Seuraa 
Viestejä284
Liittynyt9.3.2016

haistoi minua eka kerran ja sitten istui ja jäi odottamaan suupalaa, joka tyttöni antoi. Hyvä koira, ei purrut minua. mutta tyttö olisi ollut tämän arvoinen.

Kommentit (12)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40638
Liittynyt6.12.2009

keskonen kirjoitti:
haistoi minua eka kerran ja sitten istui ja jäi odottamaan suupalaa, joka tyttöni antoi. Hyvä koira, ei purrut minua. mutta tyttö olisi ollut tämän arvoinen.
Hyvä otsikko.

getrud
Seuraa 
Viestejä284
Liittynyt9.3.2016

koira oli ihan kiva, mutta meidän suhde (tyttö) loppui kuin astuin tämän lattialuutun kuoliaaksi. En ymmärtänyt että jokin lattiaaa etenevä karvakerä oiis koira.

Erosimme eilen. Nyt on menossa chuahin trinnerrin, joten tyttö ei ole kovin suuttunut.. Yksi koira  ei ole yksi poika.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40638
Liittynyt6.12.2009

keskonen kirjoitti:
koira oli ihan kiva, mutta meidän suhde (tyttö) loppui kuin astuin tämän lattialuutun kuoliaaksi. En ymmärtänyt että jokin lattiaaa etenevä karvakerä oiis koira.

Erosimme eilen. Nyt on menossa chuahin trinnerrin, joten tyttö ei ole kovin suuttunut.. Yksi koira  ei ole yksi poika.

Onko sinulla allergia?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40638
Liittynyt6.12.2009

keskonen kirjoitti:

Loppua kohti alkoi tulla virheitä, aloitit lauseet isolla kirjaimella.

laiskimus
Seuraa 
Viestejä1261
Liittynyt6.4.2014

keskonen kirjoitti:

Astuit koiran?!?

Vihjaatko tarkoituksella zoophiliaan?

Se on muuten tuossa tapauksessa laitonta, koska koira kuoli. Kannattais hankkia asiassa apua ennen kuin ...

getrud
Seuraa 
Viestejä284
Liittynyt9.3.2016

jussipussi kirjoitti:
keskonen kirjoitti:

Loppua kohti alkoi tulla virheitä, aloitit lauseet isolla kirjaimella.

Useat näppikset  ovat huonot ja vaikea kirjoittaa, joten tulee väkisin typoja.

getrud
Seuraa 
Viestejä284
Liittynyt9.3.2016

laiskimus kirjoitti:
keskonen kirjoitti:

Astuit koiran?!?

Vihjaatko tarkoituksella zoophiliaan?

Se on muuten tuossa tapauksessa laitonta, koska koira kuoli. Kannattais hankkia asiassa apua ennen kuin ...

kualiaaksi, astuin,  koira, laitointa, apua

Näin vain on, jossa on pieni koira ja iso koira, pitäää naurattaa "kualiaaksi" iso koiira , Muuten tulee pahaa jälkeä.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Aikanaan vaimo muutti mun koiran ulkotiloihin. Koiria ei kuulemma saa pitää sisällä.
Piski oli nukkunu perse vaimon naaman edessa sängyssä.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat