Sivut

Kommentit (158)

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

Ab Surd Oy kirjoitti:
Missä halventamismielessä? Perustele nyt missä jussipussi on sellaista tehnyt. Tai mitä halventavaa omassa kommentissasi minulle muka oli? Liiallinen herkkänahkaisuus ja ylitulkinta toisen oletetuista tarkoitusperistä johtaa kommunikaatiokaaokseen ja sosiaaliseen kyvyttömyyteen. Joku tolkku nyt.

Noin joka toisessa ketjussa, jos otat värilasit pois päästä.

Darwinismi on kuollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Voi ei, olenko sitten minä... Kauhulla olen odotellut, olisinko parhaimmassa tapauksessa Misu. Muuten tulee mieleen sellaisia termejä kuin palstaho... eikun: omahyvä, filosohvi, tuplakupla, nirppa, kvarkinviilaaja, härkälintu (Punden rakastama), jne.
"Luonnonsuojelija"

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

Poistunut kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Mulla on jotenkin vaikea muistaa noita numeronikkejä. Siksi ei synny oikein mitään mielikuvaa esim. tästä 4499:stä. Yhden keskustelun sisällä joo tietysti, mutta ne ei kytkeydy muihin threadeihin oikein mitenkään.

Eikö avaukset synnytä mitään?
Niihin kai se niki pitäis perustaa.

En ymmärrä kysymystä.

Siis ainakin mulle muodostuu mielikuva henkilöstä hänen kirjoitustensa perusteella, ei sen nikin perusteella. Sitten konvertoit sen mielikuvan sanoiksi, niinkuin jussipussinkin tapauksessa teit. Itse siis en ymmärtänyt sitä että numeronikeistä ei tule mielikuvaa.

Ei tule täälläkään mitään mielikuvaa numeronikeistä. 

Onko se 1234 vai 4567 menee ihan ohi..

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Siltikin se ei muutamille mene perille, että maailmankuvani on täysin omani, eikä kenenkään muun viritelmä.

Älä valehtele itsellesi.

Mielenkiintoista. Kerroppa sitten, että kenen se on kun en uska Jumaliin, En tieteeseen, En kreationisteihin.

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

Tai uskonhan mä sen, että tiede tapahtuu niinkuin se on asetettu tapahtuvan. Kuten sammakko loikkii tien yli, jos niin on sovittu tapahtuvan.

Fysiikan lait kyllä pitää useimmiten paikkaansa.

Darwinismi on kuollut

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

kretiini kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Missä halventamismielessä? Perustele nyt missä jussipussi on sellaista tehnyt. Tai mitä halventavaa omassa kommentissasi minulle muka oli? Liiallinen herkkänahkaisuus ja ylitulkinta toisen oletetuista tarkoitusperistä johtaa kommunikaatiokaaokseen ja sosiaaliseen kyvyttömyyteen. Joku tolkku nyt.

Ehdotus, älä kommunikoi kanssani.  Silti, no pain, no gain.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

kretiini kirjoitti:
Tai uskonhan mä sen, että tiede tapahtuu niinkuin se on asetettu tapahtuvan. Kuten sammakko loikkii tien yli, jos niin on sovittu tapahtuvan.

Fysiikan lait kyllä pitää useimmiten paikkaansa.

Näin on havainnoitu ja mitattu sen toimivan, huomenna havaitaan ja mitataan lisää. Miten olet varautunut maailmankuvasi romahdukseen?

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
. Jepiksen numero on vittumaisempi, muistaa (3872?) mutta tyylistä ei voi koskaan erehtyä.
Ei se numero ole vittumainen.

Jos haluat saivarrella niiin saivartele pilkun paikasta, "vittumaisempi muistaa",

Voidaan myös tulkita sanoilla vaikeampi, hankalampi jne. Vittumaisuus taas sopii jepikseen niin käytin sitä sanavalintaa. Numeroiden ominaisuksista en puhunut mitään.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Siltikin se ei muutamille mene perille, että maailmankuvani on täysin omani, eikä kenenkään muun viritelmä.

Älä valehtele itsellesi.

Mielenkiintoista. Kerroppa sitten, että kenen se on kun en uska Jumaliin, En tieteeseen, En kreationisteihin.

Ajan, paikan, perimäsi, sinun mielen simulaation ja ympäristön. Karkeistettuna. 

Koetko olevasi jotenkin erityinen tässä suhteessa?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

Poistunut kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
. Jepiksen numero on vittumaisempi, muistaa (3872?) mutta tyylistä ei voi koskaan erehtyä.
Ei se numero ole vittumainen.

Jos haluat saivarrella niiin saivartele pilkun paikasta, "vittumaisempi muistaa",

Voidaan myös tulkita sanoilla vaikeampi, hankalampi jne. Vittumaisuus taas sopii jepikseen niin käytin sitä sanavalintaa. Numeroiden ominaisuksista en puhunut mitään.

Juu se kohdistui jepikseen, ei numeroihin, nyt asia on selvä.

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Ehdotus, älä kommunikoi kanssani.  Silti, no pain, no gain.

En mä operoi noin. Se ei silti tarkoita, ettenkö näkisi että asia ei ole näin.

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Kyllä ja En. Ja päinvastoin ajattelin olevani liiankin tavallinen. 

Siis tottakai ympäristö vaikuttaa maailmankuvaan. En mä sitä koita kiistää, mutta ei se kenenkään muun keksimä maailmankuva ole, vaan aivan itse omin silmin nähty.

Darwinismi on kuollut

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Siis tottakai ympäristö vaikuttaa maailmankuvaan. En mä sitä koita kiistää, mutta ei se kenenkään muun keksimä maailmankuva ole, vaan aivan itse omin silmin nähty.

Tiedätkö mitä aivosi simuloi kun se tekee aistiärsykkeet "nähtäväksi" jne? "Omin silmin nähty" on on heppainen perustus rakentaa maailmankuvaa. 

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48967

kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Miten se voi olla mahdollista, ensimmäistä kertaa kuulen/luen että joku luulee muodostaneensa maailmankuvan ihan itse vain näkemänsä perustella. Ja näkemisesi perustuu siihen kun näit että kuollut puu heräsi eloon? 

Uskotko kaiken mitä itse kerrot tästä aiheesta itsellesi? Ei kannattaisi.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11741

kretiini kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Puhe oli nyt tämän ketjun yhdestä viestistä, tollo.

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Tiedätkö mitä aivosi simuloi kun se tekee aistiärsykkeet "nähtäväksi" jne? "Omin silmin nähty" on on heppainen perustus rakentaa maailmankuvaa. 

Miksi sä asetut yläpuolelle luulemaan? Tietenkin mä tiedän, että aivot luo sellaisen kuvan kuin tahtoo.

Siihen kuvan vaikuttaa hajut, maut, kaikenlaiset muut ärsykkeet. Ei se silti tilannetta miksikään muuta miten sen itse kokee.

Mulle on ihan yhdentekevää vaikka joku selittäisi, että kyseessä on energian vaihtelevat variaatiot. Ei se mun elämää miksikään muuta. Sen mitä mä koen, niin sitä mä elän.

Darwinismi on kuollut

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat