstä päätellen jossakin Afrikassa, kun ääni ylhäältä varoitti "siitä joka tulee kulman takaa". Vastasin siihen avuttomana että "jarrut hajonneet" ja viimehetkellä havaitsin tiellä olevan ruosteen laikuttaman vanhan tummanvihreän linja-auton. Nopea väistöliike esti minua törmäämästä siihen, mutta menetin kuitenkin hallintani, ja kymmenien metrien poukkoilevan ilmalennon jälkeen törmäsin hökkelin seinään. Jatkoin matkaani alas jyrkkää tummien havupuiden reunustamaa polkua. Taivas oli synkän harmaa ja likaisen ruskea joki oli peittänyt alleen puolet alla odottavasta kävelytiestä. Mutkan takana oleva Siwa oli jo kokonaan veden alla...

Krapulaan tahi wappuputkeen en unta edes yrittänyt yhdistää, oli kun kuitenkin näkemäkseni suhteellisen "normaali".

Vierailija

Oma krapulauneni: Hyppään tietokoneen ruudusta sisään ja kuulen lauseen "sinä saavuit Bill Wattersonin ajatusmaailmaan", näen dinosauruksen joka on tehty ihmisen lihaksista ja luista (siis siten että kylkiluina oli ihmisen reisiluita ym) ja jonka rintakehä aukeaa ja sieltä tunkee ulos tissit ja vatsankin revetessä lähes täysin aidon mutta hieman kumisen näköinen Pamela Anderson-nukke jolla venttiili kyljessä. Tämä lähtee kävelemään ohitseni ja menen sisään dinosaurukseen. Täällä odottaa videopelimäiset kierreportaat jotka hyppelen vihollisten ym ohi alas. Lukiotuttuni menee toisella tasanteella ja hänellä on soihtukulkúe mukanaan. Tiedän että alhaalla minua odottaa nainen ja pääsen sinne ensiksi. Siellä on aikoinaan tapaamani tyttö Helena eli "Hessu" mutta pulleampana ja sinisenä versiona. Huomaan tässä unessa että hänen kasvonsa muistuttavat silloista tyttöystävääni. Alan sekstata hänen kanssaan Arabialaista palatsia muistuttavassa ympäristössä, mutta hän ei eläydy liikkeisiini (kuten ei silloinen tyttökaverinikaan) ja totean "ei helvetti sut on skriptattu tekemään noin".

Tuo oli lievimmästä päästä.

Uusimmat

Suosituimmat