Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

Maailmanhistorian käännekohdat on hieno muistaakseni Zweig:n kirjoittama kirja. Samaa teemaa jatkaakseni:

- Cain ja Aabel
- Baabelin torni
- Troija
- Karthago
- Aleksandrian kirjasto
- Muuttokyyhkysen etc. sukupuutto
- TOE quest foorumin katoaminen netistä

Etc.

Minkä tason vääristymän saa aikaan suuri tai pieni katoaminen todellisuudesta?

Itse olen järkyttynyt jopa siitä kun en löydä googlella enää TOE quest foorumia. En käyttänyt foorumia paljon, mutta ennustan että maailmanloppu on lähellä!

Kommentit (3)

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Titanic kirjoitti:
Maailmanhistorian käännekohdat on hieno muistaakseni Zweig:n kirjoittama kirja. Samaa teemaa jatkaakseni:

- Cain ja Aabel
- Baabelin torni
- Troija
- Karthago
- Aleksandrian kirjasto
- Muuttokyyhkysen etc. sukupuutto
- TOE quest foorumin katoaminen netistä

Etc.

Minkä tason vääristymän saa aikaan suuri tai pieni katoaminen todellisuudesta?

Itse olen järkyttynyt jopa siitä kun en löydä googlella enää TOE quest foorumia. En käyttänyt foorumia paljon, mutta ennustan että maailmanloppu on lähellä!

TOEn kehittäjä Illusionhan taisi lupailla antimateriapommia niin että jospa se on nyt valmis ja myyty jollekin valtiolle. Onhan ymmärrettävää että tämä antimateriapommin ostanut taho on vaatinut TOEn poistamista netistä.

Titanic
Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

Lisäsikö Aleksandrian kirjaston palo maailmanlopun tunnelmaa?

Muuttokyyhkynen, drontti, mammutti etc. Aiheuttaako luonnon tuhot psyykkelle, ylisielulle tms. Ongelmia suhtautumisessa humaaneihin pyrkimyksiin? Onko Jumala niin julma mammuttien tuhon tähden?

Sensurointi, retusointi, sananvapauden puutteet johtavatko ne ääri-ilmiöihin ja barbarismiin?

Jos kuu katoaisi taivaalta unohtuisiko tuo muutos todellisuudessa pian kaikilta? Väitän että pienimmät muutokset ovat psyykkeelle yhtä suuria kuin suuretkin.

En oikein osaa sanoiksi pukea tämän ketjun aihetta.

Titanic
Seuraa 
Viestejä930
Liittynyt10.5.2014

Aukot todellisuudessa rassaavat psyykettä, mutta erilaiset uudistukset ja keksinnöt otetaan mieluusti vastaan, vaikka ne tekevät todellisuudesta yhä enemmän riippuvaisuutta aiheuttavan:

- kello
- painokone
- konekivääri
- valokuva
- penissiliini
- diapam

Tunkeutuvat jokaisen elämään, mutta jos jokin niistä loppuisi tai katoaisi mullistus olisi ehkä enemmän kuin vain psyykkinen?

Raaka-aineet loppuvat 50 vuodessa jonka seuraus on maailmanloppu opetettiin aikoinaan peruskoulussa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat