Kommentit (10)

Deimos
Seuraa 
Viestejä14326

Ei tarvi tehdä testiä, olen kissaihminen.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä22973

"Olet ilmiselvä koiraihminen."

Ilmiselvästä todistaa myös tuo lauma ympärillä.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä1025

Kissaihminen.

Sinulla on kissan sielunelämä. Teet sitä mitä itseäsi huvittaa. Viihdyt paremmin kirjan parissa kotisohvalla kuin lenkkipoluilla. Olet tavallista pidättyväisempi uusien tuttavuuksien kanssa. Hellät huomionosoitukset, joita muilta saat, lämmittävät enemmän kuin jatkuva nuoleskelu.

Tiesin ilman testiäkin. :) Minulla on kissa.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Deimos
Seuraa 
Viestejä14326

Kissatäti kirjoitti:
Kissaihminen.

Sinulla on kissan sielunelämä. Teet sitä mitä itseäsi huvittaa. Viihdyt paremmin kirjan parissa kotisohvalla kuin lenkkipoluilla. Olet tavallista pidättyväisempi uusien tuttavuuksien kanssa. Hellät huomionosoitukset, joita muilta saat, lämmittävät enemmän kuin jatkuva nuoleskelu.

Tiesin ilman testiäkin. :) Minulla on kissa.

Ihan kun mun edesmennyt Nöpö. Hän oli hieno ja mahtava kissa. Kuin katselisi hänen kuvaansa.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Toki vastullinen isäntä tai emäntä osaa huolehtia ulkoilevan eläimen rokotuksista.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat