Seuraatko Euroviisuja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysymys kuuluu seuraatko Euroviisuja Vastatkaa

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Mitä pitää ajatella ohjelmasta, jonka ylivoimaisesti mielenkiintoisin osio on pisteiden antaminen? Osio kestää tunnin tai yli ja on todella pitkäpiimäinen ja itseään toistava.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Sunnuntainen ohjelma, jossa äänestytettiin kaikkien aikojen suosituimmasta Suomen edustusviisusta, oli höhlä. Voittajaksi saatiin Lordin kappale, vaikka se ei vielä olekaan mittauttanut suosiotaan tosipaikassa. Mikäli äänestys olisi tapahtunut tämän vuoden kisan jälkeen, tulos voisi olla aivan toinen.

Ohjelmassa näytettiin pätkiä vanhoista kisoista, ja kuvaformaattia ei oltu vaivauduttu muuttamaan normaaliksi. Niinpä muutoinkin huonokuntoisissa taltioinneissa lyhyiksi tateiksi murjotut esiintyjät koikkelehtivat naurettavan näköisinä. Kannattaisikohan jonkun valittaa julkisesta nolaamisesta...?

Vierailija

Puuttui yks vaihtoehto eli "seuraan tasan tarkkaan nyt, kun Lordi sinne menee" Muutoin on kyllä yks hailee tommosille laulukisoille.

Vierailija

Mietiskelin tuota Lordin osallistumista kilpailuun hieman. Mistä tämä yllättävä käänne johtuu ja miten tämä tulee muuttamaan suomean menestystä kisoissa, euroviisujen luonnetta ja suomen asemaa musiikkialalla?
Voi kuulostaa vähän yliampuvalta, mutta kyllähän tuolla voi olla vaikutuksia.

Johtuiko Lordin voitto karsinnoissa siitä, että jokaisella yli 8-vuotiaalla on kännykkä?
Onko Lordi nähty viimeisenä toivona vai onko asenne ollut: mitä tässä voi menettää?
Tästä lähtien karsintoihin varmastikin osallistuu enemmän nuorisoa puhuttelevia -bändejä.
Mummojen ja pappojen äänestämät Anna Eriksonit ja Arja Korisevat eivät enää saa tarpeeksi ääniä kun nuoriso pistää isukkien maksamat puhelinliittymät lujille.
Jos Lordi sattuisi voittamaan niin varmastikin jotain hyvin omituista tapahtuisi maailmalaajuisesti, aika saattaisi pysähtyä tai koko universumi tuhoitua, mutta toisaalta suomalainen musiikki saisi varmastikin enemmän jalansijaa maailmalla.

Vierailija
Pinky&Brain
nuoriso pistää isukkien maksamat puhelinliittymät lujille.

Olen yli 3-kymppinen ja äänestin itse maksamallani puhelimella Lordia, kun siellä oli kerrankin joku vakavasti otettava vaihtoehto. Mut herra mun jee mitä absolut-scheissea muut maat sinne lähettää! Kyllä hävettäis olla joku Espanjalainen...

Vierailija

Lordi oli muuten tänään BBC World News -nettisivulla oikein kuvan kanssa. Itse jutussa äänestettiin viiden friikeimmän mahdollisuuksita skabassa. Lordi oli saanut siinä vaiheessa ,kun itse sivua kurkkasin, saanut 86 % äänistä

Vierailija

Nyt:

Which one of these Eurovision entries deserves to do well?

Finland's Lordi
79.07%
Iceland's Silvia Night
4.73%
Switzerland's six4one
1.95%
Texas Lightning (Germany)
4.74%
Sweden's Carola
4.82%
Armenia's Andre
4.69%

8946 Votes Cast

79% äänistä, seuraavalla huimat 4,8%.

Vierailija
SAMAEL
Kohta se alkaa, aikamme suurin spektaakkeli!

Nyt se loppui.

Ja pieni Suomi suuren Lordin avustuksella rokkasi itsensä finaaliin. [size=75:1ji7bjor]Jee.[/size:1ji7bjor] [size=59:1ji7bjor]Minähän olen lähes innostunut.[/size:1ji7bjor]

Vierailija

Olihan se komee show! Ja ihmiset paikanpäällä tais tykätä. Onneksi kerrankin paras voitti karsinnat Suomen päässä. Ties mitä ne "asiantuntijat" olisivat viisuihin lähettäneet, mikäli olisivat saaneet päättää edustajan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat