Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005

Minulla on sen verran paljon että hävettäisi listata kaikki. Tässä joitain:

1) Näen polarisaatiotason vähän kuin mehiläinen eli taivaanpalasesta näen missä suunnassa aurinko on ja myös nyt kirjoitettaessa näen että tämän läppärin valo on polarisoitunutta (LCD-näyttö).

2) Voin laskea sekunnit tarkasti, 5 sekuntia sadasosien ja minuutin 0,5 sekunnin tarkkuudella päässäni.

3) Kuulen ukkosen muita kauempaa ja olen kuullut kvartsikellonkin käynnin. (Se sirisee). Haittapuoli: imurit ja jopa linnunlaulu on ollut niin voimakasta että miltei koskee korviin. Kaupungilla käydessä pitää olla korvatulpat.

Homeopatia-skandaali A-talkissa: https://www.youtube.com/watch?v=qXLTz5LhHMU

Sivut

Kommentit (45)

Eusa
Seuraa 
Viestejä15577
Liittynyt16.2.2011

MrKAT kirjoitti:
Minulla on sen verran paljon että hävettäisi listata kaikki. Tässä joitain:

1) Näen polarisaatiotason vähän kuin mehiläinen eli taivaanpalasesta näen missä suunnassa aurinko on ja myös nyt kirjoitettaessa näen että tämän läppärin valo on polarisoitunutta (LCD-näyttö).

2) Voin laskea sekunnit tarkasti, 5 sekuntia sadasosien ja minuutin 0,5 sekunnin tarkkuudella päässäni.

3) Kuulen ukkosen muita kauempaa ja olen kuullut kvartsikellonkin käynnin. (Se sirisee). Haittapuoli: imurit ja jopa linnunlaulu on ollut niin voimakasta että miltei koskee korviin. Kaupungilla käydessä pitää olla korvatulpat.

Kuuletko hiirenkarkottimen? Eräällä mökillä piti ottaa pois seinästä, kun pulssitus otti hermoon...

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

MrKAT kirjoitti:
Minulla on sen verran paljon että hävettäisi listata kaikki.

Voit listata pikku hiljaa :)
Ehkä sinusta tulee vielä koekaniini, joten voit tässä valmistautua.
Luulen, että tärkeimmät testit on vielä edessä.

MrKAT kirjoitti:

Mistä muuten huomasit, että polarisaatiotason näkeminen on ihmiselle poikkeavaa?

MrKAT kirjoitti:

"Näetkö" sinä vain vastaukset, kuten Daniel Tammet?

MrKAT kirjoitti:

Käytäthän silikonitulppia, ne on parhaimmat! :D
Tinttien keväinen huuto tosin läpäisee paksuimmankin kallon.
(Imurista: vaihda/putsaa suodatin, tai osta parempi laite...)

Onko sinulla jokin alue kosketusyliherkkä, esim. kyljet.

Tiedätkö ennalta lapsiin kohdistuvan väkivallan, ja väkivallan muutenkin; tulevat trendit, pari lottonumeroa jne. - mutta et halua puhua niistä, koska et ymmärrä, mihin "tietäminen" voi perustua?

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mun supervoima on löytää lahjalkaita ihmisiä. Tiedän kuka pystyy hoitamaan homman.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Hal9000
Seuraa 
Viestejä2330
Liittynyt7.11.2014

En haluaisi latistaa mitenkään, mutta eihän noilla ole mitään asiaa ainakaan mihkään Ihmenelosiin tai Kostajiin. Ehkä jonnekin aladivareihin tyyliin Maltin ja Valtin koplaan, ja sielläki varmaan lähinnä humoristikseksi sivupotkuksi.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

Raspu kirjoitti:
Mun supervoima on löytää lahjalkaita ihmisiä. Tiedän kuka pystyy hoitamaan homman.

Erittäin tärkeä taito. Voi pitää supervoimana.

Ilman tuota kykyä, pätee seuraava:
"Laita apina hoitamaan homma, ja mene itse perässä."

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

Hal9000 kirjoitti:
En haluaisi latistaa mitenkään, mutta eihän noilla ole mitään asiaa ainakaan mihkään Ihmenelosiin tai Kostajiin. Ehkä jonnekin aladivareihin tyyliin Maltin ja Valtin koplaan, ja sielläki varmaan lähinnä humoristikseksi sivupotkuksi.

En ymmärtänyt sanaakaan. Paitsi, että et halua lannistaa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Tosin apinat ja sen sellaiset ovat suloisia...

Toi haluu maitoo.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Hal9000
Seuraa 
Viestejä2330
Liittynyt7.11.2014

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Hal9000 kirjoitti:

Nii sitä mää vaan että noilla MrKATin supervoimilla ei kyllä pääsis mihkään raskaan sarjan supervoimajoukkueeseen. Maltin ja Valtin kaveriks vois mennä kun ne niillä telekineettisillä voimillaan ohjailee liikennettä. Kato superkuulollaan vois vinkata että nys sieltä ois tulossa bussi, tehrääs tilaa joukkoliikenteelle.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

Hal9000 kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Hal9000 kirjoitti:

Nii sitä mää vaan että noilla MrKATin supervoimilla ei kyllä pääsis mihkään raskaan sarjan supervoimajoukkueeseen. Maltin ja Valtin kaveriks vois mennä kun ne niillä telekineettisillä voimillaan ohjailee liikennettä. Kato superkuulollaan vois vinkata että nys sieltä ois tulossa bussi, tehrääs tilaa joukkoliikenteelle.

Jaa, ok. Koekaniiniksi hän kyllä kelpaisi, ehkä.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Tosin apinat ja sen sellaiset ovat suloisia...

Toi haluu maitoo.

Selkeesti kyllä sellainen ote.
Kuva on Pinterestistä, kuvan lapsi ei varmaan imetä, mutta uskoisin otuksen ilahtuvan makoisasta juomasta...

MrKAT
Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005

Taisitte ymmärtää vähän väärin. En tarkoittnut maailman ennätysmitassa tai edes Suomen mitassa, riittää että olette suhteessa lähipiiriinne silmin supermies tai -aistija jollain osa-alueella. En halunnut jäädyttää myöskään jengiä ujoksi joten listasin vain 3. Tässä lisää

:

4) Voin esittää olevani tähtien alien-lapsi Siriuksesta ja vaikka keskellä päivää näyttää Vegan tai Siriuksen tämänhetkisen suunnan taivaanpallolla. (Ja näin voisin käräyttää ne huijarit jotka väittävät olevansa/välittävänsä viestejä Siriuksesta mutteivät osaa sanoa mistä suunnasta).

5) Muistan ulkoa Saturnuksen, Jupiterin jne keskietäisyydet. Luonnonvakioita, kuten valonnopeuden 299792,458 m/s osaan ulkoa ja neliöjuuria 8:n desimaalin tarkkuudella. Piistä osasin 100:n desimaalin verran mutta nyt enää 20-30.

6) Lasken päässäni vaikkapa että jos heittää kiven 10 m/s kuinka kauas se lentää tai kuinka suuri on vesikuutio kanttiinsa jos Suomi saa 1 mm sateen ja siitä vesimäärästä tehdään kuutio. (Suomen pinta-alan tietenkin osaan ulkoa).

7) Lyijykynä pysyy sormen päässä kärjellään pystyssä yli 5 sekuntia, mutta on se minuutinkin ollut pystyssä.

8 ) Haistan kaasut, savut ja homeet paljon ennen muita. Olen haistanut jos juomalasit ei ole pesty kunnolla tai "väärällä" aineella. Tai maidosta jos meijeri on pessyt tankit äskettäin desinfiointiaineella ja huuhdellut huonosti. Kerran joku vieras oli unohtanut rukkaset tuolille. Emme tiedä kenen. Minä nuuhkin kuin koira: "(nuf nuf nuf) tämähän on sen ...." 

9) Voin nähdä hämärässä yössä kilometrin päästä näkyvän talon ikkunasta tulevasta valosta että onko kyse hehkulampun vai loisteputken valosta.

10) Osaan tiukan paikan tullen hikoilla valtavasti, kun hoitajat kauhistelivat ja päiväilivät litimärkää makuualustaa sydänkatetrisoinnin jälkeen.

MrKAT
Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005

1):n eli polarisaatiotason näkeminen ei pitäisi olla mahdotonta mutta ilmeisesti monelle on vaikka olen lähipiirissäni koettanut "opettaa" näkemään. Tämä havaintoni noteerattin usenetin talk.origins-keskusteluryhmässä ja havaintoni ansiosta tekivät korjauksen evo vs kre -debattiin liittyvässä sivustossa joka myöhemmin   taitettiin kirjaksi jenkeissä päin University of California Pressin painamana. Ostin kirjan Lontoossa Foleyssa (euroopan suurin tai suurimpia kirjakauppoja) ja keltainen 'piip' nousi päähäni kun kirjassa oli siinä etulehdykässä minunkin koko nimeni painettuna. 

2) Kyky sekunnit laskea tarkasti perustuu kuulomuistiin. Toisilla on absoluuttinen sävelkorva. Minulla on (tai oli) liki absoluuttinen rytmikorva tempoilla 60,120, 240.  Tämä radio asema ja ääni on syöpynyt aivoihini lapsesta asti: 

https://www.youtube.com/watch?v=97-3zHV8zv8

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

MrKAT kirjoitti:
riittää että olette suhteessa lähipiiriinne silmin supermies tai -aistija jollain osa-alueella.

Entä jos ei ole lähipiiriä?

MrKAT kirjoitti:
4) Voin esittää olevani tähtien alien-lapsi Siriuksesta

"Esittää"?

MrKAT kirjoitti:
ja vaikka keskellä päivää näyttää Vegan tai Siriuksen tämänhetkisen suunnan taivaanpallolla.

Onko sinulla joskus tylsää?

MrKAT kirjoitti:
Muistan ulkoa Saturnuksen, Jupiterin jne keskietäisyydet. Luonnonvakioita, kuten valonnopeuden 299792,458 m/s osaan ulkoa ja neliöjuuria 8:n desimaalin tarkkuudella.

Oletko tosissasi, että 9-numeroisen luvun muistamisessa on jotain erikoista?

MrKAT kirjoitti:
Piistä osasin 100:n desimaalin verran mutta nyt enää 20-30.

Tätä olet varmaan harjoitellut "100 v" vai mitä.

MrKAT kirjoitti:
6) Lasken päässäni vaikkapa että jos heittää kiven 10 m/s kuinka kauas se lentää tai kuinka suuri on vesikuutio kanttiinsa jos Suomi saa 1 mm sateen ja siitä vesimäärästä tehdään kuutio. (Suomen pinta-alan tietenkin osaan ulkoa).

Ahaa, olet syönyt sieniä...

MrKAT kirjoitti:
7) Lyijykynä pysyy sormen päässä kärjellään pystyssä yli 5 sekuntia, mutta on se minuutinkin ollut pystyssä.

Ja sinulla on tylsää...

MrKAT kirjoitti:
8 ) Haistan kaasut, savut ja homeet paljon ennen muita. Olen haistanut jos juomalasit ei ole pesty kunnolla tai "väärällä" aineella. Tai maidosta jos meijeri on pessyt tankit äskettäin desinfiointiaineella ja huuhdellut huonosti. Kerran joku vieras oli unohtanut rukkaset tuolille. Emme tiedä kenen. Minä nuuhkin kuin koira: "(nuf nuf nuf) tämähän on sen ...." 

Ihmiset ovat varmaan innoissaan "supervoimistasi".
Mutta varmaan hauskempaa olla Siriuksesta, jos uskoo superaisteihin..!

Vierailija

Pystyn joskus lopettamaan hikan pelkästään keskittymällä siihen voimakkaasti. Aina se ei toimi, riippuu hikasta. 

Pystyn kyseenalaistamaan kaikki itsestäänselvyydet niin tehokkaasti, että olen menettänyt elämäniloni. 

Pystyn syömään ja nauttimaan tulisemmasta ruuasta kuin 90-95% ihmisistä. Olen ainakin lähipiirini ja sukuni paras. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat