Mikä on sinun lemppari jengi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos haluaisit kuulua johonkin MC jengiin tai muuhun rikollisjärjestöön, niin mikä olisi sinun lempparisi ja miksi?

Esim. Bandidos, Hells Angeles, Roghue Gallery, Canon Balls, kalat, kiiskit, kyrp*-joosepit...

Minun suosikkeja ovat Jehovan Todistajat. Syy: Heidän joukossa raiskataan ja ryöstetään Jeesuksen nimeen. Siinä on tyyliä ja glamouria, joka puuttuu puusilmä MC jengeiltä

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija
risat
Jos haluaisit kuulua johonkin MC jengiin tai muuhun rikollisjärjestöön, niin mikä olisi sinun lempparisi ja miksi?

Esim. Bandidos, Hells Angeles, Roghue Gallery, Canon Balls, kalat, kiiskit, kyrp*-joosepit...

Minun suosikkeja ovat Jehovan Todistajat. Syy: Heidän joukossa raiskataan ja ryöstetään Jeesuksen nimeen. Siinä on tyyliä ja glamouria, joka puuttuu puusilmä MC jengeiltä

Olin joskus Ursan jäsen, mutta potkittiin pois maksamattomien
jäsenmaksujen takia. Jäi maksamatta kun ei laskut ja lehdet
tulleet perille muuton ja seuranneen Suomen Postin tai oman
sähläyksen takia.

Olen myös VTT:n kalastuskerhon jäsen, mutta jäsenmaksut
on siinäkin jäänyt vuodesta toiseen maksamatta.

Riittääkös nämä perversioiksi? Vai mikä oli ajatus?

Olisi saanut tämäkin jäädä lähettämättä.

Vierailija

Minä kuuluin vuosia Skepsikseen ja Suomen Akustiseen seuraan. Olen lisäksi ollut perustamassa jalkapalloseuraa. Onko riittävän pervoa?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Mun lempijengi on, vittu, eläkeläiset. Ja ne osaa, jumalauta, saatana, kirjoittaa yhdyssanat oikein. Perkele.

Ja:

MIKÄ ON SINUN LEMPIJENGISI!

Helvetti.

Mikä on teidän lempijenginne? Jabadärtyfgjkjpoijiy. Mikä on heidän lempijenginsä? ökjh ogh o. ....

Onko mistään tuttua! Suomenkieli. Äidinkieli. Sähän tiät, siististi kuul.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mummo
OOO, joku muistaa vielä posessiivisuffiksin. Se on uhanalaisempi kuin Amurin tiikeri.

Viimeinen homo Amurintiikeri, tai Amurin tiikeri (tätä en tiedä) on elinvoimaisempi kuin koomisuudessaan viimeisillään kituva uusin sukupolvi, joka ei tiedä mitä sanoa. Suomeksi.

Maailmanloppu on lähempänä kuin suussasi velttona lepäävä lihanpala. Äidiltä (ja isältä saatu). Sen lämmön tuntee, painanteen kitalaessa, mutta sitä ei mihin sitä pitäisi käyttää, ei.

Mikä on sinun lempi idio tismi?

Mun on se kun tiätsä pannaan kirjaimia yhteen ja hei ollaan tälleen saatu jotain kirjaimia yhteen niin et niistä syntyy hassuja sanoja sillai niin ku saatana, lukijaa halveksien, vaikkei se tuu mieleen, et joskus oli jotain tapoja sanoa sanoja toisille.

Tämä on toivoton ristiretki. Tiedän. Mutta mitä teen kun olen yhä voimissani.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari

Eipäs huudella, jos ei osata. Suomen kieli kirjoitetaan erikseen.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mr Jönssi
Eipäs huudella, jos ei osata. Suomen kieli kirjoitetaan erikseen.

Kuiskaan. Suomenko kieli, suomenkielikö, vai suomen kielikö? Mitä niistä tarkoitat?

Vierailija
Vaari

Mun on se kun tiätsä pannaan kirjaimia yhteen ja hei ollaan tälleen saatu jotain kirjaimia yhteen niin et niistä syntyy hassuja sanoja sillai niin ku saatana, lukijaa halveksien, vaikkei se tuu mieleen, et joskus oli jotain tapoja sanoa sanoja toisille.

hei paappa sulta jäi jättä mättä muutama pilkku pois virkkeestä
se on paha asija helpottaa nyky nuorison asijoiden ymmärtämistä
jos ei pilkkuja kylvetä kuin lannoitetta peltosille

Sarkasmi sikseen. Tuommoista sitä saa välillä tekstiviesteinä.
Pahoittelen, että kaikki välimerkkeinä toimivat kirosanat
unohtuivat. En vaan osaa (henkilökohtaisesti junioreilta saatua
rakentavaa kritiikkiä tämä viimeinen lause).

Pakko kai se silti kaikkien, ainakin allekirjoittaneen, on myöntää, että
nuorison käyttämä kieli vaikuttaa myös omaan kielenkäyttöön.
Viisaamman täytyy taipua, jotta kommunikaatioyhteys säilyisi.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Vaari

Vaari teki mokan, muttei kehtaa tunnustaa! Lällällää Raaville, kunnes Rivaa uskaltaa nousta kolostaan ja tunnustaa, että Aravi on nyt livauttanut kyynisillä sormillaan näppäistön käskemään tietokonettaan tekemään kieliopillisen virheen. Kieli, johon tuo virhe lipsahti, on suomen kieli.

Ja Mummolle: kyllä me monet vähän nuoremmatkin muistamme possessiivisuffiksemme. (*)

* Myös sana "possessiivisuffiksimme" olisi oikein.

Asiaan liittyen: jos jotain kiinnostaa tarkkailla kielen käyttöä, omaansa tai muiden, niin Kielitoimisto palvelee numerossa (09) 701 4991 arkisin klo 9 - 14.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mr Jönssi
Kyllä se näin menee. Suomen kieli erikseen, suomenkielinen yhteen.

En näin panevastaan näkökulmasta pane vastaan. Voinemme palata asiaan. Tarkistana sian.

asdfghpeelle: hyvää yötä sinullekin.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Vaari
Mr Jönssi
Kyllä se näin menee. Suomen kieli erikseen, suomenkielinen yhteen.

En näin panevastaan näkökulmasta pane vastaan. Voinemme palata asiaan. Tarkistana sian.

Sikaa tarkistanaessasi voin kertoa, että useista eri sanoista (suomen kieli) koostuvat adjektiivit (jonkunkielinen) kirjoitetaan yhteen, joten henkilö, joka puhuu äidinkielenään suomea, on suomenkielinen.

Vierailija
asdf
Vaari

Vaari teki mokan, muttei kehtaa tunnustaa! Lällällää Raaville, kunnes Rivaa uskaltaa nousta kolostaan ja tunnustaa, että Aravi on nyt livauttanut kyynisillä sormillaan näppäistön käskemään tietokonettaan tekemään kieliopillisen virheen. Kieli, johon tuo virhe lipsahti, on suomen kieli.

Ja Mummolle: kyllä me monet vähän nuoremmatkin muistamme possessiivisuffiksemme. (*)

* Myös sana "possessiivisuffiksimme" olisi oikein.

Asiaan liittyen: jos jotain kiinnostaa tarkkailla kielen käyttöä, omaansa tai muiden, niin Kielitoimisto palvelee numerossa (09) 701 4991 arkisin klo 9 - 14.

Tuo possessiivisuffiksemme kyllä raiskaa suoraan korvaan.
En lähde osaamisen puutteen vuoksi riitelemään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat