Mythbusters: Pikahuumetestit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kolmosessa Myytinmurtajissa söivät tavallisia unikonsiemeniä sisältäviä elintarvikkeita, jonka jälkeen pikahuumetestit näyttivät pitkän aikaa positiivista tulosta. Surkea homma jos leimautuu narkiksi tai menettää duunipaikan surkeiden ja epäluotettavien testien takia. Ovatko suomessa käytössä olevat testit yhtä epäluotettavia?

Kommentit (9)

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

sanoisin että ei testeissä mitään vikaa ole, opiaatti kuin opiaatti
ennemminkin tuo kuvastaa niiden testien herkkyyttä noille testatuille aineille

Vierailija

Kyllä ne Suomen testitkin ovat ihan samanlaisia. En suostu huumetestiin pelkästään sen vuoksi, että testien luotettavuus on mitä on.

Vierailija

Miten lie käytännössä huumetestit jos pikatestissä tuleekin positiivinen. Milloin on seuraava todellinen testi missä katsotaan oikea syy tulokseen?

Ainakin itse olen joskus joutunut syömään erilaisia kipulääkkeitä jotka voi näkyä pikakokeissa. Hampurilaisiakin olen syönyt. Mutta vaikka jos tulisi työhönotossa pikatestistä positiivinen niin ei kait tutkimusta siihen keskeytetä, vaan otetaan tarkempi seula?

Vierailija

Aivan sama. HUUmeet on perseestä, paitsi alkoholi, kannabis ja tupakka. Hallusinogeenit ymmärrän oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

// P

Vierailija
pamppu
Aivan sama. HUUmeet on perseestä, paitsi alkoholi, kannabis ja tupakka. Hallusinogeenit ymmärrän oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

// P

Huumeet todellakin tulevat perseessä maahan, mutta tuskin tosiaan mainitsemasi alkoholi, kannabis ja tupakka. Siinähän viivaa vedellessä mietit, että kenenhän perseestä nämä huumeet oikein ovatkaan kotoisin.

Uusimmat

Suosituimmat