Sivut

Kommentit (18)

JPI
Seuraa 
Viestejä22818
Liittynyt5.12.2012

30 viikossa siis on se riskiraja... hmmm.
Mutta jos jois vain 20 paukkua viikossa neljänä päivänä, niin se tekis 5 paukkendaalia päivää kohti. Jos ne jois nopeesti tyhjään mahaan, niin aika kivasti nuppiin kolahtaisivat.
😋

3³+4³+5³=6³

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä8317
Liittynyt20.1.2013

JPI kirjoitti:
Mutta jos jois vain 20 paukkua viikossa neljänä päivänä, niin se tekis 5 paukkendaalia päivää kohti. Jos ne jois nopeesti tyhjään mahaan, niin aika kivasti nuppiin kolahtaisivat.
😋

En paukuttele, mutta koko viime viikon olen lipitellyt sen 4-5 litraa olutta/vrk, ja tämä kulutustahti jatkunee vielä parisen päivää...
... joillakin menee suht helposti se korillinen illassa, joten en kai sentään lukeudu nk. suurkuluttajin?

Anti-Criminal
Seuraa 
Viestejä7
Liittynyt17.6.2017

Joskus sitä on miettinyt, että millainen älykkö sitä olisi jos ei olisi koskaan viinaan koskenut. Teini-iästä pisin aika täysin alkoholitta on noin vuosi. Ekat kännit tuli juotua 10v ja 15v eteen päin enemmän tai vähemmän ja turhan usein. 

Mielenkiintoinen seikka tuossa vuoden alkottomassa kokeilussa oli, että vanhat tutut joita hetkeen ei tullut nähty kommentoivat miten "Jätkä on alkanut treenaa". Urheilun kanssa alkoholi kyllä romuttaa palautumisen ja lopulta syö myös motivaation säännöllisyyteen. 

Isoin haaste varmaan on pääkoppa. Mihin purkaa kaikki se turhautuminen jota joutuu kokemaan päivittäisessä elämässään ja nähdessään niitä järjettömyyksiä, mitä yhteiskunta tarjoaa. Alkoholi kun pudottaa mielen alas ja ihminen on laiskempi ja nöyrempi satunnaisella juomisella, kuin selvänä pitkään ollessaan.

Te ketkä olette täysin lopettaneet alkoholin, niin miten olette korvanneet sen? Miten kaikki sosiaaliset tapahtumat ovat sujuneet, joissa on tarjolla alkoholia yms. Oletteko kenties onnistuneet vaihtamaan johonkin miedompaan päihteeseen? 

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26839
Liittynyt13.5.2005

Meikä käyttääkin sen verran paljon alkoholia, ettei tällaiset "kohtuukäyttäjän" huolet kosketa minua. Kaikkihan sen tietää, että kohtuukäyttäjät ovat luusereita. Eli nollatutkimus.

Riittoisampi keskustelukumppani.

asdf
Seuraa 
Viestejä10909
Liittynyt16.3.2005

Eräs palstalainen kerran osui täysin oikeaan todetessaan, että kohtuukäytön rajat on täysin älyttömät. Ei kukaan pysty niin vähän juomaan.

Jakob
Seuraa 
Viestejä650
Liittynyt11.7.2015

Anti-Criminal kirjoitti:
Te ketkä olette täysin lopettaneet alkoholin, niin miten olette korvanneet sen? Miten kaikki sosiaaliset tapahtumat ovat sujuneet, joissa on tarjolla alkoholia yms. Oletteko kenties onnistuneet vaihtamaan johonkin miedompaan päihteeseen? 

Alkoholia ei tarvitse korvata millään, se on ihmiselle tarpeeton ja haitallinen aine.

Sosiaalisissa tilanteissa ei voi välttyä ongelmilta. Se että joku ei käytä alkoholia on erittäin suuri ongelma monelle muulle paikalla olijalle. Tältä ei voi mitenkään välttyä, siihen täytyy vain tottua.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä8317
Liittynyt20.1.2013

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
JPI kirjoitti:
😋

En paukuttele, mutta koko viime viikon olen lipitellyt sen 4-5 litraa olutta/vrk, ja tämä kulutustahti jatkunee vielä parisen päivää...
... joillakin menee suht helposti se korillinen illassa, joten en kai sentään lukeudu nk. suurkuluttajin?

Varmaan ihan vitun jepa perheloma ja kaikkee.

On!
Kun naisväki menee tavarataloihin ostoksille, niin meikä etsii lähimmän tarjoilumestan, otan oluen ja jään odottelemaan.
Win win - ensinnäkin minä voin nauttia muuten ikävästä tilanteesta, ja toisekseen olen itse siedettävä, kun ei vituta niin paljon naisten shoppailu, verrattuna mitä olisi tilanne täysin selvin päin.

Kun aloittaa aamiaisen huurteisella, ja nauttii tasaisesti parin kolmen tunnin välein, niin ei oikeastaan tunnu missään tässä helteessä, ja illalla huomaa että tulipa taas juotuoa se 8-10 pitkää päivän mittaan. Pientä krapulaa kyllä, mutta siksi se aamun tasoittava. Pakko tietenkin hellittää tätä tahtia loman loppuessa.
Maksa huutaa varmaan hoosiannaa...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä8317
Liittynyt20.1.2013

Niin, ja useimmissa kuppiloissa on wifi, kuten nyt tässä.
Kyllä sä tajuat jos joskus samaan tilanteeseen joudut...
... useimmat perhelomilla käyneet iskät ymmärtänevät mistä kirjoittelen, varsinkin jos esiteini-ikäiset tyttäret ja ns. muotitetoisuus heillä jo nupullaan...
... mitä äidit edellä jne...
Otanpa vielä yhden tässä venttaillessa...

Lyde19
Seuraa 
Viestejä1964
Liittynyt7.7.2013

No keronpa tässä ex. naapuristani. Yksi kesä huomasin että naapuri istuu kesälomallaan lähiökuppilan terassilla lähes aamusta iltaan. Menin loman loppupuolella juttelemaan ja shakkiakin pelattiin. Kertoi siinä että alakerran naapuri kasaa laitetta jolla säteilyttää häntä yläkertaan. Luulin että naapuri kertoo jotain kännisen vitsiä jota en oikein ymmärä. No parin päivän päästä baarin pitäjä kertoi että nyt kävi niin että naapurin haki ambulanssi ja on nyt Lapinlahdessa.
Siellä oli sitten loman loppuun ja taisi mennä viikko loman jälkeenkin.

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

Brainwashed kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
JPI kirjoitti:
😋

Varmaan ihan vitun jepa perheloma ja kaikkee.

On!
Kun naisväki menee tavarataloihin ostoksille, niin meikä etsii lähimmän tarjoilumestan, otan oluen ja jään odottelemaan.
Win win - ensinnäkin minä voin nauttia muuten ikävästä tilanteesta, ja toisekseen olen itse siedettävä, kun ei vituta niin paljon naisten shoppailu, verrattuna mitä olisi tilanne täysin selvin päin.

Kun aloittaa aamiaisen huurteisella, ja nauttii tasaisesti parin kolmen tunnin välein, niin ei oikeastaan tunnu missään tässä helteessä, ja illalla huomaa että tulipa taas juotuoa se 8-10 pitkää päivän mittaan. Pientä krapulaa kyllä, mutta siksi se aamun tasoittava. Pakko tietenkin hellittää tätä tahtia loman loppuessa.
Maksa huutaa varmaan hoosiannaa...

Tunnen myös monia joista tulee siedettävämpiä jurrissa.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

Brainwashed kirjoitti:
Niin, ja useimmissa kuppiloissa on wifi, kuten nyt tässä.
Kyllä sä tajuat jos joskus samaan tilanteeseen joudut...
... useimmat perhelomilla käyneet iskät ymmärtänevät mistä kirjoittelen, varsinkin jos esiteini-ikäiset tyttäret ja ns. muotitetoisuus heillä jo nupullaan...
... mitä äidit edellä jne...
Otanpa vielä yhden tässä venttaillessa...

Tiedän tiedän. Elämä janottaa.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

mdmx
Seuraa 
Viestejä3379
Liittynyt23.11.2009

Anti-Criminal kirjoitti:

Isoin haaste varmaan on pääkoppa. Mihin purkaa kaikki se turhautuminen jota joutuu kokemaan päivittäisessä elämässään ja nähdessään niitä järjettömyyksiä, mitä yhteiskunta tarjoaa. Alkoholi kun pudottaa mielen alas ja ihminen on laiskempi ja nöyrempi satunnaisella juomisella, kuin selvänä pitkään ollessaan.

Mä olin 20vuotiaana matkalla kohti alkoholismia, 15vuotiaasta 3-4krt/vko kännit. Sit tuli 2vuoden lähes 24/7 kannabisjakso ja viina jäi kokonaan pois moneks vuodeks.

Sit lopetin taas blossin polton kun uskoin auktoriteetteja ja vuodessa masennuin ja rupesin vetään SRNI:tä. Se oli shittiä ainakin kun dokas samalla, viina ja hervoton vitutus on vaarallinen yhdistelmä.

Sit menetin taas uskoni auktoriteetteihin ja lopetin SRNI:t ja alkoholin ja aloin polttaan blossia. Samalla ura lähti nousuun ja blossi pysy taustalla satunnaisena.

Nykysin menee molempia, alkoo aika kohtuudella, viiniä välillä paremman ruuan kans ja kesäsin saunakaljaa mökillä. Pilvee kyl enempi melki kerran viikkoon tarvii saada muuten alkaa vituttaan ja ympäristö kärsii.

Niin oli siinä 2vuoden kuntoilukausikin kun olin melkein kokonaan päihteetön. Nyt ei oo jaksanu taas liikkua yhtään, ja se tarkottaa et pitää polttaa enempi pilvee, muuten rupee vituttaan.

Liikunnalla, siis sellasella et hiki lentää, pystyisin kyl korvaan päihteet. Olis se toki terveellisempää. Mut ei nyt oikein nappaa. Ehkä ei kannata ees yrittää korvata mitään vaan pitää molemmat, se olis parempi kun nykynen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat