Tiedepalstan taso viime päivinä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuntuu, että kovasti on palstalaisilla asiaa nykyisin, kiihkeätäkin, ja ei aina kovin tieteeseen liittyvää. Kovasti on trollaamisen ja huomion herättämisen makua näissä provokatiivisissa otsikoissa, joita jotkut päivittäin lähettävät. En nyt muista nimiä, mutta yhdellä ainakin on viallinen näppis - siitä on ilmeisesti Caps Lock jumittunut (kannattaisi ostaa uusi, ei ne kymppiä enempää varmaan nykyään maksa).

Eikö olisi mukavaa, jos voitaisiin palata asiallisiin aiheisiin? Tai vielä parempi: kunnon reformi, etteivät savolaiset torikosmologit valtaisi jokaikistä aihetta "ajatuksineen" ja "itseensä viistosti käpertyvine vähemmän tiheine mutta sitäkin enemmän pois päin toisaalle kaartuvine haaleine energiapussukoineen".

Kommentit (11)

Vierailija
Eikö olisi mukavaa, jos voitaisiin palata asiallisiin aiheisiin?

Kyllä. Koska olet - ITSE - viimeksi avannut asiallisen aiheen?

Vierailija

Tämä palsta on imaissut meidät kaikki mukanaan.
Otetta ei voi enää irroittaa, vaikka terveys jo sitä vaatisi.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Mikä taso

Kun aikansa selaa tätä trollipeikon luolasta ulos puskettua kuonaa, niin siihenhän samaistuupi jos ei pidä varaansa. (niinkuin vissiinkin perkele tuossa edellä jotain tämän suuntaista mainitsikin)

Kuonastakin voi puhua asiallisesti jos vain hieman aihetta virittelee oikeaan suuntaan...

Hoo aijai jai puf!

Vaan loppujen lopuksi täällä nettiulottuvuuden viimeisellä takarajalla on kuitenkin ollut hauskaa

Ps. Se "Savon sissi" kannattaa jättää huolella rauhaan - muuten pian taas innostuu

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
DedMoroz
Ps. Se "Savon sissi" kannattaa jättää huolella rauhaan - muuten pian taas innostuu

Olin juuri kirjoittamassa: "Mitä se sano, voisitko toistaa. "
Mutta antaa olla, kun DM kieltelee sananvapauden harjoittamista.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Olen kirjautunut tuonne Näkökulmaankin, mutta ne on kaikki niin oppineita, lyövät heti Derridalla tai lacanilaisella ajattelulla suun jauhoja täyteen. Tulee tyhmä olo

Täällä kun lukee puskaryssää ja qazia perään, voi tuntea ihanaa älyllistä ylemmyyttä

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
salai
Olin juuri kirjoittamassa: "Mitä se sano, voisitko toistaa. "
Mutta antaa olla, kun DM kieltelee sananvapauden harjoittamista.

Juu, paree olla varovainen lausunnoissaan kun Joulumuori häärii nurkissa

Vaan mikä I H M E E N valitusviestiketjujen availuvimma on vaivannut rakasta palstaamme tässä viime aikoina?!

Valitetaan sitten mukana - vali, vali, ja vielä kerran valivali!

Ei oikein tullut sydämestä tuo, mutta kaipa se ajaa asiansa ja parantaa maailmaa omalta osaltaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
qaz
Eikö olisi mukavaa, jos voitaisiin palata asiallisiin aiheisiin?

Kyllä. Koska olet - ITSE - viimeksi avannut asiallisen aiheen?

No viimeksi eilen (Per Tou 05, 2006 1:24 am), eli siis tämän ketjun. Edellisestä on tosin jonkin verran aikaa kulunut, mutta kyllä sekin oli asiallinen.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Lässyn, lässyn paska, eikö täällä ole se kännithreadi, menen sinne. Jotka haluaa Tiede palstaa pitää korkealentoisempana ovat väärässä paikassa. Teitä varten on Näkökulma. net. Siellä ei ole sellaisia paskanjauhajia niin kuin minä ja sanonpa senkin, monet muutkin täällä. Siis käyttäjäthän tämän palstan luo. Eivät ne, jotka haluaa tämän mieleisekseen. Jos vituttaa, voi lähteä pois. Moi. Voi saatana mitä evoluutio paskaa, siteeraan Koshia. Näyttää siltä, että jotkut huolehtivat enemmän muitten kirjoituksista, kuin omistaan. Niin kuin jotkut vanhatpiiat, joita hirveästi häiritsee, kun lapset pelaavat jalkapalloa pihalla. Se on ehdottomasti kiellettävä. Tuottaa häiriötä yksinäisyyteeni.

Edit: IFUUNIONI, Olen monestikkin asiallisissa aiheissakin kirjoitellut, en vain muista koskaan sinua nähneeni niissä, tietenkin olet ollut, nyt eivaan tule mieleen .Kuka olet? Kysyivät Mariat outoa kulkumiestä Emmauksen tiellä. Älä vihti alakaan morkkaan, meitä lässyjä.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Jotka haluaa Tiede palstaa pitää korkealentoisempana ovat väärässä paikassa. Teitä varten on Näkökulma. net. Siellä ei ole sellaisia paskanjauhajia niin kuin minä ja sanonpa senkin, monet muutkin täällä.

KORJAAN: Siellä ne varsinaiset paskanjauhajat ovat, mutta se jauhaminen on silti erittäin mielenkiintoista.

Uusimmat

Suosituimmat