Sivut

Kommentit (141)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

jussipussi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Siis siinä keskustelussa käsiteltiin asioita monipuolisesti. Pari aihetta tuli uuteen lehteen. Sattumaa vaiko toimittajan kiinnostus ketjun kautta harännyt?

Täh? Siis viimeisimpään Tiede-lehteen? Mä luin sen ketjun lukuunottamatta tämänpäiväisiä viestejä ja en kyllä keksi, mitä siitä olisi uudessa lehdessä. Uutinen "Suutelija kallistuu oikealle"? Vaikka eipä siinä suutelemisesta taidettu keskustella.

Psykopatiasta ja jostain muustakin keskusteltiin ketjussa. Muistan kun vielä itse kommentoin että toivottavasti lehtijuttu on kattava asiassa eikä kyökkipsykologeja tukeva.

Unelmia. Todellisuus  on paljon karumpi. 

En väittänyt mitään.

Sanoin 

Raspu kirjoitti: "Siis siinä keskustelussa käsiteltiin asioita monipuolisesti. Pari aihetta tuli uuteen lehteen. Sattumaa vaiko toimittajan kiinnostus ketjun kautta harännyt?

Mä en näkis näitä keskusteluja turhina vaan nimenomaan niin että niistä puhutaan mitä kiinnostaa. Eli toimittajat voi myös hyötyä näistä keskusteluista."

Etkö sinä jussipussi ymmärrä lukemaasi?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Raspu kirjoitti:
Niin sinä teit. Hihii...

Ai mitä siis? Ymmärrän, jos edellinen kiehautti keitot hellalle ja nyt on hankalaa keskittyä muodostamaan edes kokonaista ydinlausetta, mutta sitten ehkä voi miettiä kannattaako mitään sanoakaan, jos tuotos jää tuolle tasolle.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

En viitsi toistaa, mutta toki mä uskon että oot 100% hetero jos sä kerran niin sanot.

- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Hassua, että valheitasi viitsit toistaa sinnikkäästi vaikka sanon, miten asiat oikeasti ovat, mutta sitten kun pitäisi perustella tai edes selittää, niin kiinnostus lopahtaa.

Kyse ei siis ollut siitä, olenko hetero, vaan siitä, olenko homofoobikko. Se valheellinen ja perusteeton monesti toistamasi väitteesi on sinulta edelleen perustelematta tahi myöntämättä vääräksi. Joten äläpä yritä nyt väistellä vastuuta sanomisistasi moisella kiemurtelulla. Mikä virheidensä myöntämisessä on noin tuskallisen vaikeaa?

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mä siis valehtelin että oot hetero?
Okei...oo mitä haluut.
Mä en edes tajuu mistä sä tän väännön kekkasit.

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä39593
Liittynyt6.12.2009

Raspu kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Siis siinä keskustelussa käsiteltiin asioita monipuolisesti. Pari aihetta tuli uuteen lehteen. Sattumaa vaiko toimittajan kiinnostus ketjun kautta harännyt?

Täh? Siis viimeisimpään Tiede-lehteen? Mä luin sen ketjun lukuunottamatta tämänpäiväisiä viestejä ja en kyllä keksi, mitä siitä olisi uudessa lehdessä. Uutinen "Suutelija kallistuu oikealle"? Vaikka eipä siinä suutelemisesta taidettu keskustella.

Psykopatiasta ja jostain muustakin keskusteltiin ketjussa. Muistan kun vielä itse kommentoin että toivottavasti lehtijuttu on kattava asiassa eikä kyökkipsykologeja tukeva.

Unelmia. Todellisuus  on paljon karumpi. 

En väittänyt mitään.

Sanoin 

Raspu kirjoitti: "Siis siinä keskustelussa käsiteltiin asioita monipuolisesti. Pari aihetta tuli uuteen lehteen. Sattumaa vaiko toimittajan kiinnostus ketjun kautta harännyt?

Mä en näkis näitä keskusteluja turhina vaan nimenomaan niin että niistä puhutaan mitä kiinnostaa. Eli toimittajat voi myös hyötyä näistä keskusteluista."

Etkö sinä jussipussi ymmärrä lukemaasi?

Teit väitteen, unelmoiden.

Raspu kirjoitti: "En väittänyt mitään.

Sanoin "

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Lauseessa on kysymysmerkki. Se ei ole väite vaan siihen voi vastata niin tai näin, mikäli haluaa.
Muu osa tekstistä oli yleisluontoista palstakeskusteluihin viittaavaa josta toimittajat voi hyötyä. Esim. Kritiikki on täällä yleistä ja sen etukäteen huomiointi aihealueellä josta on palstalla puhuttu.

- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Raspu kirjoitti:
Mä siis valehtelin että oot hetero?

Lue edellisestä viestistäni uudelleen, ihan hitaasti ja rauhassa, omaan tahtiisi, tarvittaessa toistaen seuraava lause, kunnes ymmärrät sen:

Kyse ei siis ollut siitä, olenko hetero, vaan siitä, olenko homofoobikko.

Raspu kirjoitti:

Mä en edes tajuu mistä sä tän väännön kekkasit.

Siitä, että epäilit ja syytit minua jopa useaan otteeseen kiistämisestäni huolimatta homofoobikoksi, mikä on asiaton, aiheeton ja perätön syytös vaatien oikaisua. Tämän asian sanoin heti ensimmäisessä vastauksessani ja sitä olen toistanut aika monta kertaa. Toki olen valmis uhraamaan aikaani siihen, että säkin tajuut, ehkä lopulta, joskus.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Raspu kirjoitti:
Et siis ole homofobinen, mutta olet 100% hetero?

Okei.

Jos nämä kaksi asiaa kerran täytyy samassa lauseessa ilmoittaa.

Minä en tiedä, miksi koet tarvetta ilmoitella homofobiastani yhtään mitään, kun koko juttu on alusta loppuun silkkaa oman villin mielikuvituksesi tuotetta. Ilmoita mitä lystäät, mutta voit olla varma, että jatkossa, kuten tähän astikin, tulen kiistämään perättömät, asiattomat ja epätodet syytöksesi, jos niitä vielä/taas tulee.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

En minä ole puhunut homofobiastasi mitään.

Olen sanonut jotenkin siihen tyyliin että oman heterouden korostaminen (100%) ei välttämättä anna varmaa vaikutelmaa omasta seksuaalisuudesta.

Sanoin myös että ilmeisesti joku homofoobikko ilmiantoi viestejäni.

Jos se olit sinä niin sille en voi mitään. En toki voinnut sitä ennalta tietää.

Mut hei.

Ei mua haittaa vaikka olistitkin 100% hetero etkä yhtään homofobinen.

OK?

- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Raspu kirjoitti:
En minä ole puhunut homofobiastasi mitään.

Oletpas. Syytit minua useaan otteeseen homofoobikoksi. Asiaa ei muuta sekään, että näemmä poistatat sekä alkuperäiset panetteluviestisi, että myös vastaukseni, joissa niitä lainaan sitä kysyessäsi. Se, että olet keksinyt uuden konstin trollata hyödyntäen palstan umpisurkeaa moderointia, ei silti riitä oikeutukseksi sen enempää panettelullesi kuin sen kiistävälle valehtelullesikaan. 

Raspu kirjoitti:

Olen sanonut jotenkin siihen tyyliin että oman heterouden korostaminen (100%) ei välttämättä anna varmaa vaikutelmaa omasta seksuaalisuudesta.

Olet sanonut niinkin, mutta paljon muutakin. Kuten syytänyt minua homofobiasta, jonka vuoksi olisin muka ilmiantanut poistettavaksi viestejäsi, joissa puhuit eturauhasen kiihottamisesta. Heterouttanikaan en ole millään lailla korostanut, sekin on perätön väite, joskaan ei sillä lailla panetteleva, joten siihen ei syytä enempää takertua.

Raspu kirjoitti:

Mut hei.

Ei mua haittaa vaikka olistitkin 100% hetero etkä yhtään homofobinen.

OK?

Se, että sinua ei haittaa, on OK. Sitä vain ihmettelen, mihin tämä pelleily tähtää. Tai no en, mutta että joku ilmeisesti aikuinen jaksaa nähdä vaivaa moisen rakennelman eteen.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Oletko sä Absurdi menossa aivan sekaisin?

Samat kamat ku Jepiksellä?

- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10421
Liittynyt13.7.2015

Raspu kirjoitti:
Oletko sä Absurdi menossa aivan sekaisin?

En. Miksi moista epäilet?

Raspu kirjoitti:

Samat kamat ku Jepiksellä?

Ei kun sulla. Olen nopea oppimaan. Hetki sitten sain kuulla poistattelevani viestejäsi ja ketjujasi ilmiannoillani, joten voihan tällaisen henkilöön menevän spekuloinnin ja syyttelyn kääntää toisin päinkin, jos se on sinusta kiva leikki - asiakeskustelun sijaan. 

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jaa tämä vai?

"Eli vetelet sokkona. Mitään "falloksia" ei ollut vaan kyse erogeenisistä alueista. Naiseten alueita sai käsitellä. Homma meni niin kuin Moomi sanoi. Absurdille t_a_i_s_i  iskeä homofobia kun tuli eturauhasesta kyse. Ainakin rupesi todistelemaan olevansa 100 prosenttinen hetero."

Okei, pyydän anteeksi, tuossa kieltämättä vihjaisen että sinulla saattoi olla homofobisia ajatuksia, mutten sanonut tai väittänyt sinua homofobiseksi.

Minusta tuo lause on silkkaa spekulointia ja arvelua, ei väittämistä tai valehtelemista, niinkuin sinä haluat asian nähdä.

Mutta sori jos se sinua loukkasi.

- Charles Bukowski

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat