Sivut

Kommentit (141)

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Ei tuo ollut ainut. Syytit ihan suoraan aiemmin, nyt poistetuissa viesteissä. Tuo oli vain saman ydinsanoman toistamista. Olin jo aiemmin täysin yksiselitteisen selväsanaisesti kiistänyt minkäänlaisen homofobiani, ilman mitään ehtoja ja epäilyksiä, joten teko oli sinulta täysin tahallista trollaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

"Minulta taisi mennä paskat housuun" ei ole mikään hienovarainen vihjaus epäilyksestä, vaan selvä tosiasiallinen toteamus, joskin puheenparteen kaunisteltu hieman pehmeämmäksi. Taitaa-sana ei tässä ilmaise epävarmuutta vaan toteamuksellisuutta. "Ulkona taitaa sataa" on eri asia kuin "ulkona saattaa sataa".

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Vahinkoja toki sattuu, jos ei ole järin taitava kielenkäyttäjä. Kuten taitaa sattua sellaisillekin, jotka eivät ole järin taitavia sulkijalihaksenkäyttäjiä. Samakin vahinko voi sattua monta kertaa päivän-parin sisällä vaikka asiasta muut huomauttaisivat. Joskus ei vain onnistu, vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
"Minulta taisi mennä paskat housuun" ei ole mikään hienovarainen vihjaus epäilyksestä, vaan selvä tosiasiallinen toteamus, joskin puheenparteen kaunisteltu hieman pehmeämmäksi. Taitaa-sana ei tässä ilmaise epävarmuutta vaan toteamuksellisuutta. "Ulkona taitaa sataa" on eri asia kuin "ulkona saattaa sataa".

Oliko väärin anteeksi pyydetty, täytyykö nöyristellä enemmän?

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Vahinkoja toki sattuu, jos ei ole järin taitava kielenkäyttäjä. Kuten taitaa sattua sellaisillekin, jotka eivät ole järin taitavia sulkijalihaksenkäyttäjiä. Samakin vahinko voi sattua monta kertaa päivän-parin sisällä vaikka asiasta muut huomauttaisivat. Joskus ei vain onnistu, vaikka kuinka yrittäisi.

Reilun miehen puhetta?

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Raspu kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Ei tarvitse nöyristellä. Virheesi myöntäminen riittää.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Johan minä sen myönsin ja pyysin anteeksi.

Olen kuitenkin erimieltä tuosta "housuun paskantamisesta".

Jos sinä danot että "taisin paskantaa housuuni", on aivan eriasia kuin jos minä sanon pierusi kuullessasi , "taisit paskantaa housuusi".
Silloinhan sinä tiedät että paskansit, mutta minä arvelin tai vitsailin että paskansit. Jos seisomaan noustessasi housusi ovat ruskeat niin voimme olettaa vasta sitten että arveluni oli tosiasia.

Itse koen edeleenkin niin että en esittänyt väitettä. Esitin vihjailun.
Perustuen sanomaasi.

Itsekin olet lukuisia kertoja esittänyt monenlaisia vihjailuja kohdallani, mutta en koe tarpeelliseksi niistä "verissäpäin" vääntää.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Raspu kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Johan minä sen myönsin ja pyysin anteeksi.

Enpä ole huomannut virheen myöntämistä. Ehkä viesti on poistettu. Sanoit "sori jos loukkaannuit vihjailustani" mikä ei ole myöntö vihjailun perusteettomuudesta tai asiattomuudesta vaan samanlainen tokaisu kuin isi voi sanoa pettyneelle lapselle kun tämä ei saakaan odottamaansa lahjaa koska isi joi rahat.

Raspu kirjoitti:

Olen kuitenkin erimieltä tuosta "housuun paskantamisesta".

Jos sinä danot että "taisin paskantaa housuuni", on aivan eriasia kuin jos minä sanon pierusi kuullessasi , "taisit paskantaa housuusi".
Silloinhan sinä tiedät että paskansit, mutta minä arvelin tai vitsailin että paskansit. Jos seisomaan noustessasi housusi ovat ruskeat niin voimme olettaa vasta sitten että arveluni oli tosiasia.

Itse koen edeleenkin niin että en esittänyt väitettä. Esitin vihjailun.

OK, ei takerruta semantiikkanaan. Vihjailu on ihan yhtä asiatonta kuin suora syytös.
Jos sanot seurassa muille että minä taisin paskantaa housuuni, niin viestisisältö ei oleellisesti ole vähemmän panetteleva tai virheellinen kuin suora väite. Joka tapauksessa minun on korjattava väite väärän mielikuvan oikaisemiseksi. Lisäksi tietysti voi miettiä sitä että onko oma arvostelukyky ihan kohdillaan jos joka pierusta pitää lähteä julki huutelemaan paskahousua.

Tässä asiassa minä en edes pierryt vaan sinun vain piti keksiä randomi selitys randomille vastoinkäymisellesi ja koko selitelmä löytyi omasta mielikuvituksestasi ja valitsit syntipukiksi jonkun joka sattui läheltä löytymään. Vai mitä? Sinä siis keksit sen pierunkin ihan itse.

Vierailija

Sinä "pieraisit" ja minä sanoin, "taisit paskaantaa housuusi".

"Pierusi" oli ympätä 100% heteroutesi ja heti perään kuitenkin kuuluttaa kuinka suvaitsevainen olet homoseksuaalisuuden suhteen.

Kyllähän tuosta mielikuva "houssuunpaskantamisesta" syntyy jos samaan hengenvetoon täytyy puolustella. Eli vihjaisin.

On mahdollista että olen väärässä, kuitenkin sinnikäs inttäminen asiasta antaa hieman eri mielikuvan. Eli nyt tässä tapauksessa oikeassa olemisesi ei välttämättä mielikuvatasolla toimi itsesi eduksi vaan, joku saattaa kallistua kannalle että olet homofobinen tai epävarma seksuaalisuudestasi.

Minä en sano että olet, mutta sinnikkyytesi asian suhteen luo sellaista mielikuvaa.

Muistatko tapauksen "Läskiperse"?

Aweb muistaakseni kaivoi kaverista ulos tuon seksuaalisen epävarmuuden, joka näyttäytyi palstalla aika erikoisella tavalla.

Eli on aika helppo tulkita (väärinkin) kommentteja jotka ovat puolustelevia tai ylenpalttisen vakuuttelevia.

Kyllä minä itsekin uskon olevani hetero. 
Mutta kai siellä sisällä jossain määrin "pikku homo" myös on.

Itse en usko kenenkään olevan 100% mitään.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Raspu kirjoitti:
Sinä "pieraisit" ja minä sanoin, "taisit paskaantaa housuusi".

"Pierusi" oli ympätä 100% heteroutesi ja heti perään kuitenkin kuuluttaa kuinka suvaitsevainen olet homoseksuaalisuuden suhteen.

Kyllähän tuosta mielikuva "houssuunpaskantamisesta" syntyy jos samaan hengenvetoon täytyy puolustella.

Logiikkasihan on täysin sekopäistä. Lisäsin kommentin suvaitsevuudestani nimenomaan siksi ettei joku imbesilli kuvittelisi minulla olevan jotain homoja vastaan tuon heterouden mainitsemisen johdosta. Ja mitä sitten tapahtuu? Joku nokkelana pohtii että tämän onkin oltava laskelmointia ja puolustelua, koska ja joten totuus on päinvastainen. Siis ihan käsittämätön maailmankuva sulla, että lähtökohtainen tulkintasi toisten teksteistä on sellainen, että jokaikinen lause on epärehellinen ja takana jokin juoni. Sitten toisaalla vielä ihmettelit, kun en avaudu henkilökohtaisesti sulle. Valot päälle nyt.

Raspu kirjoitti:

On mahdollista että olen väärässä, kuitenkin sinnikäs inttäminen asiasta antaa hieman eri mielikuvan. Eli nyt tässä tapauksessa oikeassa olemisesi ei välttämättä mielikuvatasolla toimi itsesi eduksi vaan, joku saattaa kallistua kannalle että olet homofobinen tai epävarma seksuaalisuudestasi.

Minä en sano että olet, mutta sinnikkyytesi asian suhteen luo sellaista mielikuvaa.

Minä olen aina sinnikäs totuuden puolestapuhuja. On järjetöntä tuo mielikuvamarkkinointisi, että sinnikkyys on merkki epävarmuudesta tai väärässäolosta. Irrationaalista ja epäloogista. Toisaalta yhtä sinnikkäästi sinä edelleen vihjailustasi puolustelet, koska keskustelimme asiasta jatkuu.

Mutta huomaamme retorisen käsijarrukäännöksesi. Sinun panetteleva vihjailusi muuttui pikavauhdilla minun keskustelutyyliäni ruotivaksi analyysiksi; sinä itse et ole vastuussa omista sanomisistani vaan minä olen omalla epäilyttävällä käytökselläni luonut vain kielikuvia joita sinä vilpittömänä sivustaseuraajana vain olet kirjannut näkyviin. Hah mitä paskaa.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Asia on niin yksinkertainen, että jos joku kuka tahansa esittää valheellisen ja panettelevan vihjauksen niin minä tulen vaatimaan sen oikaisua ja kiistämään sen määrättömiin. Samoin kuin jostain asiaväitteestä, jonka tiedän olevan väärä tai jonka oikeassaoloa en perusteiden puuttuessa ja vastoin omaa käsitystäni hyväksy.

Siitä yksinkertaisesta kuviosta saa vetää vaikka miten mutkikkaita metatulkintoja, psykoanalyysiä tahi rivienvälijuonia, mutta moisilla sotkee vain omat ajatuksensa. Olen yksinkertainen ja suoraviivainen, rehellinenja totuutta rakastava ihminen ja sanon mitä ajattelen enkä yritäkään luoda mitään muuta mielikuvaa minkään suhteen saati vedättää mitenkään.

Sellainenihminen jolle petos ja vilppi on luonteva tapa toimia, ei välttämättä tätä hyväksy tai edes käsitä ja suorasukainen läpinäkyvyys ja rehellisyys on omiaan aiheuttamaan vain suuria epäilyksiä jostain masterpläneistä. Varas olettaa kaikkien varastavan ja siitä syntyy kognitiivinen dissonanssia, jos hän tapaa ihmisen joka väittää ettei varasta eikä ole ikinä varastanut. Varas on tuolloin varma siitä että tässäpä onkin harvinaisen kiero ja taitava varas, koska salaa rikoksessa muita paremmin ja vielä valehtelee siitä.

Vierailija

Voi, voi, nyt on taas pikku Absudi joutunut niin vilpillisen ja epärehellisen kohtelun kohteeksi että ihan sääliksi käy. Tämä ylevä totuuden airue on yritetty vetää lokaan.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

Sarkasmi ei poista tosiasioita. Kuten sitä, että valehtelet patologisesti. Sääliä en kaipaa sen enempää kuin nöyristelyä tai anteeksipyyntöjäkään. Kyse on vain totuudesta ja rehellisyydestä. Oletko koskaan kokeillut?

Sivut

Thread has been locked.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat