Seuraa 
Viestejä18
Liittynyt27.8.2017

Vai mitä tämä on?

"Tukholman kaduille syntyi öinen varjo­yhteiskunta: "

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005348733.html

Katulapsia ja ihmiskauppaa. Ihan uhreja vaan on kun varastaa tuolla. Missä menee hyvänmaunraja mitä juttuja voi julkaista?

Kommentit (7)

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Käyttäjä4666 kirjoitti:
Vai mitä tämä on?

Katulapsia ja ihmiskauppaa. Ihan uhreja vaan on kun varastaa tuolla. Missä menee hyvänmaunraja mitä juttuja voi julkaista?

Hyvää makua osoittaisi myös se että linkittäisi keskustelun avaukseen uutisen josta on luettavissa muutakin kuin otsikko.

Käyttäjä1605
Seuraa 
Viestejä1279
Liittynyt4.2.2016

Käyttäjä4666 kirjoitti:
Vai mitä tämä on?

Käy Tukholmassa, näe kaikki itse.  Olen itse piipahtanut tuolla vuosien varrella kymmeniä kertoja ja nähnyt miten kaupunki rappeutuu: 90-luvulla se oli puhtain kaupunki jonka olin nähnyt, nyt siellä on saastaisempaa kuin Helsingissä ja huonommaksi menee päivä päivältä.  Kun asioita evaluoi sieltä peräkammarista tietokoneen välityksellä, ei välttämättä saa aivan oikeaa kuvaa asiasta. Tässäkin tapauksessa ns. propagandasi on täyttä totta ja tilanne toistuu suomessa lähimmän vuosikymmenen kuluessa. Kun on lähdetty tietynlaisen kehityksen tielle, asiat tapahtuvat automaattisesti kunnes tietoisesti valitaan uusi suunta. Persut kertoivat tästä jo etukäteen, mutta heidät leimattiin rasisteiksi. Jännästi täällä todellisuudessa politiikassa tehdyt virheet paljastuvat ensin siellä, missä ne on tehty aikaisemmin..

Goswell
Seuraa 
Viestejä11018
Liittynyt8.3.2010

Mille tielle me on lähdetty, idiotismin ja piilorikollisuuden tielle. Hyväoasiset säätää jopa lait itselle suotuisaksi, on hallintarekisterit, veroparatiisit, piilotuet, siis tuet joilla muka tuetaan vähäosaisia kun todellisuudessa ne ulosmitataan keinottelijoiden taskuihin heti kun ne poloisten tille kolahtaa, asumistuet, elinkeinotuet, maataluostuet ja miljoona muuta tukea.

Ruskeatkirjekuoret vaihtaa taskua alvariinsa, ja hyväveliverkostot jyllää, demokratia? ja pah, sille tielle me on lähdetty, mihis luulette tuon johtavan.

Minun mielestä noin.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä950
Liittynyt10.6.2017

Käyttäjä4666 kirjoitti:
Vai mitä tämä on?

HS kirjoitti:
"Tukholman kaduilla asuu satoja kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita tai paperittomia lapsia ja nuoria. "

Katulapsista on hyvin hyvin harva hakenut asyyliä. He ei halua.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

seija.hl
Seuraa 
Viestejä950
Liittynyt10.6.2017

Käyttäjä1605 kirjoitti:

Käy Tukholmassa, näe kaikki itse.  Olen itse piipahtanut tuolla vuosien varrella kymmeniä kertoja ja nähnyt miten kaupunki rappeutuu: 90-luvulla se oli puhtain kaupunki jonka olin nähnyt, nyt siellä on saastaisempaa kuin Helsingissä ja huonommaksi menee päivä päivältä.  Kun asioita evaluoi sieltä peräkammarista tietokoneen välityksellä, ei välttämättä saa aivan oikeaa kuvaa asiasta. Tässäkin tapauksessa ns. propagandasi on täyttä totta ja tilanne toistuu suomessa lähimmän vuosikymmenen kuluessa. Kun on lähdetty tietynlaisen kehityksen tielle, asiat tapahtuvat automaattisesti kunnes tietoisesti valitaan uusi suunta. Persut kertoivat tästä jo etukäteen, mutta heidät leimattiin rasisteiksi. Jännästi täällä todellisuudessa politiikassa tehdyt virheet paljastuvat ensin siellä, missä ne on tehty aikaisemmin..

Tukholma on kaunis vanha kaupunki ja hyvä siellä on elää ja olla :) Muutama sata marokolaista katulasta ei Tukholmaa pilaa täysin. Luuletko, että katulapset on Tukholman ainoa probleema? Jos niin luulet niin vähän tiedät Tukholmasta.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9585
Liittynyt20.1.2013

seija.hl kirjoitti:
Käyttäjä1605 kirjoitti:

Tukholma on kaunis vanha kaupunki ja hyvä siellä on elää ja olla :) Muutama sata marokolaista katulasta ei Tukholmaa pilaa täysin. Luuletko, että katulapset on Tukholman ainoa probleema? Jos niin luulet niin vähän tiedät Tukholmasta.

En tiedä Tukholman viimeaikaisista olosuhteista/tapahtumista kuin mitä lööpeistä on tullut seurattua, ja varmaan on niin, ettei ns. muutama marokkolainen vielä koko kaupunkia pilaa, mutta miksi ei saa avoimesti esittää sellainenkin selväksi käynyt seikka, että suurin osa näistä marokkolaisista on kaupungin/yhteiskunnan kannalta ns. mätämunia, jota ovat syystä kun vain käyttävät ns. systeemiä hyväkseen tuottamatta sille mitään hyvää vastapainoksi?

syytinki
Seuraa 
Viestejä9118
Liittynyt18.8.2008

seija.hl kirjoitti:
Käyttäjä1605 kirjoitti:

Toisekseen, eipä ole syytä täällä Suomen pääkaupunkiseudulla rehvastella? Jokunen vuosi sitten lehdissä olivat suosittuja jutut Suomen kotimaisista katulapsista. Ajalehtivat siellä täällä, yöpyivät pyöräkellareissa ja muissa paikoissa mitä sattuivat löytämään. Kukaan ei perään huudellut.

Nykyisin noista ei puhuta. Ongelma ei ole poistunut, mutta vaiettu on. Nuo tiedot pitävät myös paikkansa ja sitä oli  ennenkin. Itsekin olen törmännyt tapaukseen, jossa kerrostalon ullakolta saatiin kiinni kolme nuhruista kaveria. Yhdellä oli vielä nallensa mukana. Kukaan ei ollut lapsien perään kysellyt.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat