Seuraa 
Viestejä286
Liittynyt9.3.2016

Luulen että suurin osa ei ole tosissaan, kun lukee näitä juttuja. Tosin taso on vauva.fi juttuja mielenkiintoisempia, yleensä.
Voitannsiko tänne perustaa kuitenkin "en trollaa enkä postaa itsestäänselvyyksiä", siitä tuli varmasti mielnkiintoista luettavaa, jos siellä olisi vain asiaa, eikä potaskaa

Kommentit (8)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kettukarkki kirjoitti:
Luulen että suurin osa ei ole tosissaan, kun lukee näitä juttuja. Tosin taso on vauva.fi juttuja mielenkiintoisempia, yleensä.
Voitannsiko tänne perustaa kuitenkin "en trollaa enkä postaa itsestäänselvyyksiä", siitä tuli varmasti mielnkiintoista luettavaa, jos siellä olisi vain asiaa, eikä potaskaa

Jos ei ole NIIN tosissaan niin se ei automaattisesti tee kirjoituksesta trollaamista.
Joku juttu voi olla kieli poskessa kirjoitettu ja siinä vain jätetään lukijan itsensä varaan kuinka haluaa kirjoitusta tulkita. Tulkintatapoja on monia lukijasta riippuen.

Jos kaikki olis tällä palstalla tiukkaa asiaa niin täällä ei keskustelis muut kuin muutama fyysikkojäärä keskenään, tyyliin kolme postausta vuorokaudessa.

Palstakuolema on ollut jo lähellä.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Keijona
Seuraa 
Viestejä9875
Liittynyt13.3.2015

Keijona kirjoitti:
Motiivin takia.

Motiiveja taas voi olla useita, mutta lyhytnäköisillä  se on kaikilla  sama:  Ei katsota olevan parempaakaan tekemistä,  valitettavasti näin  vain niinku omasta mielestä.

Pellehän taas on sinänsä ristiriitainen  hahmo koska nauraa ja on iloinen  ulospäin, mutta itkee sisällään. jotkut taas  päinvastoin. Sitä monet aloittelevat pelurit ihmettelee:  Miksi fool on tarotkorttien vahvin kortti.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä9875
Liittynyt13.3.2015

Sitähän voi jokainen miettiä itse (jos oman ajattelimisen avulla asioita ymmärtämään pystyy). Että kumpi oikeesti  on surullisempi hahmo ? Surullinen, vai surullinen joka yrittää esittää iloista.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat