Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Linkkejä repäseviin keskusteluihin.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Kommentit (84)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ab Surd Oy kirjoitti:
Mitäs jos menisit vaikka katsomaan ihan sieltä vauvafoorumilta. Voit vaikka jäädäkin sinne.

Kenelle sinä sitten vittuilisit?

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ab Surd Oy kirjoitti:
Minusta olisi mukavaa jos ei tarvitsisi vittuilla, kenenkään kenellekään.

Eikö tarve kuitenkin ole sisäsyntyistä?

Siis sinulla on tarve johonkin.

Oikeesti mä suhtaudun suhun aika lempeesti ja jepikseenki. Molemmissa on jotain mielenkiintoista.

- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10965
Liittynyt13.7.2015

Ei minulla ole tarvetta vittuilla. Kommentoin asiaa ihan yleisesti, kuten kielioppi edellyttää. Jos haluat ottaa sen henkilökohtaisesti niin se on sinun ongelmasi. Suhtautumisesi kehenkään ei voisi vähempää kiinnostaa, et ole mikään maailman napa.

Pointti alunperin oli se,e tätä aihe on turha, koska sieltä vauvafoorumilta voit itse etsiä kiinnostavia juttuja. On päätön idea yrittää nokittaa täkäläisiä vierailemaan siellä tekemässä sinulle ilmaistyötä. Koko avaus on ihan päätöntä roskaa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ab Surd Oy kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta vittuilla. Kommentoin asiaa ihan yleisesti, kuten kielioppi edellyttää. Jos haluat ottaa sen henkilökohtaisesti niin se on sinun ongelmasi. Suhtautumisesi kehenkään ei voisi vähempää kiinnostaa, et ole mikään maailman napa.

Pointti alunperin oli se,e tätä aihe on turha, koska sieltä vauvafoorumilta voit itse etsiä kiinnostavia juttuja. On päätön idea yrittää nokittaa täkäläisiä vierailemaan siellä tekemässä sinulle ilmaistyötä. Koko avaus on ihan päätöntä roskaa.

Tosikkomainen suhtautuminen mahtaa olla raskasta. Kato, vaikka mä avaisin kuinka idioottimaisen avauksen niin se ei vaadi sinua osallistumaan. Kuitenkin osallistut. Juuri tuo ominaisuus ja käytös on osa mielenkiintoani sinussa ja joisssin muissakin.
Yleensä järkevät ja älykkäät ihmiset kykenevät loikkimaan ne yli, mutta sinulla on tarve puuttua.

Tää ominaisuus nimenomaan on kantava voima internetissä vaikka avaus olisi kuinka typerä.
Se koostuu monista tekijöistä mutta jussi ei varmaan ole kovin kaukana kun se puhuu egosta. Ite olen sitä mieltä että siihen liittyy monia muitakin elementtejä ja ne vaihtelee yksilökohtaisesti.

Ihminen puuttuu siihen mikä stimuloi.

- Charles Bukowski

MooM
Seuraa 
Viestejä6937
Liittynyt29.6.2012

Poistunut kirjoitti:
MooMiki käy vauvafoorumilla. Ette kehtaa linkata.

Nykyisin vähemmän. Ehkä mutaman kerran kuussa. Huomasin, että ihmisten pahantahtoisuus ja epäluuloisuus siellä alkoi vaikuttaa, niin harvensin.

Lisäksi en tykkää noin anonyymistä keskustelusta, kun kirjoittajat elävät vain sen yhden kommenttinsa ajan. Jotkut kokemusten jakamiseen liittyvät ketjut av:lla ovat kivoja kyllä. Esimerkiksi jutut naapurien/sukulaisten törkeistä vaatimuksista tai kauhuvieraista. 

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

JPI
Seuraa 
Viestejä25999
Liittynyt5.12.2012

Mitä yhteistä on seur. lauseilla?

Mitään mielenkiintoista vauvafoorumilla?

Kaikki vaan, että huh hellettä!

3³+4³+5³=6³

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Excalibur kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
Ihminen puuttuu siihen mikä stimuloi.

Seuraavaksi kannattaakin sitten opetella käyttämään supervoimiasi hyvään.

Jos vois valita uudestaan niin vaihtaisin ehkä alaa. Psykologia on loppupelissä mielenkiintosempaa kuin teknologia, mulle.

Mihin sä käytät supervoimiasi?

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

JPI kirjoitti:

Lauseiden tarkkaan mietitty syvämerkityksellinen sisältö?

- Charles Bukowski

JPI
Seuraa 
Viestejä25999
Liittynyt5.12.2012

Poistunut kirjoitti:
JPI kirjoitti:

Hmmm..
No, kyseessä ovat verbittömät lauseet. Puuttuvat verbit: ensimmäisessä esim. olla-verbi ja toisessa sanoa-verbi.
:-)

3³+4³+5³=6³

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

MooM kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
MooMiki käy vauvafoorumilla. Ette kehtaa linkata.

Nykyisin vähemmän. Ehkä mutaman kerran kuussa. Huomasin, että ihmisten pahantahtoisuus ja epäluuloisuus siellä alkoi vaikuttaa, niin harvensin.

Lisäksi en tykkää noin anonyymistä keskustelusta, kun kirjoittajat elävät vain sen yhden kommenttinsa ajan. Jotkut kokemusten jakamiseen liittyvät ketjut av:lla ovat kivoja kyllä. Esimerkiksi jutut naapurien/sukulaisten törkeistä vaatimuksista tai kauhuvieraista. 

Mä oon käynny siellä joskus kääntymässä kun joku on linkannu rivompia keskusteluja muualle. Itekään en tykkää tosta "nimettömyydestä", vaikka toki aina voikin kommentoida "samannimisesti".

Sanoit kuitenkin että nettikeskustelu alkoi vaikuttaa.
Harva muuten tunnustaa ton. Moni esiintyy viilipyttynä ja kertoo että mikään tai kukaan ei pysty vaikuttamaan vaikka vaikuttaminen on silmin nähtävissä.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

JPI kirjoitti:
Poistunut kirjoitti:
JPI kirjoitti:

Hmmm..
No, kyseessä ovat verbittömät lauseet. Puuttuvat verbit: ensimmäisessä esim. olla-verbi ja toisessa sanoa-verbi.
:-)

Toki, mun vaan piti kääntää se älykkääksi. Heh. Makustele ja huomaat molemmissa vastakkaisen merkityksen. Eli käyttöyhteydestä riippuen kysymys vastaa jo itse kysyttyyn asiaan.

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat