Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Fecesbook antoi viikon kirjoituskiellon, kun linkkasin National Geographicin ohjelmasivuun Los Angelesin rotumellakoista 1992:

http://www.nationalgeographic.com.au/people/la-1992-police-brutality-vio...

Huhut kertovat muidenkin saamista banneista. Eräs linkkasi Uuden Suomen "Puheenvuorosta" ja sai 30 päivän bannin.

Nettilehti Uusi Suomihan on sensuroinnin helmi, poisti minunkin kirjoitusoikeuteni ennen kolmeja vaaleja ja antoi ikuisen kirjoituskiellon yhdestä sanasta "kot-kot".

Sivut

Kommentit (22)

MooM
Seuraa 
Viestejä6930
Liittynyt29.6.2012

No bännejä en ole tosiaan saanut mistään. Tosin muuan vappuna - olisiko ollut 1992 - en päässyt erääseen baariin , kun ovimies arveli minun olevan liian humalassa. Seuraavaan pääsin kyllä.

Mutta jos pystyisin, saattaisin antaa jaxuhalin, kun noin kovasti elämä koittelee vanhaa ihmistä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Kas mutta onhan täällä ylläpitokin, Brainwashin ja wistin herjakommentit on poistettu. Ilahduttavaa, jos olisin tiennyt, en olisi kommentoinut ollenkaan!

Ja mummo, jos sinua ei ole poistettu mistään, et joko ole sanonut mitään mainittavaa tai elänyt?

QS
Seuraa 
Viestejä4587
Liittynyt26.7.2015

Dr Strangelove kirjoitti:
Fecesbook antoi viikon kirjoituskiellon, kun linkkasin National Geographicin ohjelmasivuun Los Angelesin rotumellakoista 1992:

http://www.nationalgeographic.com.au/people/la-1992-police-brutality-vio...

Huhut kertovat muidenkin saamista banneista. Eräs linkkasi Uuden Suomen "Puheenvuorosta" ja sai 30 päivän bannin.

Nettilehti Uusi Suomihan on sensuroinnin helmi, poisti minunkin kirjoitusoikeuteni ennen kolmeja vaaleja ja antoi ikuisen kirjoituskiellon yhdestä sanasta "kot-kot".

Hannu. Jätät (sadannen kerran) asioita kertomatta, ja väität saaneesi bannin jostain muusta kuin siitä, mistä olet sen saanut.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

On kummallista kun on tyyppejä jotka eivät ole ikinä tavanneet minua tai minä heitä, mutta kuvittelevat tietävänsä asiani paremmin kuin minä itse!

Uusi Suomi ei vaatimuksestani hulimatta koskaan kertonut syitä banneihin, paitsi viimeisessä ja lopullisessa ja syy oli (viesti tallessa) yksi sana "kot-kot". Se oli vastauskommentti Trump-keskustelussa, jossa presidenttiä haukuttiin kaikilla navetan nimityksillä ja haastettiin, "ja mitä tilalle?". Vastasin noin.

Facebook antoi viikon bannin ja kertoi syyksi linkkaamani NatGeon ohjelmasivun Losin vuode 1992 rotumellakoista. Onko uutisen kertominen tositapahtumasta "rasismia". Vihervasurit ovat vallanneet median ja isänmaan tuho tavoitteensa, uusi DDR .

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Ja mummo, jos sinua ei ole poistettu mistään, et joko ole sanonut mitään mainittavaa tai elänyt?

Tai sitten hieman harkinnut mitä sanoo milläkin foorumilla. Jokaiselle aatteelle ja mielipiteelle löytyy omat paikkansa, jossa niistä voi keskustella aiheuttamatta turhaa riitaa. Yleensä ei kannata tunkea äärilaidan ajatuksiaan toisen äärilaidan tai kaupallisille foorumeille, joiden liiketoiminnalle on välttämätöntä olla herättämättä närää tai leimautumatta ääriajattelua tukevaksi. Se on ihan yhtä järkevää kun mennä jakamaan äänekkäiden moottoripyörien kieltämistä kannattavia lehtisiä moottoripyöräjengin kerhotilaan, vaikka virtuaaliset bannit eivät ehkä rasita fyysistä terveyttä samalla tavalla.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Facebook antoi viikon bannin ja kertoi syyksi linkkaamani NatGeon ohjelmasivun Losin vuode 1992 rotumellakoista. Onko uutisen kertominen tositapahtumasta "rasismia". Vihervasurit ovat vallanneet median ja isänmaan tuho tavoitteensa, uusi DDR .

Jos se on Facebookin mielestä rasismia, niin firmalla on sananvapauden nimissä oikeus poistaa sellaiset viestit sivuiltaan. Aika herkkä moderointi noilla tuntuu olevan, mutta nyt kun tiedät sen ei tarvitse enää hakata päätä siihen seinään.

En usko käsitystäsi siitä, että Facebookin omistajat pyrkisivät jonkinlaiseen vasemmistolaiseen ja/tai ekofasistiseen vallankaappaukseen. Kyllä minä uskon ennemmin, että he ovat vain perinteisiä riistokapitalisteja ja tekevät kaikkensa nyhtääkseen ihmisten rahat omaan leveään elämäänsä eivätkä piittaa valtioista tai ihmisten oikeuksista tai hyvinvoinnista vähääkään. Rasismi on tänä päivänä huono bisnes ja suurin osa firmoista  siedä etäisiäkään viittauksia siihen.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä5299
Liittynyt7.8.2016

Neutroni kirjoitti:

Jos se on Facebookin mielestä rasismia, niin firmalla on sananvapauden nimissä oikeus poistaa sellaiset viestit sivuiltaan. Aika herkkä moderointi noilla tuntuu olevan, mutta nyt kun tiedät sen ei tarvitse enää hakata päätä siihen seinään.

Näiltä sananvapaudesta kitisijöiltä puuttuu ymmärrys siitä, ettei jokainen foorumi ole pakotettu välittämään heidän öykkäripropagandaansa. Yrittäjillä on vapaus valita. Mikään ei estä lähtemästä kadulle banderolli kourassa, mutta mediafirmoilla on ymmärrettävästi omat ehtonsa, millaista paskaa eivät halua julkaista. Se ei kuitenkaan rajoita sananvapautta sinänsä. Jokainen saa perustaa oman lehden/foorumin jos niin haluaa.

Tämä Tanskanen on ollut politiikassa ja tietää tasan tarkkaan, että Suomessa saa sanoa asiansa, kunhan ei kohtuuttomasti solvaa muita. Mutta pointti heillä onkin enemmän tuossa solvaamisessa (Tanskasen kohdalla vasemmiston solvaamisessa) kuin missään itse asiassa. Ja sellaisen, turhan ja mitään rakentamattoman riitelyn vähentäminen on vaan hyväksi.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Usariin kirjoitinhyvin harkiten ja asiaa, paljon "rasistisempaa" tekstiä siellä suvaitaan, voitte tarkistaa,siellä ne tekstini ovat!

Ennen vaaleja joissa olin ehdokkaana, kuntavaalit 2012 (valittiin), eduskuntavaalit 2015 ja kuntavaalit 2017 jokaisessa eri puolueessa US hurskaasti lupasi antaa tilaa jokaiselle ehdokkaalle. Minä olin virallinen ehdokas ja kirjoitusoikeuteni poistettiin ennen jokaista vaalia, se ei voi olla sattumaa ja politiikkaa en harkitusti kirjoittanut. Olin myös persujen Vihdin osaston eurovaaliehdokas.

Tein kahdesti valituksen JSN:lle, jonka sääntöihin Usari on sitoutunut, mutta he eivät ottaneet sitä käsittelyyn, valitin poliittisesta duskriminaatiosta. Aiemman puheenjohtajan kaudella (Risto Uimonen) valitukseni radiokanavan vuoden kestäneestä pilkasta meni läpi ja kanava sai huomautuksen. Nyt kun pj on Vihreän Langan entinen pt , en ihmettele mitään.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Usariin kirjoitinhyvin harkiten ja asiaa, paljon "rasistisempaa" tekstiä siellä suvaitaan, voitte tarkistaa,siellä ne tekstini ovat!

Ennen vaaleja joissa olin ehdokkaana, kuntavaalit 2012 (valittiin), eduskuntavaalit 2015 ja kuntavaalit 2017 jokaisessa eri puolueessa US hurskaasti lupasi antaa tilaa jokaiselle ehdokkaalle. Minä olin virallinen ehdokas ja kirjoitusoikeuteni poistettiin ennen jokaista vaalia, se ei voi olla sattumaa ja politiikkaa en harkitusti kirjoittanut. Olin myös persujen Vihdin osaston eurovaaliehdokas.

Sananvapaus on juuri sitä, että lehti voi valita mitä poliittisia puolueita tai keitä henkilöitä kannattaa ja mitä vastustaa. Lehden toimittajilla voi hyvinkin olla jotain sinua tai kannattamiasi aatteita vastaan. Ei tuollaisessa sen ihmeellisempiä syitä yleensä ole.

Ei noita turhia mainospuheita tasapuolisuudesta kannata ottaa vakavasti, vaan etsiä medioita, jotka kannattavat samoja puolueita ja aatteita kuin sinä. Nykyään on myös helppoa ja halpaa perustaa omia nettimedioita, niin saa itse nauttia sananvapauden suomista oikeuksista.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Tässä tuo minua suosinut JSN:n langettava päätös:

http://www.jsn.fi/sisalto/4345-r-10/?search=Radio+rock

Se oli silloin hetken median, mm. MTV:n nettiversion ykkösuutinen ja ilmeisen mielenkiintoinen päätös, koska avattu yli 5000 kertaa.

Siedin pilkan kohteena oloa vuoden päivät ennen valituksen tekemistä. Vastasin haastatteluun liikkuvassa autossa huonohkolla kännykkäyhteydellä, josta osa "ähkinää". Myöhemmin politiikkaan jouduttuani tuosta olisi ehkä ollut vain etua ;-).

Alueemme paikallislehdet, Vihdin Uutiset (kuuluu kepun mediapalettiin) ja riippumaton Luoteis-Uusimaa ovat julkaisseet muuttamattomina kaikki sadat kirjoitukseni kohta viiden vuoden ajan. TM:stä tuli äkkilähtö tiedekirjoittajana viiden vuoden jälkeen, kun päästin myös ilmastokriitikot palstoilleen ja päätoimittaja vaihtui, tämän konsernin hesarista, jonka tiedepalstalle olin kirjoittanut mm. sen pääjutun 1.2,2003 (bioaseet) tuli äkkilähtö kun tapaturmaisesti mainitsin G.W.Bushin nimen ilman asiaankuuluvaa kolmea sylkäisyä olan yli, sen jälkeen olen totaalikiellossa jopa mielipiteessäänkin.

Magneettimediasta jonne päätoimittajansa oli houkutellut läksin itse, kun pt alkoi kirjoitella liian levottomia juutalaisista, useita kuuluu ystäväpiiriini ja olen omassa firmassani edustanut israelilaisia tieteellisiä mittalaitteita, viimeinen oljenkorsi oli, kun kiellettiin puhumasta ydinvoimasta positiiviseen sävyyn ...

Minijehova
Seuraa 
Viestejä3696
Liittynyt10.10.2011

On kummallista kun on tyyppejä jotka eivät ole ikinä tavanneet minua tai minä heitä, mutta kuvittelevat tietävänsä asiani paremmin kuin minä itse!

Uusi Suomi ei vaatimuksestani hulimatta koskaan kertonut syitä banneihin, paitsi viimeisessä ja lopullisessa ja syy oli (viesti tallessa) yksi sana "kot-kot". Se oli vastauskommentti Trump-keskustelussa, jossa presidenttiä haukuttiin kaikilla navetan nimityksillä ja haastettiin, "ja mitä tilalle?". Vastasin noin.

Vaadit syytä etkä saanut, joten se on kot-kot.

Onko mahdotonta kuvitella, että joku lukisi jopa paria palstaa aktiivisesti ja todistanut omin silmin kaiken sikailusi?

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat