Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Mielenterveysongelmat itsessään ovat se pahin paska, mutta miksi pitää antaa diagnoosi ja liata ihmisen pyhyys olla määrittämätön? Eikö ne tavalliset adjektiivit riitä?

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Sivut

Kommentit (59)

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
Katsotaas.

Deep purpose.

Ilman syvempää analyysiä avaa joka kerran ketjun kun hänellä on jokin mieltä askarruttava kysymys, vaikka tarjolla olisi sopivia ketjuja yllin kyllin. Ei myöskään kirjoittele muihin ketjuihin ylipäätään muutenkaan. Lisäksi hän suuttuu suhteellisen varmasti tästä kommentista.

Hyvä suomi, terv. Eesti.

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Yhellä toisella foorumilla sain kehut että en tee novellin pituisia postauksia. Hän sanoi ettei jaksa lukea niitä. Että sillee.

Miksi en osallistu aktiivisesti muihin ketjuihin? Koska jojo en ole kiinnostunut niistä tai ei ole aikaa. Ootko joku foorumi-poliisi et alat leikkimään jotain Mr. Säännöstöä?

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Suomalaiset ovat kateellista kansaa...... tästä vosikin jo kirjoittaa kirjan.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
Yhellä toisella foorumilla sain kehut että en tee novellin pituisia postauksia. Hän sanoi ettei jaksa lukea niitä. Että sillee.

Miksi en osallistu aktiivisesti muihin ketjuihin? Koska jojo en ole kiinnostunut niistä tai ei ole aikaa. Ootko joku foorumi-poliisi et alat leikkimään jotain Mr. Säännöstöä?

Se on ihan sama onko joku kehunut, kun reagoit voimakkaammin nuhteluihin, joita ei kyllä tässä tapauksessa taaskaan ollut. Kunhan kategorisoin viiltävällä tarkkuudella.

Tarkkuutesi ei ollut kovin vakuttavaa, koska unohdit ottaa kantaa mitä ekassa postauksessa sanottiin. Enkä ole matalaotsainen, etten olisi huomannut sinun kyrpyyttäsi.

Kurkö
Seuraa 
Viestejä178
Liittynyt16.10.2013

deep purpose kirjoitti:
Mielenterveysongelmat itsessään ovat se pahin paska, mutta miksi pitää antaa diagnoosi ja liata ihmisen pyhyys olla määrittämätön? Eikö ne tavalliset adjektiivit riitä?

Koska ihmiset, etenkin korkean auktoriteetin omaavat kyr*äjoosepit, tykkäävät lokeroida muita ihmisiä.  

''Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmaa.''

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Kurkö kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Koska ihmiset, etenkin korkean auktoriteetin omaavat kyr*äjoosepit, tykkäävät lokeroida muita ihmisiä.  

Jep. Jos olisin kansanedustaja niin tämä tulisi muuttumaan heti. Tuntuu että vallassa olevat tahtoo salpaa ihmisiä alemmuudentuntoon oikein olan takaa. Eihän mielenterveyspotilaita koskaan voi pitää ihmisinä - he ovat verorahoja syöviä kakkakökköjä!

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Se on ihan sama onko joku kehunut, kun reagoit voimakkaammin nuhteluihin, joita ei kyllä tässä tapauksessa taaskaan ollut. Kunhan kategorisoin viiltävällä tarkkuudella.

Tarkkuutesi ei ollut kovin vakuttavaa, koska unohdit ottaa kantaa mitä ekassa postauksessa sanottiin. Enkä ole matalaotsainen, etten olisi huomannut sinun kyrpyyttäsi.

Itse asiassa tarkoittanet matalamielistä ja matalamielisiä juttusi kyllä poikkeuksetta ovat.

Tapoin vissiin viime elämässä sun mutsis. Sorry siitä.

Enivei.... Täs nykynettimaailmassa kandee olla huomioimatta sun-tapasii roskapaskoja. Oon mä viddu nyt sua viisampi - no doupt.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä en täysin ymmärtäny deep purposen sanomaa.
Mutta itse lataamon läpikäyneenä ja monen sortin pällilääkäreiden asiakastuoleilla istuneena uskallan sanoa että kyllä ne ammattilaiset tietää mitä ne tekee.
Jos alkaa nuppi seota, niin ei muuta kuin lääkäriin vaan. Veronmaksajien rahoilla.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

CE-hyväksytty kirjoitti:
Mä en täysin ymmärtäny deep purposen sanomaa.
Mutta itse lataamon läpikäyneenä ja monen sortin pällilääkäreiden asiakastuoleilla istuneena uskallan sanoa että kyllä ne ammattilaiset tietää mitä ne tekee.
Jos alkaa nuppi seota, niin ei muuta kuin lääkäriin vaan. Veronmaksajien rahoilla.

Sanoma oli se että adjektiivit riittää, ei tarvi keksiä kategorioita ihmisille heidän kokemansa takia.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9562
Liittynyt20.1.2013

deep purpose kirjoitti:

Useat tuntemani eestiläiset taasen ylimielisen tuntuisia, ehkä kulttuurisia eroja, tai sitten vain on niin.
Eestiläiset tekevät yleisesti ottaen työt nopeasti ja halvalla, suomalaiset kunnolla mutta kalliimmin - siitä sitten valitsemaan itselleen sopivin vaihtoehto.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Brainwashed kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Useat tuntemani eestiläiset taasen ylimielisen tuntuisia, ehkä kulttuurisia eroja, tai sitten vain on niin.
Eestiläiset tekevät yleisesti ottaen työt nopeasti ja halvalla, suomalaiset kunnolla mutta kalliimmin - siitä sitten valitsemaan itselleen sopivin vaihtoehto.

Olen itse tehnyt työt vähintään yhtä kunnolla plus vielä nopeammin. Ylimielisyys on väärä tulkinta. Ollaan vaan positiivisempia.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Itse asiassa tarkoittanet matalamielistä ja matalamielisiä juttusi kyllä poikkeuksetta ovat.

Tapoin vissiin viime elämässä sun mutsis. Sorry siitä.

Enivei.... Täs nykynettimaailmassa kandee olla huomioimatta sun-tapasii roskapaskoja. Oon mä viddu nyt sua viisampi - no doupt.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin sähän olet tämän palstan tyhmin jätkä.

No tässä on sun väitös mut missä todisteet?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9562
Liittynyt20.1.2013

deep purpose kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Olen itse tehnyt työt vähintään yhtä kunnolla plus vielä nopeammin. Ylimielisyys on väärä tulkinta. Ollaan vaan positiivisempia.

MOTå

deep purpose
Seuraa 
Viestejä826
Liittynyt14.12.2013

Mun todisteet sun kusipäisyydestä taitaa olla itsestään selviä - kunhan vaan lukee sun mulkun tekstit jo heti alussa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat