Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Älkää sanoko että tiukempi moderointi.

Pitäisikö kutsua Tanskanen hätiin?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Kommentit (264)

John Carter
Seuraa 
Viestejä9481
Liittynyt17.2.2006

Poistunut kirjoitti:

Jep, kannattaa soittaa Bussen punaiseen puhelimeen.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29581
Liittynyt16.3.2005

Poistunut kirjoitti:

Minä lähtisin ennemmin heittelemään helmiä sontakasaan kun lapioimaan sontaa piiloon. Jos jokainen tolkullinen kirjoittaja lähettäisi muutaman fiksun viestin päivässä (vaikka sitten kevyemmän keskustelun lisäksi), niitä olisi sen verran että useimpien kannattaisi suodattaa niitä ja ehkä antaa oma osuutensa. Keskustelun kuristaminen tiukalla moderoinnilla tappaa palstan, mutta selkeät maanikot ja häiriköt olisi silti hyvä moderoida johdonmukaisesti ja harkiten.

Tanskanen tulee ja menee miten tahtoo (paitsi jos saa bannin), mutta sanoisin että häntä enemmän häiritsevät ne muutamat, jotka eivät voi sietää hänen leveilevää tyyliään ja ärsyttävät hänet alatyyliseen kiukutteluun. Hänen aiheensa ovat usein sinänsä mielenkiintoisia, joista voisi keskustella pitempäänkin, jos se ei menisi heti rähinäksi. Mutta ei kai sille mitään voi, useimmilla on jotain kirjoitustyylejä, joita vain eivät voi sietää, ja omilla saavutuksilla leveily tuntuu olevan punainen vaate monille.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008

Neutroni kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:

Minä lähtisin ennemmin heittelemään helmiä sontakasaan kun lapioimaan sontaa piiloon. Jos jokainen tolkullinen kirjoittaja lähettäisi muutaman fiksun viestin päivässä (vaikka sitten kevyemmän keskustelun lisäksi), niitä olisi sen verran että useimpien kannattaisi suodattaa niitä ja ehkä antaa oma osuutensa. Keskustelun kuristaminen tiukalla moderoinnilla tappaa palstan, mutta selkeät maanikot ja häiriköt olisi silti hyvä moderoida johdonmukaisesti ja harkiten.

Tanskanen tulee ja menee miten tahtoo (paitsi jos saa bannin), mutta sanoisin että häntä enemmän häiritsevät ne muutamat, jotka eivät voi sietää hänen leveilevää tyyliään ja ärsyttävät hänet alatyyliseen kiukutteluun. Hänen aiheensa ovat usein sinänsä mielenkiintoisia, joista voisi keskustella pitempäänkin, jos se ei menisi heti rähinäksi. Mutta ei kai sille mitään voi, useimmilla on jotain kirjoitustyylejä, joita vain eivät voi sietää, ja omilla saavutuksilla leveily tuntuu olevan punainen vaate monille.

Olen samaa mieltä. Ns. häiriköt tuovat usein vain väriä seinään ja aika harva heistä todella häiritsee. Välttäminen on myös helppoa, mitä hiukan auttaisi, jos viimeisen viestin kirjoittaja olisi näkyvissä.

Lähinnä häiritsevät muutamat, joiden ristiinnaulintataipumus herää turhan helposti.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Pitäisköhän munki taas heittää pari asiallista juttua "piparista".

- Charles Bukowski

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä12252
Liittynyt13.3.2017

Mun päivää piristi kovasti se että Jethro Rostedt on saanut jo miljoonia kasaan TV-hömpällään !

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

On kaivattu?

Olkaa sitten ihmisiksi.

"Poistunut", sait yhteyden, muistan kyllä. Facebook-sivuni olen pyhittänyt vain sukulaisten väliseksi viestintäkanavaksi, joten pahoittelen etten ota siihen ulkopuolisia.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Dr Strangelove kirjoitti:
On kaivattu?

Olkaa sitten ihmisiksi.

"Poistunut", sait yhteyden, muistan kyllä. Facebook-sivuni olen pyhittänyt vain sukulaisten väliseksi viestintäkanavaksi, joten pahoittelen etten ota siihen ulkopuolisia.

Harmi, olishan se ollu komeeta .

Pistäs nyt tuulemaan ettei täällä porukka aivan pystyyn kuivu.

- Charles Bukowski

apassi
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt2.12.2011

Itse aloin aikoinaan lukemaan tätä foorumia Bussen loistavien juttujen vuoksi, meni päivisin helposti tuntitolkulla töissä aikaa naureskellen jutuille.

Harmi, että nykyisin täällä on enää tosi harvoin mitään järkevää luettavaa, lähinnä vain työntymistä ja peräkammaripoikien tirkistelykokemuksien vaihtoa..

Titanic
Seuraa 
Viestejä1041
Liittynyt10.5.2014

Vaikeneminen on kultaa? Hölötän paljon kun lukion heikko yleissivistys on ja vähän raamattua. Ne on niin kehnot, että on pakko parannella maailmaa.

Tänään kuuntelin juuri audiobooks: Seneca Peace of mind ja Kant Perpentual Peace pienet pätkät ja hiljenin sanattomaksi vähäksi aikaa.

Jos te luette tasoltaan korkeaa kirjallisuutta niin sellaisella tuntuu olevan taipumus viedä sanat suusta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat