Seuraa 
Viestejä2539
Liittynyt12.9.2012

Jonkun taloustietäjän mukaan, jos nettiostos ei onnistu yhdessä kaupassa muutamassa kymmenessä sekunnissa, löytyy kyllä toinen kauppa. Itse olen sitkeämpi ja olen yrittänyt ostaa onnistumatta erästä tarjoustuotetta kolme päivää. Tuote oli luonnollisesti loppu oikeassa myymälässä, mutta nettikaupassa 100+ kpl. Omat selaimen paranoid asetukseni ovat tähän mennessä tyssänneet ostamiseni.
Ei tarvitsisi kuin avata selaimeni seuraaville osoitteille googleadservices.com, scene7.com, adform.net, criteo.net jne kymmenisen muuta.
Kun on netissä, yksityisyys on mennyt, mitäpä sitä itkemään.
Voi olla että jää ostos tekemättä.

Kommentit (8)

H.Tanska
Seuraa 
Viestejä355
Liittynyt29.8.2015

NytRiitti kirjoitti:
Jonkun taloustietäjän mukaan, jos nettiostos ei onnistu yhdessä kaupassa muutamassa kymmenessä sekunnissa, löytyy kyllä toinen kauppa. Itse olen sitkeämpi ja olen yrittänyt ostaa onnistumatta erästä tarjoustuotetta kolme päivää. Tuote oli luonnollisesti loppu oikeassa myymälässä, mutta nettikaupassa 100+ kpl. Omat selaimen paranoid asetukseni ovat tähän mennessä tyssänneet ostamiseni.
Ei tarvitsisi kuin avata selaimeni seuraaville osoitteille googleadservices.com, scene7.com, adform.net, criteo.net jne kymmenisen muuta.

Ja sama selkokielellä (suomi)

Donald Trump President of the United States of America

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2539
Liittynyt12.9.2012

H.Tanska kirjoitti:
NytRiitti kirjoitti:

Ja sama selkokielellä (suomi)

Mulla ainakaan nettiostaminen ei taida oikein sujua, ennen oli heräteostostenkin tekeminen helpompaa, rahat tiskiin ja tavara messiin. Ehkä minunkin pitää sopeutua nykyaikaan, luottokorttinumero sinne, sähköposti-osoite tänne .

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2539
Liittynyt12.9.2012

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Täh? Paypalilla riittää kun kirjoittaa salasanan, eikä sitäkään tarvita, jos on tallentanut salasanan koneelle. Lisäksi jos joku perseilee, saat rahat Paypalilta takaisin suhteellisen kivuttomasti.

En tuota epäile ollenkaan, mutta en kyseisessä nettikaupassa päässyt edes maksamis-sivulle.

Onneksi osasin googlailla  ja sama tuote löytyy erään toisen ketjun myymälässä hyllyssä, siis huomenna sinne, mikäli yön yli  nukkuminen ei laimenna intoani.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2539
Liittynyt12.9.2012

Käväisin noin aikani kuluksi joillakin kauppojen sivuilla, monilla ei näkynyt yhtaan mitaään, jotkut vaativat , salli se ja se, no, ei sitten. Periaatteenani on, että jos joku juttu on todella välttämätön  ja luotan sivustoon, sitten sallin ,mutta muuten , ohi meni.

QS
Seuraa 
Viestejä4348
Liittynyt26.7.2015

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Kerran kävi samalla tavalla, tosin tappelin alle minuutin ja luovutin. Kyseessä oli akulla varustettu laite, joka on aika iso nounou. Tai näin ainakin päättelin. Jaksa ottaa selvää, sillä ei tarvitse.

Dildo?

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

Quantum State kirjoitti:
Käyttäjä3876 kirjoitti:
Kerran kävi samalla tavalla, tosin tappelin alle minuutin ja luovutin. Kyseessä oli akulla varustettu laite, joka on aika iso nounou. Tai näin ainakin päättelin. Jaksa ottaa selvää, sillä ei tarvitse.

Dildo?

Mulla on niin likainen mielikuvitus etten tarvitse apuvälineitä.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat