Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Onko kukaan muu huomannut tämmösen ihmistyypin leviämisen nettiin: eli hän vähättelee sua, heittää hemmetisti törkyä sun päälle, käyttäytyy epäkohteliaasti ja kun tutustuu hänen omaan aikaansaannoksiin niin on ite suht n00b?
En tykkää kritisoida mutta tämä tyyppi lietsoo pahaa ilmapiiriä ja pilaa asiallisten ihmisten viihtyvyyttä foorumeilla.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Sivut

Kommentit (43)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006

Täällä kirjoittavat John Carter ja Ab Surd Oy kuuluvat tuhon kastiin. Ensin mainitulla ei ole koskaan mitään sanottavaa. Jäkimmäisella ehkä joskus. Olen joskus epäillyt olisiko nimimerkkien takana sama henkilö mutta koska sellaista ei voi oikeasti tietää en ole enää vaivannut asialla päätäni.

John Carter autenttisessa pösilöydessään on ehkä viihdyttävämpi hahmo. Hyvät naurut ansaitsee myös Ab Surd Oy:n aggressiivinen säkätys joka tuo mieleen pienen kiukkuisen piirroshahmomeksikolaisen joka raivoissaan sekoaa niin sanoihinsa kuin sombreroonsakin.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
Eikä muuten ole eka ketju jonka hän on omistanut haukkumiselleni. Että silleen. Tosin mitäpä nyt keskenkasvuiselta ja älyiseltä paranoidiselta skitsofreenikolta voi edes odottaa.

Kasvata pelle selkäranka.

Sun oma selkärankas riittää vain ilmalla täytettyjen muskeleitten esittämiseen ja uhoon. Sun analyysikyky on lisäksi lähellä nollaa paikkaansapitävyyden suhteen. Sähän mulkku et mua livessä tunne mut esität et tiedät mun älykkyystason mulkku. MULKKU.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1391
Liittynyt26.3.2006

[ironiaa]Voi kauheeta nyt on Ab Surd Oy alapeukuttanut minua jostakin anaalipalvelimelta voi kauheeta!!! [/ironiaa]

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

vomit
Seuraa 
Viestejä195
Liittynyt27.5.2017

deep purpose kirjoitti:
vomit kirjoitti:
Eikä muuten ole eka ketju jonka hän on omistanut haukkumiselleni. Että silleen. Tosin mitäpä nyt keskenkasvuiselta ja älyiseltä paranoidiselta skitsofreenikolta voi edes odottaa.

Kasvata pelle selkäranka.

Sun oma selkärankas riittää vain ilmalla täytettyjen muskeleitten esittämiseen ja uhoon. Sun analyysikyky on lisäksi lähellä nollaa paikkaansapitävyyden suhteen. Sähän mulkku et mua livessä tunne mut esität et tiedät mun älykkyystason mulkku. MULKKU.

Jaa, että oikeen lumihiutale. Tiesitkö muuten että suurin osa sateesta ei päädy maan kamaralle?

vomit
Seuraa 
Viestejä195
Liittynyt27.5.2017

Mitä voi odottaa ihmiseltä joka kuvittelee vuodesta toiseen olevansa niin vaikutusvaltainen, että maailman eliitin pitää kellon ympäri lähetellä jotain häiritsevää viestintää.

Olin minäkin joskus psykoosissa kun maailma romahti eikä asiat vain yksinkertaisesti järjesty. Lääkkeitä söin en yhtään ja hoitokontaktejakin oli ei yhtään. Riitti, että ymmärsin etten mä nyt niin ainutlaatuinen ihminen ole. Sitten keskityin asioihin joiden tiesin olevan totta. Kyllä vieläkin kohina tuottaa puheensorinaa, mutta kun pidän päämäärät selkeinä, niin ne eivät muodostu häiritseviksi.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
Mitä voi odottaa ihmiseltä joka kuvittelee vuodesta toiseen olevansa niin vaikutusvaltainen, että maailman eliitin pitää kellon ympäri lähetellä jotain häiritsevää viestintää.

Olin minäkin joskus psykoosissa kun maailma romahti eikä asiat vain yksinkertaisesti järjesty. Lääkkeitä söin en yhtään ja hoitokontaktejakin oli ei yhtään. Riitti, että ymmärsin etten mä nyt niin ainutlaatuinen ihminen ole. Sitten keskityin asioihin joiden tiesin olevan totta. Kyllä vieläkin kohina tuottaa puheensorinaa, mutta kun pidän päämäärät selkeinä, niin ne eivät muodostu häiritseviksi.

Jos kerran tiedät mitkä asiat on totta jo niin hyvin, niin vosit myös tietää että sinun häiriköinti ja puuttuminen muitten asioihin tämmöisellä stylellä on bännien arvoista. Vaikka puhuit myös asiaa tässä viestissä kans, niin pieni vinkki kuitenkin: Ära tekita ebamugavustunnet teistele jutusõpradele niisama.

Kurkö
Seuraa 
Viestejä179
Liittynyt16.10.2013

Pahastuminen on turha tunne. Samaten viha. Se että joku kitisee ja valittaa sinun tai kenen tahansa muun tekstikommentista, on vain merkki keskenkasvuisuudesta. Tai halusta päteä. Mikä on kanssa vähän huvittavaa, että jotkut siihenkin sortuvat saadessaan kokea hetken pätemisen tunnetta.  

Ei tarvitse välittää näistä. Miksi tuhlata aikaansa sellaiseen?

''Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmaa.''

vomit
Seuraa 
Viestejä195
Liittynyt27.5.2017

Muuten, jos joku flippi siellä meinaa yrittää nostaa itsensä kengännauhoista, niin älkää tehkö samaa virhettä kuin minä ja kertoko siitä lekureille. Ne potkii sut hengiltä osoittaakseen ettei se ole mahdollista.

Mutta mahdollista se on. Lekurien etiologia on täysin vailla mitään struktuuria. Sen takia ne sua potkiikin maahan, johon heidän mielestä kuulut.

vomit
Seuraa 
Viestejä195
Liittynyt27.5.2017

deep purpose kirjoitti:

Jos kerran tiedät mitkä asiat on totta jo niin hyvin, niin vosit myös tietää että sinun häiriköinti ja puuttuminen muitten asioihin tämmöisellä stylellä on bännien arvoista. Vaikka puhuit myös asiaa tässä viestissä kans, niin pieni vinkki kuitenkin: Ära tekita ebamugavustunnet teistele jutusõpradele niisama.

Moraalinen voitto on häviäjille. Sitä paitsi teit taas yhden ketjun vain kertoaksesi kaikille kuinka paska ihminen olen.

vomit
Seuraa 
Viestejä195
Liittynyt27.5.2017

Ja yritä muistaa ensikerralla kun suutut mitä sanoi viimeksi kun hyökkäsit kimppuuni. Sanoin ettei vittuilu ole minun yksinokeuteni.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

vomit kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Moraalinen voitto on häviäjille. Sitä paitsi teit taas yhden ketjun vain kertoaksesi kaikille kuinka paska ihminen olen.

Moraali on hyvä vartija ettei munaa niin pahasti niinkuin sä. "Vihreä moraali" pitää asiat kuosissa ja tyydyttää, rauhoittaa ja hoivaa. Ja naiset tykkää. Ja Barrack Obama kiittää. Mut klassisesti epäkehittynyt yksilö ei tajua että kehitys perustuu suurilta osin hyvyyteen ja harmoniaan. Toisten sydämmiin kakkiminen on epäkypsää mut onnea valitsemallesi tielle. PS. Kehity. Jos moderointia ei kerran enää ole, niin varmaan tää paikka varmaan kohta haisee kuin neuvostoliiton aikainen juna-aseman vessa. Lähtiskö vai jatkaisko vai ... Jaa-a.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10965
Liittynyt13.7.2015

Prossimo Treno kirjoitti:
Täällä kirjoittavat John Carter ja Ab Surd Oy kuuluvat tuhon kastiin. Ensin mainitulla ei ole koskaan mitään sanottavaa. Jäkimmäisella ehkä joskus. Olen joskus epäillyt olisiko nimimerkkien takana sama henkilö mutta koska sellaista ei voi oikeasti tietää en ole enää vaivannut asialla päätäni.

John Carter autenttisessa pösilöydessään on ehkä viihdyttävämpi hahmo. Hyvät naurut ansaitsee myös Ab Surd Oy:n aggressiivinen säkätys joka tuo mieleen pienen kiukkuisen piirroshahmomeksikolaisen joka raivoissaan sekoaa niin sanoihinsa kuin sombreroonsakin.

Kas, en arvannutkaan että kaappirasistin ihon alle olen noin pahasti päässyt. Olen tavallaan otettu. On hienoa tulla luokitelluksi tuhon kastiin kuuluvaksi. Jos sillä tarkoitetaan arvostamani John Carterin lailla uskoakseni kaikenlaista primitiivistä, keskiaikaista, taikauskoista ja vihaa lietsovaa liskoaivokulttuuria tuhoamaan pyrkivää agendaamme.  On tällä palstalla muitakin ihmisen pimeiden puolien tuhoajia, mutta olen ylpeä siitä, että suuri ja hienoista kannanotoistaan tunnettu raidepötkylänimimerkki nosti meidät kärkisijoille.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat