Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Voiks ne mennä baariin ilman että tulee joku urpo säheltää, vai onks pakko dogata omissa tiloissa?

Ootko dogannu julkun kaa?
Jauhoitko paskaa ja esitit typeriä kysymyksiä?

Kommentit (7)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

Poistunut kirjoitti:
Voiks ne mennä baariin ilman että tulee joku urpo säheltää, vai onks pakko dogata omissa tiloissa?

Miksi kirjoitat ns teinien tyylillä? 

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

Poistunut kirjoitti:

Joo, joskus nuorena. Se oli kuulemma jonkun valtakunnallisesti tunnetun suomalaisen bändin soittaja. En tuntenut miestä eikä bändikään ollut minulle tuttu kuin nimeltä (en muista kumpaakaan), mutta yhteinen tuttu, jonka kautta ajauduimme samaan porukkaan, kertoi. Jauhoimme jonkun aikaa jotain tavallista (minun mittakaavassa) kännijuttua, mitä nyt yleensäkin uusien tuttavuuksien kanssa. Ihan asiallinen vaikutelma kaverista jäi, ja luulen että myös minusta hänelle.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:

Miksi kirjoitat ns teinien tyylillä? 

Taas menninkäiset nousee luolistaan.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9035
Liittynyt13.7.2015

Poistunut kirjoitti:

En yleensä juurikaan keskustele, jos olen ryyppäämässä. Mikäli on pakko esim. viinan loppumisen vuoksi tai satikutin saamisen uhan vuoksi siirtyä ravitsemusliikkeisiin, niin pyrin pysyttelemään yksikseni niin että baaritiski on mahdollisimman lähellä ja etsin otollisen paikan tilata aina seuraava juoma ilman turhia liikkeitä. Seurustelu ja juopottelu eivät sovi yhteen. Kaikkein vähiten nyt ainakaan alan kysellä keneltäkään urpolta mitään. Jos se on kiinnostava asia ja jos henkilö tahtoo sen jakaa, olen sen jo lukenut jostain lehdestä. Saatan kyllä huvikseni pelata tuijotuspeliä, varsinkin jos satun tunnistamaan julkkiksen, mikä on erittäin epätodennäköistä. 

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Mä en oo koskaan tavannu kapakassa julkkiksia.

Kerran nuorena mihenä Stadissa siinä vasemmalla puolella rautatieasemalta päin bussiaseman toisella puolella oli kapakka. Örvelisin siellä. Tanssin kauniin naisen kanssa ja juttelin. Sitten se esitteli itsensä ja mun olis muka pitänny se tuntee. Sen kaverit vaan nyökytteli. Oli joku kansanedustaja ja mua ei silloin kinnostanu politiikka pätkääkään joten, oli menny misu ohi korvien. En sitten vissiin osaanu oikein sitä arvostaa, joten se lähti litomaan, ehkä vaan humalluin liikaa...

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Ab Surd Oy kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:

En yleensä juurikaan keskustele, jos olen ryyppäämässä. Mikäli on pakko esim. viinan loppumisen vuoksi tai satikutin saamisen uhan vuoksi siirtyä ravitsemusliikkeisiin, niin pyrin pysyttelemään yksikseni niin että baaritiski on mahdollisimman lähellä ja etsin otollisen paikan tilata aina seuraava juoma ilman turhia liikkeitä. Seurustelu ja juopottelu eivät sovi yhteen. Kaikkein vähiten nyt ainakaan alan kysellä keneltäkään urpolta mitään. Jos se on kiinnostava asia ja jos henkilö tahtoo sen jakaa, olen sen jo lukenut jostain lehdestä. Saatan kyllä huvikseni pelata tuijotuspeliä, varsinkin jos satun tunnistamaan julkkiksen, mikä on erittäin epätodennäköistä. 

Minullakin menee nykyisin enempi kalsarikännin puolelle.
Julkisissa tilaisuuksissa ja juhlissa otan jonkin verran, yleensä hillitysti.
Kapakassa en ikinä örvellä, mutta pikku pöhnä kotona omien ajatusten seurassa on kaikkein paras. 

Tänään krillasin sikaa perheelle ja siinä ohessa ja lälkeen join 8 tölkkiä kaljaa.
Liian vähän. Tekis mieli lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat