Vakuutusyhtiöt palkkaavat narkkareita murtautumaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

HUOM!
Ehdotan nyt väliaikaista rauhaa julmille naisten alistajille,
jotka ehtivät jo julistaa minulle FATVAN.

Olen nimittäin saanut paljon henkilökohtaisemman ristiretken kohteen,
vakuutusyhtiöiden kätyrien salaliiton.

VASTA TAPAHTUNUTTA: (tämä ei voi olla enää pelkkä sattuma)

Jo toistamiseen asuntooni yritettiin murtautua,
juuri kun vakuutukseni voimassaoloaika päättyi (ikävissä merkeissä),
enkä jatkanut sitä.

Murtotyö oli jälleen jätetty puolitiehen, ikäänkuin varoitukseksi siitä,
miten voi käydä kun et maksa suojelurahaa meille.

Vakuutusyhtiöt palkkaavat narkkareitä pikkurahalla muistuttamaan meitä
ihmisiä siitä, mitkä riskit otat jos et ota vakuutusta.
Koskaan moisista toimista he eivät voisi millään jäädä kiinni,
sillä kuka helvetti uskoisi narkkaria, joka moista väittäisi
esimerkiksi kiinni jäädessään?

Lisäksi miksi ihmeessä narkkari edes yrittäisi käräyttää pukurikollisiamme, jotka tarjoavat mahdollisuuden päivän annoksiin suhteellisen pienellä vaivalla.

Paljonko nyt vaatii tarkkailla, milloin poistut kotoasi?

Vakuutusyhtiöiden johtoasemissa olevat henkilöt ovat pahimpia rikollisia,
mitä kalliit puvut päällään kulkevat ihmiset vain voivat olla.

Pahin mahdollinen pukurikollinen on vakuutustarkastaja,
joka työkseen tekee kaikkensa, jotta uhri ei saisi hänelle kuuluvaa korvaustaan. Epäinhimillisempää olentoa saa kyllä hakea.

Kauniiden pintavärien muodostaman imagon alla piilee ruma ja raaka totuus.
Suomen mafia.

Kommentit (13)

Vierailija

Jotta uskoisitte, että olen tämän asian suhteen vakavissani,
uhraan teille kaikkien rakastaman Abdul Hassanin.

Olkaa hyvä.

Vierailija

Minulla ei ole minkäänlaista vakuutusta.
Senverran askeettisesti elänkin että eipä minulla ole juuri mitään vakuutettavaakaan. Turha kiintyä kaikenmaailman roskaan

Oisikohan ne vakuutusyhtiöt nyt ihan noin ilkeitä kuitenkaan kuin liittynyt kertoo?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Olkaa hyvä.

Jos uhraat ystäväni Abdulin, en auta sinua enää fatvasi kumoamisessa. Olen tehnyt sen eteen jo paljon työtä, mutta menköön. Olen Abdulille opettanut paljon viisata sanoja Profeetamme Muhahmedin, hänen nimensä olkoon kiitetty, näyistä jotka on ylös kirjoitettu. Ilman Abdulia en olisi aluksi itsekkään pyhään kirjaan lähemmin tutustunut.

Olkoon kunnioitettu Abraham ohjenuoranasi. Hänkin oli valmis uhraamaan ainoan pikansa Isakin polttouhriksi, kun Jumala koetteli häntä. Viime hetkellä Herran enkeli huusi hänelle taivaasta Liittynyt, Liittynyt. Liittynyt vastasi: "Tässä olen" Herran enkeli sanoi: "Älä koske poikaasi , äläkä tee hänelle mitään. Nyt minä tiedän, että sinä pelkäät ja rakastat Allahia, kun et kieltäytynyt uhraamasta edes esisiis tiskokois poikaasi.

Tuon näyn täytyy olla pyhä. Ainoastaan yksi sana on jotenkin epäselvä.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Totuuden puhujaa ihmiset kavahtavat, mutta sadunkertojaa kuuntelevat, vaikka hän istuisi kadulla lehmänpaskassa ja kärpäset pörisisivät hänen ympärillään.

Älä ole gaz tosikko, on parempi että Liittynyt/Abdul/Perkele pysyy täällä eikä mene kadulle pienempiään kiusaamaan. Ja ihan tosi, tuo tyyppi huvittaa minua. Mitä sitä selittelemään. Kyllä täällä asiaakin riittää. Vaikka joskus ärsyyntyykin, sekin menee pian ohi. Näkökulma.net vaikuttaa monesti tylsältä verrattuna.

Lierikki Riikonen

Vierailija

En usko että vakuutusyhtiö luottaisi tämmöisissä asiassa narkkareihin. Muun järjestäytyneen rikollisuuden kanssa liittoutuminen olisi paljon todennäköisempää. Jos rakennusalalla on kytköjä rikollisuuteen niin en pitäisi mahdottomana ajatuksena että muuallakin voisi olla.

Tuntuu että vakuutusyhtiöt ovat olemassa ainoastaaan kusettaakseen ihmisiä. Ollaan mielinkielin kun myydään vakuutuksia mutta korvauksia on turha köyhänä hakea jos jotain sattuu.

esim: Oletteko selvittäneet kotivakuutuksenne korvaavuuden jos esimerkiksi yläkerran asukkaalla tapahtuu vesivahinko ja vesi turmelee sinunkin asunnon?

Muutama kuukausi sitten tämäntapainen sattui ystävälle. Vakuutusyhtiön mielestä kotivakuutus ei korvannut koska hänen asunnossa ei ollut tapahtunut vahingon aiheuttajaa. Yläkerran asukkaan vakuutus ei korvaa kuin yläkerran asunnon vahingot. Seurasi kuukauden mittainen järjetön kädenvääntö vakuutusyhtiön kanssa ja tulos on vieläkin osittain epäselvä.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Ei ole Aslakkikhan luottanu rahankeruu firmoihin , ennää pitkhin aikhoin.
Jos sattuu joku vahinko ,niin on varmasti ihan selvä asija että vakuutusyhtiöitten säännöistä löytyy joku pykylä , joka antaa oikeuven olla vahinkoa korvaamatta. Näin on Aslakille käyny pariki kertaa.
Nyt sitte on semmonenki tilanne , että ihmiset on tosijhanki pakotettu maksamhan suojelurahhaa nuille, hekevetin rosvofirmoille.
( Kortto niijen kaikille liiketoimille ei olis mitenkhän väärin ).
Niin olen nuihin rosvofirmhoin suivaintunu.
Parikertaa vaihoin firmaa, paskat sammaa rosvosakkia ne olit nekki.
Jos et maksa , tai unehutit maksaa net tuli ulosottomiehen kans.
Jos sattu vahinko , luikerrelthin korvauksesta ko käärmhet.
Kortot mie niijen liiketoimille taijjan laittaa.
Nyt sitte ihan oikeitten rosvojen kans hättyyttävät Liittynyttä.
Jovain mie tuon niistä roistoista uson.

Vierailija

Mitä syntyy kun vakuutusten myyjät tekevät työtään?

Syntyy vakuutuspaperi.

Korjaako vakuutuspaperi vahingon, kun siltä paperilta pyytää, että korjaisitko vahingon?

Eihän siitä paperista ole muuhun kuin lämmön antamiseen, jos sen sytyttää palamaan.

Entäpä kun vakuutusten myyjät koulutetaan korjaamaan vahinkoja.

Kun vahinkoja syntyy, meillä olisi valmis työvoima ja aika vahinkojen korjaamiseen.

Entäpä vahinkoja ennaltaehkäisevä toiminta?

Savor

;):)

Joku muuten tuhlaa aikaa ja energiaa rakentaessaan vakuutustoimistot, toimistojen kalusteet, tietokoneet, tietokone-ohjelmat ja joku vielä tuhlaa aikaa ja energiaa ylläpitääkseen vakuutustoimistoja.

Kun putket paukkuu pakkasten jälkeen, ei putkimiehiä riitä korjaamaan vahinkoa heti, mutta vakuutustoimistojen vahinkotarkastajat sinkoilevat hetkessä vahinkopaikalle?!?!?!?!?!

Savor

;):)

Vierailija
Jo toistamiseen asuntooni yritettiin murtautua,
juuri kun vakuutukseni voimassaoloaika päättyi (ikävissä merkeissä),
enkä jatkanut sitä.

Murtotyö oli jälleen jätetty puolitiehen, ikäänkuin varoitukseksi siitä,
miten voi käydä kun et maksa suojelurahaa meille.

On epäuskottavaa, että tämä olisi jokin yleinen käytäntö. Eiköhän vakuutusyhtiöissä työskentele aika paljon ihmisiä ja joku lavertelee ennemmin tai myöhemmin.

Toisaalta voisi ajatella, että korkeintaan pari henkilöä huipulta olisi vastuussa tästä. Tulostetaanpa satunnainen lista vaakuutuksen viime aikoina lopettaneista ja annetaan se jollekin rikollispomolle. Tämän ajatuksen uskottavuuden arvioimiseen olisi hyvä tietää kuinka usein johtoporras vaihtuu isoista vakuutusyhtiöistä. Sitä en tiedä enkä rupea selvittämään.

Tai kenties asia on toisinpäin. Vakuutusyhtiöt eivät palkkaa rikollisia vaan vakuutusyhtiöt ovat järjestäytyneen rikollisuuden otteissa..

Vierailija
entistäkin riittoisampi Cosmic-Fairy

"Oisikohan ne vakuutusyhtiöt nyt ihan noin ilkeitä kuitenkaan kuin liittynyt kertoo?"

Et tiedä, mihin tunnevammainen alfa-uros, jonka viimeisetkin inhimillisyyden rappeet on kouliintunut pois hänen edetessään urallaan, pystyy.

Liike-elämässä todella julmiksi ja röyhkeiksi karaistuneille huipulla oleville hyeenoille,
eli liikemiehille, moinen narkkarien yllytys kyseiseen toimintaan on
moraalisesti yhtä järsivää kuin meille karkkipaperin heittäminen luontoon.

lierik
Jos uhraat ystäväni Abdulin, en auta sinua enää fatvasi kumoamisessa. Olen tehnyt sen eteen jo paljon työtä, mutta menköön.

Välillä meidän jokaisen on tehtävä suuria uhrauksia,
edistääksemme ihmiskunnan hyvinvointia omalta osaltamme.

konna

Tuntuu että vakuutusyhtiöt ovat olemassa ainoastaaan kusettaakseen ihmisiä. Ollaan mielinkielin kun myydään vakuutuksia mutta korvauksia on turha köyhänä hakea jos jotain sattuu.

esim: Oletteko selvittäneet kotivakuutuksenne korvaavuuden jos esimerkiksi yläkerran asukkaalla tapahtuu vesivahinko ja vesi turmelee sinunkin asunnon?

Muutama kuukausi sitten tämäntapainen sattui ystävälle. Vakuutusyhtiön mielestä kotivakuutus ei korvannut koska hänen asunnossa ei ollut tapahtunut vahingon aiheuttajaa. Yläkerran asukkaan vakuutus ei korvaa kuin yläkerran asunnon vahingot. Seurasi kuukauden mittainen järjetön kädenvääntö vakuutusyhtiön kanssa ja tulos on vieläkin osittain epäselvä.

Aivan. Enää en ota vakuutusta, vaikka sosseli sen minulle maksaa.
Siis tosiaan vaikka minulla ei ole mitään menetettävää asian suhteen.

Aslak
Nyt sitte on semmonenki tilanne , että ihmiset on tosijhanki pakotettu maksamhan suojelurahhaa nuille, hekevetin rosvofirmoille.

Tätä se mafia on 2000-luvun tyyliin, Suomessa.

Savor
Kun putket paukkuu pakkasten jälkeen, ei putkimiehiä riitä korjaamaan vahinkoa heti, mutta vakuutustoimistojen vahinkotarkastajat sinkoilevat hetkessä vahinkopaikalle?!?!?!?!?!

Hyeenatkin osaavat olla nopeita.

zat
Eiköhän vakuutusyhtiöissä työskentele aika paljon ihmisiä ja joku lavertelee ennemmin tai myöhemmin.

Toisaalta voisi ajatella, että korkeintaan pari henkilöä huipulta olisi vastuussa tästä. Tulostetaanpa satunnainen lista vaakuutuksen viime aikoina lopettaneista ja annetaan se jollekin rikollispomolle. Tämän ajatuksen uskottavuuden arvioimiseen olisi hyvä tietää kuinka usein johtoporras vaihtuu isoista vakuutusyhtiöistä. Sitä en tiedä enkä rupea selvittämään.

Tai kenties asia on toisinpäin. Vakuutusyhtiöt eivät palkkaa rikollisia vaan vakuutusyhtiöt ovat järjestäytyneen rikollisuuden otteissa..

Homma on tosiaan vain johtajien tiedossa.
Tilastollista tutkimusta on turha tehdä asian selvittämiseksi niiden osalta, joilla vakuutus on ollut mutta eivät sitä ole jatkaneet,
sillä harva tekee rikosilmoituksen murtoyrityksestä(kuten en minäkään, edes nyt toisella kertaa).
Ottavat vain vakuutuksen uudelleen.

Vierailija
Abdul Hassan

Olkaa hyvä.

Niin, uhraat siis tiedon kaikille että olet Liittynyt. Oikaisin vaan viestisi tulkinnan kaikille lukijoille. Jotta uskoisimme Liittynyttä, hän myöntää, ts. uhraa, yhden multi-nickinsä muille lukijoille.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Armitage
Abdul Hassan

Olkaa hyvä.

Niin, uhraat siis tiedon kaikille että olet Liittynyt. Oikaisin vaan viestisi tulkinnan kaikille lukijoille. Jotta uskoisimme Liittynyttä, hän myöntää, ts. uhraa, yhden multi-nickinsä muille lukijoille.

Onko se sinulle ollut epäselvää? Mutta Ystävääni Abdulia en haluaisi uhrattavan. Menköön Perkele ensin uhrialttarille, ja savu nouskoon taivaisiin Allahin kunniaksi, niin kuin Abelin uhrikaritsan.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat