Seuraa 
Viestejä4584
Liittynyt26.7.2015

Kaikki hiljattain julkaistuun (v. 1887) Michelsonin-Morleyn tutkimuspaperiin liittyvä tänne. Olkaapa hyvä.

Kommentit (7)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä13949
Liittynyt16.3.2005

Vai että on tuommoinen tutkimuspaperi hiljattain julkaistu. Tämäpä uutta.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

QS
Seuraa 
Viestejä4584
Liittynyt26.7.2015

Lainaus H.O.H:lta toisesta ketjusta:

"On  vielä  muistettava kuinka  ankarasti  tämän  ketjun  aloittaja  on  kieltänyt  (toisessa  ketjussa)  ketään  vastaamasta,  jos  vastaus  poikkeaa  aloittajan  ideologiasta."

===

Ei ole kieltänyt. On ilmaissut mielipiteen (aiheesetakin), että ei jankuteta samaa yksinkertaista kysymystä tuhansia ja tuhansia viestejä.

Tämä on sun oma kyselylanka. Anna palaa !

QS
Seuraa 
Viestejä4584
Liittynyt26.7.2015

jussipussi kirjoitti:
Huhuu...miksi täällä on näin hiljaista?

Samaa ihmettelen. Kerrankin joku olisi halukas sanalilemaan H.O.H:n kanssa, niin hänelle ei kelpaa. höh.

H.O.H
Seuraa 
Viestejä1618
Liittynyt26.11.2010

SUORASTAAN  NEROKASTA

Nythän  Spanish  Inquisitor  jr  voi  vastata  esittämiini  kysymyksiin  tulematta  nolatuksi  itse  aloittamassaan  ketjussa.  Nyt  Jr  voi  nolata  itsensä  täällä.

Jään  odottamaan.

QS
Seuraa 
Viestejä4584
Liittynyt26.7.2015

H.O.H kirjoitti:
SUORASTAAN  NEROKASTA

Nythän  Spanish  Inquisitor  jr  voi  vastata  esittämiini  kysymyksiin  tulematta  nolatuksi  itse  aloittamassaan  ketjussa.  Nyt  Jr  voi  nolata  itsensä  täällä.

Jään  odottamaan.

Mikä se kysymys oli? Mäkin voin vastata, ei se poikka juurikaan SIJ:n vastaavasta.

Trash
Seuraa 
Viestejä1950
Liittynyt25.2.2010

Quantum State kirjoitti:
H.O.H kirjoitti:
SUORASTAAN  NEROKASTA

Jään  odottamaan.

Mikä se kysymys oli? Mäkin voin vastata, ei se poikka juurikaan SIJ:n vastaavasta.

Mäkin voin vastata, mutta se vastaus on aivan päinvastainen

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat