Sivut

Kommentit (158)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48271

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Lainaus:

Eipäs ollut. Kysyn uudelleen josko olisit jo ehtinyt miettiä asiallista vastausta asialliseen kysymykseen asiattomasta syytöskestäsi.

Kyllä se oli, joskin lievä, ja vastauksen sait jo, jussin viestissä täyttyi ad hominemin määreet.

Asia ei ole kuitenkaan jankkaamisen arvoinen, joten en lähde kanssasi tähän tanssiin.

Mutta huono lainaus , kirjoita jatkossa aina sen kirjoittajan nimi näkyville jota lainaat. 

Keijona
Seuraa 
Viestejä13146

Lainaus:

"Tutkimus: Kännykkäviestien kirjoittamisen määrä on suoraan yhteydessä niskakipuihin – Kaularangan muutoksia on jo seitsemänvuotiailla

Selkäliiton asiantuntijan mukaan etenkin yhdellä kädellä kirjoittaminen voi aiheuttaa ”someniskan”."

http://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005327994.html .

Koska....Täällähän monet kirjoittelee tableteilla ja kännyillä, jotkut jopa tablettien voimalla.

Suosittelen irtautumaan siitä totutusta tyylistä, siis siitä mukavuudenhalusta. Jos tuntimäärät tietokoneen tai tabletin muovisessa seurassa ovat kovin suuria, kokeilkaa valjastaa addictio hyötykäyttöön. Kokeilkaa käyttää konetta ilman sohvaa tai muuta istumatelinettä, pelkän maton päällä. Jos nettiaddictio on riittävän voimakas huomaatte että joudutte käyttämään mitä ihmeellisempiä lihaksia ja fyysisiä ponnisteluita, ja kaikki se aika on myös kuntoilua, eräänlaista digijoogaa. Ehkä se suurin ongelma ei olekaan se ruutu, vaan asento tai teline  missä sitä kaytetään.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä13146

Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Lainaus:

Eipäs ollut. Kysyn uudelleen josko olisit jo ehtinyt miettiä asiallista vastausta asialliseen kysymykseen asiattomasta syytöskestäsi.

Kyllä se oli, joskin lievä, ja vastauksen sait jo, jussin viestissä täyttyi ad hominemin määreet.

Asia ei ole kuitenkaan jankkaamisen arvoinen, joten en lähde kanssasi tähän tanssiin.

Mutta huono lainaus , kirjoita jatkossa aina sen kirjoittajan nimi näkyville jota lainaat. 

Oho, mokasin. Tarkoitus kun  kaikin keinon anonyymiuteen siis olemaan kommentoimatta yksilöitä,ominaisuuksia tai muutenkin olla  menemään henkilokohtaisuuksiin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48271

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Lainaus:

Oho, mokasin. Tarkoitus kun  kaikin keinon anonyymiuteen siis olemaan kommentoimatta yksilöitä,ominaisuuksia tai muutenkin olla  menemään henkilokohtaisuuksiin.

On aidosti kohtelias tai siten ei ole. 

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
. Jepiksen numero on vittumaisempi, muistaa (3872?) mutta tyylistä ei voi koskaan erehtyä.
Ei se numero ole vittumainen.

Jos haluat saivarrella niiin saivartele pilkun paikasta, "vittumaisempi muistaa",

Kumpi meistä on vittumaisempi?

Jaa jepis vai sinä, vai minua ja itseäsikö halusit verrata?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä20851

Sudenpentujen käsikirjan ja Tupu , Hupu  ja Lupun mukaan....eräs täällä voisi olla Vääristelemättömän Intensiivisen Tarkistetun Tiedon Abrobaatti eli V.I.T.T.U. !

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Keijona
Seuraa 
Viestejä13146

Vittuilu sanana ja käytäntönä viittaa feminiinisyyteen. Verrattuna maskuliiniseen  piruiluun, vittuilu on lyhytnäköistä, Vittuilessa vittumaisuus huomataan samantien, kun  piruilun kohteeksi joutuvan ymmärryksen ympyrä taas sulkeutuu vasta aikojen kuluessa. 

Jos ketään  pilkuviirunussijaa  nyt vittuilun vs. piruilun eri nyanssit kiinnostaa.

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Siltikin se ei muutamille mene perille, että maailmankuvani on täysin omani, eikä kenenkään muun viritelmä.

Älä valehtele itsellesi.

Mielenkiintoista. Kerroppa sitten, että kenen se on kun en uska Jumaliin, En tieteeseen, En kreationisteihin.

Ajan, paikan, perimäsi, sinun mielen simulaation ja ympäristön. Karkeistettuna. 

Koetko olevasi jotenkin erityinen tässä suhteessa?

Kyllä ja En. Ja päinvastoin ajattelin olevani liiankin tavallinen. 

Miten se voi olla mahdollista, ensimmäistä kertaa kuulen/luen että joku luulee muodostaneensa maailmankuvan ihan itse vain näkemänsä perustella. Ja näkemisesi perustuu siihen kun näit että kuollut puu heräsi eloon? 

Uskotko kaiken mitä itse kerrot tästä aiheesta itsellesi? Ei kannattaisi.

Huomaatko mitä ad-hominemeja viljelet. Kehittelet taas jotain variaatioita, että olen luonut jonkun kuvan itselleni, vaikka sulla ei parin rivin perusteella ole mitään käsitystäkään minkälaisen kuvan mä olen itselleni luonut.

Pyrin muodostamaan näkemystä siitä mitä olet kirjoittanut.

Kretiini kirjoitti: "En. Enkä ole kirjanoppinut. Olen vain nähnyt kun kuollut puu herää eloon, eikä se sopinut darwinistiseen maailmankuvaani enää, joten jouduin sen maailmankuvan hylkäämään."

Muistako mitä kirjoitat?

Tämä kertoo siis maailmankuvani luomisesta mitä?

Tai kyllähän mä sen pähkinänkuoreen tiivistin. En enää ole Darwinisti.

Kertoo siitä miten heppaisille perustuksille luot "omaa" maailmankuvaasi. Taisin tämän jo aiemmin kirjoittaa. Ymmärrätkö miksi yleensä maailmankuvaa ei rakenneta noin heppaisten perustuksien varaan?

Totta. Olin luonut Darwinismin perustan heppoisesti uskomalla opetettua.

Enää en siihen sorru.

Sinulla on ny puurot ja vellit mahdollisesti sekaisin, Evoluution on tieteellinen teoria jota todennetaan havainnoin, mittauksin ja ennustein. Nyt olen hylännyt tieteellisesti todennetun teorian ja vaihtanut sen "omin silmin nähtyyn kuolleen puun eloon heräämiseen". Tiedätkö/ymmärrätkö minkälaisen vaihtokaupan olet tehnyt?  

Tiedän. Olen vaihtanut totuuteen, mutta senhän ei pitäisi sinun persustasi nyppiä ollenkaan.

Eikö?

Miksi se minua nyppisi, sinähän sen huonon vaihtokaupan olet tehnyt.

Hienoa, että jatkossa erilaiset näkemykset eivät nypi sinua ;)

Ne nyppii vain jos niitä ei tieteellisesti täällä perustella, 

Mahtanet valehdella itsellesi? Jos minä esim. keskustelen aiheesta ja sinä tunget sinne väliin kaikenlaisia juttuja mitä olet lukenut mielnkiinnolla netistä ;)

Kyllä kuten sinäkin valehtelet itsellesi, siksi niitä niin  rakkaita ja puhtoisia omia ajatuksia kannattaa aina verrata mitattuun ja havainnoituun todellisuuteen. 

Siihenhän sitä on uskottu ennenkin ja lahoksi todettua. Älä suutu, jos uskomuksesi kyseenalaistetaan.

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Mielenkiintoistahan tässä on, että kun joku on eri mieltä, niin eräiden oma maailmankuva horjuu niin pahasti, että siihen pitää vastata hurjalla tulella.
Missä kohti on hurja tuli. Onko se siinä kun kysytään perusteluja? Kerrotko keiden maailmankuva on tässä horjunut ja miten tarkalleen?

Sitähän se kuvastaa kun ei kyetä sulattamaan erilaisia näkemyksiä. Omat näkemykset eivät siis seiso kovin vankalla pohjalla, jos aina pitää tulle nälveilemään asioista muille.

Ihan peruspsykologiaa kun omaa aatetta vastaan on "hyökätty", niin ollaan sitten kieroilemassa, vääristelemässä jne.

Tieteellinen teoria ei ole aate,  se on jatkuvasti alisteinen falsifioinneille. Saat hyökätä jokaista tieteellistä teoriaa vastaan niin paljon kuin rahkeissa riittää. 

Missä on kiroiltu? 

Lukivirhe?

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Lainaus:

Äläpä sinä jakele mitään ohjeita.

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Siltikin se ei muutamille mene perille, että maailmankuvani on täysin omani, eikä kenenkään muun viritelmä.

Älä valehtele itsellesi.

Mielenkiintoista. Kerroppa sitten, että kenen se on kun en uska Jumaliin, En tieteeseen, En kreationisteihin.

Ajan, paikan, perimäsi, sinun mielen simulaation ja ympäristön. Karkeistettuna. 

Koetko olevasi jotenkin erityinen tässä suhteessa?

Kyllä ja En. Ja päinvastoin ajattelin olevani liiankin tavallinen. 

Miten se voi olla mahdollista, ensimmäistä kertaa kuulen/luen että joku luulee muodostaneensa maailmankuvan ihan itse vain näkemänsä perustella. Ja näkemisesi perustuu siihen kun näit että kuollut puu heräsi eloon? 

Uskotko kaiken mitä itse kerrot tästä aiheesta itsellesi? Ei kannattaisi.

Huomaatko mitä ad-hominemeja viljelet. Kehittelet taas jotain variaatioita, että olen luonut jonkun kuvan itselleni, vaikka sulla ei parin rivin perusteella ole mitään käsitystäkään minkälaisen kuvan mä olen itselleni luonut.

Pyrin muodostamaan näkemystä siitä mitä olet kirjoittanut.

Kretiini kirjoitti: "En. Enkä ole kirjanoppinut. Olen vain nähnyt kun kuollut puu herää eloon, eikä se sopinut darwinistiseen maailmankuvaani enää, joten jouduin sen maailmankuvan hylkäämään."

Muistako mitä kirjoitat?

Tämä kertoo siis maailmankuvani luomisesta mitä?

Tai kyllähän mä sen pähkinänkuoreen tiivistin. En enää ole Darwinisti.

Kertoo siitä miten heppaisille perustuksille luot "omaa" maailmankuvaasi. Taisin tämän jo aiemmin kirjoittaa. Ymmärrätkö miksi yleensä maailmankuvaa ei rakenneta noin heppaisten perustuksien varaan?

Totta. Olin luonut Darwinismin perustan heppoisesti uskomalla opetettua.

Enää en siihen sorru.

Sinulla on ny puurot ja vellit mahdollisesti sekaisin, Evoluution on tieteellinen teoria jota todennetaan havainnoin, mittauksin ja ennustein. Nyt olen hylännyt tieteellisesti todennetun teorian ja vaihtanut sen "omin silmin nähtyyn kuolleen puun eloon heräämiseen". Tiedätkö/ymmärrätkö minkälaisen vaihtokaupan olet tehnyt?  

Tiedän. Olen vaihtanut totuuteen, mutta senhän ei pitäisi sinun persustasi nyppiä ollenkaan.

Eikö?

Miksi se minua nyppisi, sinähän sen huonon vaihtokaupan olet tehnyt.

Hienoa, että jatkossa erilaiset näkemykset eivät nypi sinua ;)

Ne nyppii vain jos niitä ei tieteellisesti täällä perustella, 

Mahtanet valehdella itsellesi? Jos minä esim. keskustelen aiheesta ja sinä tunget sinne väliin kaikenlaisia juttuja mitä olet lukenut mielnkiinnolla netistä ;)

Kyllä kuten sinäkin valehtelet itsellesi, siksi niitä niin  rakkaita ja puhtoisia omia ajatuksia kannattaa aina verrata mitattuun ja havainnoituun todellisuuteen. 

Hmm.. jos jonain päivänä ymmärrät, että sen tutkitun todellisuuden onkin kirjoittanut joku muu?

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
. Jepiksen numero on vittumaisempi, muistaa (3872?) mutta tyylistä ei voi koskaan erehtyä.

Jos haluat saivarrella niiin saivartele pilkun paikasta, "vittumaisempi muistaa",

Kun kerran kysyt..

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307

jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:

Sinä.

Darwinismi on kuollut

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat