Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

Kannattaa kokeilla, jos on sitä mieltä että googolit ovat kivempi tapa mitata vuotuista talouskasvua kuin prosentit. Silmäkarkin ihailijat ja matematiikkakammoiset älköön vaivautuko.

Aloitin itse viime viikolla ja nyt minulla on 3E60 yksikköä lihaa ja keräilen mutageenejä ensimmäiseen ascendiin, jossa aloitetaan uudelleen uudella planeetalla paremmilla spekseillä.

https://swarmsim.github.io

Kommentit (14)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

Poistunut kirjoitti:
Mita, mita?

Superkuningattaria yritan tienata.

Niitä seuraavia ei kannata alkaa haalia liian aikaisin. Se kasvaa aina kertaluokalla kuinka paljon seuraavan hierarkiatason olio tarvitsee aikaisempia. Tämä vaikuttaa peliltä, jossa pitäisi laskea oikeasti edetäkseen edes lähellä maksimia. Perstuntuma alkaa äkkiä heittää, kun puhutaan noin suunnattomista luvuista ja kymmenien kertaluokkien eroista. Olen pelannut viime viikosta perstuntumalla pari kertaa päivässä parvea paimentaen ja statistiikkani on:

meat 6.08e60+5.98e61/hr

larva 3.39e12+1.40e11/hr

cocoon 0

territory 5.33e43+1.78e44/hr

energy 962+3 000/hr

nexus 5

crystal 2 500

mutagen 0

mutagen (inactive) 9.73e5

drone 6.33e52+4.40e52/hr

queen 1.86e44+1.45e44/hr

nest 1.64e36+8.22e35/hr

greater queen 5.57e28+1.32e28/hr

hive 5.77e21+5.04e20/hr

hive queen 7.30e14+2.49e12/hr

hive empress 2.47e7

neuroprophet 0

swarmling II 2.69e14

stinger II 3.72e12

arachnomorph II 1.17e14

culicimorph II 0

locust II 7.70e14

roach II 2.41e13

giant arachnomorph II 1.29e11

chilopodomorph II 2.25e11

wasp II 2.20e10

devourer 2.45e12

goon 5.54e14

nightbug 1 000

lepidoptera 2 000

bat 500

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

NytRiitti kirjoitti:
Tää on hauska peli, mulle ilmoitti

...

palataan ensivuonna asiaan.

Se peli tosiaan toimii silloinkin, kun ei varsinaisesti pelaa. Mutta tuota menoa et saavuta Maapallon jäljellä olevana elinaikana kummoistakaan parvea. Alkuhässäkän jälkeen sitä parvea pitää paimentaa pari kolme kertaa päivässä. Käyttää energiaa, tehdä uusia paremman luokan tuotanto- ja sotaolioita ja niin edelleen. Sitten jättää sen jauhamaan useammaksi tunniksi. Pelissä näkee mitä eksponentiaalinen kasvu parhaimmillaan on.

Himuli
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt10.3.2016

Samalla idealla toimivia mobiilipelejä on tullut hakattua jonkin verran. Olikos ne jotain idle klikker pelejä. Tämä on hieman monimutkaisempi, mutta periaate sama. Tästä vain puuttuu se klikker ominaisuus, mutta jäi se yleensä niissäkin tarpeettomaksi alun jälkeen. Koukuttavia pelejä, mutta yleensä viimeistään viikon kuluttua alan pohtimaan miksi edes pelaan tätä. Se pelitempo hidastuu ajan myötä eikä mitään uutta mullistavaa palkintoa enää tule, pelistä katoaa silloin hohto. Täytyisi olla sellaisia palkitsevampia välietappeja.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28253
Liittynyt16.3.2005

Onhan tuossa, ensin googol lihaa ja sitten doublet (jotainE308) rikki. Mutta joo, ei kasvavien lukujen tuijottaminen kerran päivässä ole välttämättä kovin viihdyttävää valtavirtapelaajien mielestä. En minä ostaisi tuon koodanneen pelifirman osakkeita. :)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä1483
Liittynyt10.10.2011

Neutroni kirjoitti:
Onhan tuossa, ensin googol lihaa ja sitten doublet (jotainE308) rikki. Mutta joo, ei kasvavien lukujen tuijottaminen kerran päivässä ole välttämättä kovin viihdyttävää valtavirtapelaajien mielestä. En minä ostaisi tuon koodanneen pelifirman osakkeita. :)

Samaa mieltä, mutta toisaalta minun kaupallinen silmäni ei ole merkityksellinen. Esim minecraftin suosioluvut ovat päässeet yllättämään ainakin itseni pahasti. Eikä ollut eka kerta.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2539
Liittynyt12.9.2012

Ihmettelinki, miks tää peli tarvii FLASH:in

"On 10 August 2009, Wired magazine reported that more than half of the top websites used local shared objects to track users and store information about them but only four of them mentioned it in their privacy policy. "Flash cookies are relatively unknown to web users," it said, "even if a user thinks they have cleared their computer of tracking objects, they most likely have not." The article further says that some websites use Flash cookies as hidden backups, so that they can restore HTTP cookies deleted by users.[8]

According to the New York Times, by July 2010 there had been at least five class-action lawsuits in the United States against media companies for using local shared objects.[9]

In certain countries, it is illegal to track users without their knowledge and consent. For example, in the United Kingdom, customers must consent to use of cookies/local shared objects:[10][11]"

Uutta tietoa mulle,tarvii lisätä uusia asetuksia mun selaimeen. Kuvittelin olevani  jo riittävän paranoidi.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3545
Liittynyt21.7.2017

NytRiitti kirjoitti:
Ihmettelinki, miks tää peli tarvii FLASH:in

"On 10 August 2009, Wired magazine reported that more than half of the top websites used local shared objects to track users and store information about them but only four of them mentioned it in their privacy policy. "Flash cookies are relatively unknown to web users," it said, "even if a user thinks they have cleared their computer of tracking objects, they most likely have not." The article further says that some websites use Flash cookies as hidden backups, so that they can restore HTTP cookies deleted by users.[8]

According to the New York Times, by July 2010 there had been at least five class-action lawsuits in the United States against media companies for using local shared objects.[9]

In certain countries, it is illegal to track users without their knowledge and consent. For example, in the United Kingdom, customers must consent to use of cookies/local shared objects:[10][11]"

Uutta tietoa mulle,tarvii lisätä uusia asetuksia mun selaimeen. Kuvittelin olevani  jo riittävän paranoidi.

En yleensä lue Hesaria, mutta tänä aamuna kahmin sieltä tietoturvallisuuteen liittyviä juttuja...

http://www.hs.fi/nyt/art-2000005327036.html

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307
Liittynyt30.1.2015

Hemmetti kun koukutit ;) Eilen illalla laitoin pyörimään. Aamulla hukkasin 10 000 hivea ja siinä meni yli puolet "pienellä" pilkkuvirheellä. 

Piti niitä 1000 myydä meni 10 000 :D 

Tollo mikä tollo.

Meni pari tuntia kerätä ne takaisin. Saahan niistä sitten tietty muuta hyötyä.

Darwinismi on kuollut

Sheriffi
Seuraa 
Viestejä104
Liittynyt27.8.2016

Neutroni kirjoitti:
Kannattaa kokeilla, jos on sitä mieltä että googolit ovat kivempi tapa mitata vuotuista talouskasvua kuin prosentit. Silmäkarkin ihailijat ja matematiikkakammoiset älköön vaivautuko.

Aloitin itse viime viikolla ja nyt minulla on 3E60 yksikköä lihaa ja keräilen mutageenejä ensimmäiseen ascendiin, jossa aloitetaan uudelleen uudella planeetalla paremmilla spekseillä.

https://swarmsim.github.io[/quote]

Ei kiinnosta, olen tuon iän ohittanut 40 vuotta sitten.

Sininen tulevaisuus is in.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat