Kosto elää!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Erikoinen kosto

Julkaistu: 6.5.2006 16:13

Hampuri. Katkeroitunut saksalaismies kostaa isänmaalleen tunnustautumalla tuhannen ulkomaalaisen lapsen isäksi, kertoo saksalainen Der Spiegel -lehti tuoreessa numerossaan.

Nykyisin Paraguayssa asuva 56-vuotias mies kertoi lehdessä, että hän on jo ehtinyt tunnustaa 300 lapsen isyyden. Lapset ovat Paraguayn lisäksi muun muassa Venäjältä ja Intiasta. Tavoitteekseen mies ilmoittaa tuhannen lapsen isyyden tunnustamisen.

Der Spiegelin mukaan Saksan viranomaiset eivät selvitä, onko joku isäksi tunnustautuva todella lapsen biologinen isä. Ainoa vaatimus on, että lapsen äiti suostuu Saksan kansalaisuuden myöntämiseen lapselle ja ettei kukaan muu mies väitä lasta omakseen.

Lehden mukaan syynä miehen isyyskampanjaan on se, että hän haluaa kostaa Saksalle, jossa hänet tuomittiin 1987 kolmen vuoden vankeusrangaistukseen petoksesta. Mies vakuuttaa olevansa syytön. Nyt Saksa joutuu maksamaan hänen tunnustamiensa lasten koulutuksen ja huolehtimaan heistä.

STT–DPA

Kommentit (2)

Vierailija

Virolainen löysi Tallinnan vanhan kaupungin katakombeista ikivanhan lampun. Löytäjän suureksi hämmästykseksi lampusta tuli ulos henkiolento, joka kiitti löytäjää vapautumisestaan:
"Olen ollut kaksituhatta vuotta lampussa vangittuna, mutta nyt kun olen vapaa, olen kaikkivoipa! Voit pyytää minulta mitä tahansa, täytän toivomuksesi. Mutta muista: vain yksi toivomus, muuta en pysty sinulle lupaamaan!"

Virolainen mietti aikansa ja pyysi sitten: "Toivon, että kiinalaiset valloittaisivat Eestin viisi kertaa peräkkäin!"

Lampun henki lupasi täyttää toivomuksen, mutta koska se oli luonteeltaan hyvin erikoinen, hän pyysi toivojalta perusteluja pyynnölleen.

"Joo. Toivon näin sen tähden, että silloin venäläiset tulisivat jyrättyä kymmenen kertaa peräkkäin, aina mennen tullen!"

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Uusimmat

Suosituimmat