ns. "Minä melooni ryhmä"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiitos "Marille" ja "Pekalla" (nimet muutettu kuten myös ryhmän nimi otsikossa), jotka "Aikaisemmin"-viikkoliitteessä (nimi muutettu) asiokkaasti selvittivät oikeuttaan toisen omaan.

Ennen haastattelun lukemista, en ole pystynytkään vakuuttavasti perustelemaan miksi voin viedä heidän tavaransa ilman tunnon tuskia. Esim. paidan ja housut päältä voisi viedä, niistä saapi muutaman rovon kirpparilla.

Sanottakoon siis että mikä on heillä, onkin pian minulla. M.O.T.

P.S. Onpa hauska kuulla heidän argumentointinsa kuinka he sitten rosiksessa vaativat minua edesvastuuseen ...

Kommentit (5)

Vierailija
en ole pystynytkään vakuuttavasti perustelemaan miksi voin viedä heidän tavaransa ilman tunnon tuskia.

Pystyisit hyvinkin perustelemaan viemisesi, mutta et toki halua olla niin rehellinen, että avautuist toisen edessä ja sanoisit esim: "minusta tuntuu siltä, että olen niin ressukka, etten itse saa hankituksi sitä mitä haluan, siksi otan sielt mistä ilman hikeä haluamani saan irti."

Vierailija

Naulankantaan qaz, heidän haastettalunsa sai minut tuon asian huomaamaan.

Kiitos siitä vielä heille, nyt pystyn olemaan rehellinen asian suhteen.

Ovatko he siis "minä meloonit ryhmän" profeetat?

Vierailija
no_regret
heidän haastettalunsa sai minut tuon asian huomaamaan.

Ihanko totta? Sallinet, että epäilen vahvasti, sillä aniharvat ihmiset tajuavat (koska ovat tyhmiä eli ajattelemattomia) ihmisen perimmäisiä toiminta motiiveita.

Vierailija

Tarkoitatko kirjoittamisellasi: "... aniharvat ihmiset tajuavat (koska ovat tyhmiä)" jotain seuraavista

1) Koska sanon tajuavani (kirjoitin kylläkin "huomaavani") niin olen tyhmä?
2) On vain vähän ihmisiä jotka ovat tyhmiä ja minä olen yksi niistä?
3) Aniharvat tajuavat ja muut ovat tyhmiä (kumpi minä siis olen vai molemmat)?
4) Vaikkia sanon tajuvani niin sinun mielestä en tajunnut (olenko siis tyhmä, aniharva en varmaan siis ole)?
5) että sinä tajuat asiat (oletko siis aniharva vai tyhmä vai molempi vai et kumpaakaa)?
6) Sinä et tajua asiaa (et ole siis tyhmä)?
7) haluat ilmaista jotain muuta kuin kirjoitat?

Vierailija
no_regret
Tarkoitatko kirjoittamisellasi: "... aniharvat ihmiset tajuavat (koska ovat tyhmiä)" jotain seuraavista

1) Koska sanon tajuavani (kirjoitin kylläkin "huomaavani") niin olen tyhmä?
2) On vain vähän ihmisiä jotka ovat tyhmiä ja minä olen yksi niistä?
3) Aniharvat tajuavat ja muut ovat tyhmiä (kumpi minä siis olen vai molemmat)?
4) Vaikkia sanon tajuvani niin sinun mielestä en tajunnut (olenko siis tyhmä, aniharva en varmaan siis ole)?
5) että sinä tajuat asiat (oletko siis aniharva vai tyhmä vai molempi vai et kumpaakaa)?
6) Sinä et tajua asiaa (et ole siis tyhmä)?
7) haluat ilmaista jotain muuta kuin kirjoitat?

Ainiharvat ihmiset viitsivät ajatella ns. nenäänsä pidemmälle.

Tyhmä=ajattelematon.

Olen aina tyhmä, kun en ajattele nenääni pidemmälle.

Harva tajuaa .. huomaa, että rikolliset ovat ns. ressukoita. Tätä tarkoitin.

Uusimmat

Suosituimmat