Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Nyt se on painattanut itselleen paidan, tuntuu muutenkin taas olevan täysin pitelemätön häiriköinnissään.

Sivut

Kommentit (95)

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6104
Liittynyt8.11.2012

Hyvin sekaisin saa olla nykysuomessa. Ei taida olla olemassa mitään pakollista avohoitoakaan. Ja suljetulle päästäkseen ei paitojen painamiset riitä. Sellaisia on jonoiksi asti.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14687
Liittynyt16.2.2011

Ja onhan se oikeassakin, jos voiman määrittelee niin, että siinä täytyy siirtyä  energiaa vapaan putoamisen koordinaatistossa. Silloin kaikki vetävä voima on vapaata putoamista, joka ei ole ainakaan samanlaista aineellista olemassaoloa kuin hitaiden massallisten hiukkasten mellastus...

Olen edelleen siinä kutinassa, että kaveri on saanut kipinän jostain mun nettikirjoittelusta 2000-luvun vaihteen tienovilla, tehnyt ahaa-elämyksestään uskonnon, johon ei tosin ole voinut mitään matematiikkaa sisällyttää, mitä nyt kansakoulun palikat ja pallerot tyhjyydessä kuten Gossu. "Asia", "tihentymä", jne.

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5579
Liittynyt26.3.2005

Eusa: Olen edelleen siinä kutinassa, että kaveri on saanut kipinän jostain mun nettikirjoittelusta 2000-luvun vaihteen tienovilla, tehnyt ahaa-elämyksestään uskonnon, johon ei tosin ole voinut mitään matematiikkaa sisällyttää, mitä nyt kansakoulun palikat ja pallerot tyhjyydessä kuten Gossu. "Asia", "tihentymä", jne.

Voi vittu. Sinuako me siis saamme syyttää kaikesta tästä. Häpeäisit edes.

MrNewTime2
Seuraa 
Viestejä1186
Liittynyt14.7.2017

Eusa kirjoitti:
Ja onhan se oikeassakin, jos voiman määrittelee niin, että siinä täytyy siirtyä  energiaa vapaan putoamisen koordinaatistossa. Silloin kaikki vetävä voima on vapaata putoamista, joka ei ole ainakaan samanlaista aineellista olemassaoloa kuin hitaiden massallisten hiukkasten mellastus...

Olen edelleen siinä kutinassa, että kaveri on saanut kipinän jostain mun nettikirjoittelusta 2000-luvun vaihteen tienovilla, tehnyt ahaa-elämyksestään uskonnon, johon ei tosin ole voinut mitään matematiikkaa sisällyttää, mitä nyt kansakoulun palikat ja pallerot tyhjyydessä kuten Gossu. "Asia", "tihentymä", jne.

Kirjoititko Keckman nimimerkillä?

MrNewTime

Laajeneva avaruus on keisari alasti
http://www.onesimpleprinciple.com/
Goswell tilaulottuvuuksista
" kaksiulotteista kappaletta ei ole olemassa, kolme riittää kaikkeen joten minne se neljäs laitetaan."

MrNewTime2
Seuraa 
Viestejä1186
Liittynyt14.7.2017

Keijona kirjoitti:
Saakohan paitoja tilata jostain ?

Paitoja painettiin kaksi kappaletta joista toinen minulla ja toinen henkilöllä joka ymmärtää sen keräilyarvon.

Paidan toisella puolella lukee ikuista liikettä

MrNewTime

" kaksiulotteista kappaletta ei ole olemassa, kolme riittää kaikkeen joten minne se neljäs laitetaan."

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Raspu kirjoitti:
Ei Savorinen oo vahingollinen. Mukava mies.

Kyllä hänellä on selkeä verenpainetta, stressiä ja turhautumista aiheuttava vaikutus. vahingollisia tiloja kaikki. Hänellä on omat sivunsa josta tuomiljoona kertaa toistamansa ikihöpötys löytyy halukkaiden luettavaksi.

Jos hän ennen internetaikaa olisi yötä päivää, useista kielloista huolimatta, kadunkulmissa tunkenut OSP- monisteita vastahakoisten ohikulkijoiden taskuihin, huudellut megafoniin kuinka työntyy ja lähetellyt itsestään kuvaamiaVHS-kasetteja kuuluisuuksille ja lehtien toimituksiin, uskon että jo parin ensimmäisen vuoden aikana olisi hoitoonohjaus järjestynyt, kuten homokaasun uhrille. Tai ainakin muutama putkayö silloin tällöin, ihan silkan häiriköinnin vuoksi, saattaisipa lähestymiskieltojakin olla useampi.

jarppah
Seuraa 
Viestejä1142
Liittynyt12.7.2016

Eusa kirjoitti:

No väärässä oleminen ei ole oikeassa olemista sikäli kun vetävää ei ole niin eipä ole sitä työntävääkään johon Kuopion herrasmiehen koko homma perustuu! Tosin paidan teksti, jos vain siitä oli kyse, on oikein😉

ovolo
Seuraa 
Viestejä5862
Liittynyt7.7.2007

MrNewTime2 kirjoitti:
Keijona kirjoitti:
Saakohan paitoja tilata jostain ?

Paitoja painettiin kaksi kappaletta joista toinen minulla ja toinen henkilöllä joka ymmärtää sen keräilyarvon.

Paidan toisella puolella lukee ikuista liikettä

MrNewTime

Mister Uusi Aika elää edelleen siinä uskossa, että osp:n myötä herrasta tulee maailman palvotuin ihminen, jolloin noiden kahden paidan arvo nousee ziljooniin dollareihin.

Saahan sitä lapsen uskoa olla, mutta järki pitäisi olla kerjätessäkin. Olet naiivin lumoutunut omaan "nerokkaaseen" maailmankaikkeuden selitykseesi, joka rationaalisesti ajateltuna on täyttä roskaa. Mutta olet omahyväisesti ja parantumattomasti fiksioitunut tuohon mielikuvitusjuttuusi  ja järjen ääni on totaalisesti kadoksissa.

MrNewTime2
Seuraa 
Viestejä1186
Liittynyt14.7.2017

Hupaisaa.

Trollit provosoivat uituilemalla minulle aiheissani.

Minä provosoiduin tietoisesti ja uittuilen heille availemalla sitä enemmän aiheita mitä enemmän he minulle uittuilevat

Viimeisenä keinonaan avasivat sitten tämän aiheen 😂😂😂

Ps. Trolleilla ,= ehkä kyse yhdestä henkilöstä, ehkä ei, itsellään on pakkomielle minusta.

Mitähän luulevat hyötyvänsä trollaamisestaan 😂😂😂

MrNewTime

Keijona
Seuraa 
Viestejä9151
Liittynyt13.3.2015

Tapelkoot pikkusieluiset paskiaiset keskenään. Älykkäiden ihmisten kiusaaminen on vaarallista, sellaista olisi parempi kunnioittaa. Katsokaas jos älykkään ihmkisen tuskaa lisää, niin motivoituu käyttämään  sitä, ajattelemaan ja tuottamaan tietoa tietämättömille,  ymmärtämättömille pahiksille, joka sitten lisää tuskaa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14687
Liittynyt16.2.2011

MrNewTime2 kirjoitti:
Eusa kirjoitti:

Kirjoititko Keckman nimimerkillä?

MrNewTime

"Muistaakseni Keckman keskusteli täällä pakonopeuksista ja mustan aukon tapahtumahorisontin läheisyydestä pakenemisesta.

En kuitenkaan löydä näitä keskusteluja.

Muistelen että olisin lukenut Keckmanin tekstistä että putoavan kappaleen lähestyminen voidaan selittää myös niin päin että maan pinta lähestyy kappaletta.

Onko Keckman kirjoittanut tänne jollakin muullakin nimimerkillä?

Savor”

Tuotako tarkoitat? Ei, minä olin se jokin muu nimimerkki.

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

ovolo
Seuraa 
Viestejä5862
Liittynyt7.7.2007

MrNewTime2 kirjoitti:
Hupaisaa.

Trollit provosoivat uituilemalla minulle aiheissani.

Minä provosoiduin tietoisesti ja uittuilen heille availemalla sitä enemmän aiheita mitä enemmän he minulle uittuilevat

Viimeisenä keinonaan avasivat sitten tämän aiheen 😂😂😂

Ps. Trolleilla ,= ehkä kyse yhdestä henkilöstä, ehkä ei, itsellään on pakkomielle minusta.

Mitähän luulevat hyötyvänsä trollaamisestaan 😂😂😂

MrNewTime

Sinä tulkitset vidduiluksi sen, että olemme yrittäneet saada sinut sieltä pilvissä liihottelun sijaan jalkasi tukeavasti maan kamaralle ja ajattelemaan järkiperäisesti. Juttusi ovat niin absurdeja, vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa, jotta pientä vidduilun makua saattaa joskus ollakin. Mutta esim.Fizikisto on ihan asiallisesti yrittänyt saada tajuamaan tosielämän realiteetit. Mutta sinä torjut kaikki tosiasiat ja jankkaat kymmeniä vuosia samaa päätöntä mielikuvituksen tuotetta.  Tuo jo saman asian vuosikausien toistaminen ja floodaaminen saa jo epäilemään sinun mielenterveyttäsi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat