Seuraa 
Viestejä1357
Liittynyt10.6.2017

“Itseriittoiset arvostelun huudot muita kohtaan peittääkseen omissa kaapeissaan tanssivat luurangot.”
-John Mark Green-
..
“Sinä tiedät minun nimeni, mutta et minun tarinaani. Sinä olet kuullut mitä minä olen tehnyt, mutta et ole ollut missä minä olen ollut. Sinä tiedät missä minä olen, mutta et tiedä minne minä olen menossa. Sinä näet minun nauravan, mutta et tiedä mitä minä olen kärsinyt. Älä tuomitse minua.”
-Tuntematon-
..
Jos usein kritiseeraa, arvostelee muita, niin hänen sanat kertoo kaikkein eniten hänestä itsestään. Hänet tullaan tunnistamaan hänen sanoistaan, jotka on muita arvostelevia.
..
Muita kritiseeraava, arvosteleva, yrittää peittää arvostelevien sanojensa taakse itsensä ja yrittää olla rohkea ja "viisas". Mutta sanojen taakse ei voi piiloutua, sanat kertoo mitä ajattelet ja millainen olet. Ainainen arvostelu, siitä näkyy kuinka paljon olet tyytymätön itseesi ja heittelet tyytymättömyyttäsi muille, syyttäen muita.
..
Herää, herää muita arvostelevasta "unestasi", päiväunestasi. Tutki sisäistä oloasi, opi tuntemaan itsesi. Jäta muut rauhaan.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

Kommentit (2)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Otsikosta ajattelin että olis ollu Darkkiksen avaus, mutta ei ollut. 

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat