Sivut

Kommentit (377)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6765

MooM kirjoitti:
En tarkoittanut ulkonäkökompleksilla rumia, vaan ihmisiä, joilla on omasta mielestään joku niin iso ongelma ulkonäössä tai muussa siihen liittyvässä, että häpeilevät ja peittelevät sitä. Ehkä muutkin näkevät asian, tai joskus se voi olla ihan omaa kuvitelmaa, mutta jos oma suhtautuminen olisi normaali, asia ei olisi mikään iso juttu.

Esimerkki: naisella on usein rinnat vähän eri kokoiset ja yleensä sillä ei ole mitään merkitystä kummallekaan osapuolelle. Mutta jos nainen kokee sen nolona ja häpeällisenä (syystä tai toisesta, sillä ei ole tässä väliä), ja peittelee itseään/rintojaan seksin aikana eikä halua, että niihin kosketaan, tämä voi olla ongelma seksissä, vaikka itse eriparisuus ei olisi. Lihavuus on kai toinen tällainen, aika yleinen nolostelun aihe. Pieni muna voi olla vastaavalla tavalla ongelman alkusyy, vaikkei itsessään olisi ongelma.

Aivan.

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Kyllähän korvienväliä aina kuulutetaan, mutta kokoetu on kuitenkin kokoetu.

Mä en usko että siitä on mitään iloa, jos molo on kiinni molossa... Ja toisaalta, jos on kiinni muuten hyvässä, niin voiko sekin (koko) olla joskus este? Jotkut naiset nimittäin miettii asiaa niin, että eivät halua paikkojensa repeilevän. Poikkeuksellisen iso voi viedä tyystin halut.

Kai jotkut lemppaavat ihan puhtaasrti mulkun ominaisuuksien vuoksi. Liian isonkin kuulemma, kun ei kestä paikat eikä halua luopua penetraatioseksistä. Tuollainen karsinta varmaan tehdään hyvin alussa suhdetta.

Mutta varmaan suurin osa käyttää mielikuvitusta ja keksii, miten tyydyttävää seksiä voi harrastaa epäotimaalisillakin välineillä, jos kaveri muuten on sellainen, että sen kanssa haluaa olla intiimisti. Suurimmalla osalla kädet ja suu kuitenkin toimivat ja teknisiä apuvälineitäkin on keksitty. Se on eri asia, jos esim. pieni mulkku aiheuttaa niin pahaa angstia, että mies ei edes halua yrittää mitään. Samanlaisia juttuja varmaan liittyy naisten pahoihin ulkonäkökomplekseihin tms. ahdistuksen aiheisiin.

Kovasti keskivertoa pienempi kalu generoi avioeron vähintäin kahden pennun jälkeen. Ei ole tieteellistä näyttöä mutta työkaveresta ja kavereista on.

Eikä naisia/miehiä kaduta ero?

En osaa sanoa tuohon mitään. Noi Neutronin mainitsemat syrjähypyt on jotenkin mun mielestä maailman typerin eron aihe. Siis kumman tahansa osapuolen näkökulmasta. Tietysti silloin jos vieraissa käyminen on tapa ja sitä ei voi hyväksyä niin tottakai silloin, mutta satunaisena erheenä aika "pieni" rikos josta pitäisi päästä parisuhteessa yli. Järjestelmällinen pettäminen rinnakkaisuhteessa tietty asia erikseen, mutta joskus niitäkin voi sopia.

Yllensä näissä sitten löytyykin taustalta muuta, esim. se pieni muna ja turhautunut kumppani tai jotain muuta, joka onkin se eron todellinen syy, ei syrjähyppy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Kyllähän korvienväliä aina kuulutetaan, mutta kokoetu on kuitenkin kokoetu.

Mä en usko että siitä on mitään iloa, jos molo on kiinni molossa... Ja toisaalta, jos on kiinni muuten hyvässä, niin voiko sekin (koko) olla joskus este? Jotkut naiset nimittäin miettii asiaa niin, että eivät halua paikkojensa repeilevän. Poikkeuksellisen iso voi viedä tyystin halut.

Mikä sitten naisten mielestä on poikkeuksellisem iso?
Mun mielestä noin 20cm ja 16cm ympärysmitaltaan on aika optimaalinen norminaiselle. Täyttyy paikat kokonaan. Eipä tota suurempia juurikaan kohtaa kun päiväunissa.

En tiedä mitoista, mut 16 cm ympärysmitta kuulostaa jo aika paljolta.

Se on sellanen josta naisen sormet nippa nappa ympäri ylttää.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6765

Raspu kirjoitti:
Yllensä näissä sitten löytyykin taustalta muuta, esim. se pieni muna ja turhautunut kumppani tai jotain muuta, joka onkin se eron todellinen syy, ei syrjähyppy.

Olen vähän jäävi sanomaan näistä, kokemukseni puolesta.

Varmasti parisuhde kestää syrjähypyn paremmin, kun on jokseenkin hyvällä mallilla, tai yhteisiä asioita. Jos ei ole, pettäminen voi olla vain keino lopettaa toimimaton suhde nopeammin.

Pienikokoisuus voi olla nuorilla syy eroon, jos on vasta kokeilemassa seurustelua ja suuret kriteerit. Toisaalta pari joka on mennyt yhteen jo teininä, voi kokea että jää jostain paitsi.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1577

Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Yksikin nainen kertoi että härkämäisillä miehillä, joilla on paksut pohkeet, on pieni kulli. Tuo taitaa pitää paikaansa, koska tedän pari tyyppiä ja homma tuntuu olevan näin. Eli kokenut ilotyttyö kai pystyy "vaistonvaraisesti" päältäpäin arvioimaan suuruusluokan.

Ihan varmasti! Sen tietää myös nenän muodosta, korreloi ihan selkeästi.
Jännää, miten eri ominaisuudet liittyy samaan pakettiin..!

Kertoiko nainen vastaavia esimerkkejä?

Tuo nainen ei puhunut muista ruumiinosista mitää. Itseasiassa parilta ammattilaiselta kuullut samaa. Nenä on kai joku juttu, mutta siitä ei ole kukaan maininnut, paitsi suominaiset.

Minä uskon, että ihmisen ulokkeiden koossa on positiivinen korrelaatio, eli jolla on isot jalat tai kädet, isot korvat tai iso nenä, hänellä on isoa muutakin. En tosin tunne sikiönkehitystä, kasvavatko kaikki mainitut samassa vaiheessa tai samojen hormonien ohjaamina, mutta en näe mitään syytä, miksi näin ei olisi.

Vanha jäärä

wisti
Seuraa 
Viestejä14793

Mielestäni iso kikkeli ei ole sinänsä ongelma eivätkä naisetkaan siitä erityisemmin kärsi. Ongelma siitä tulee kantajalleen, jos hän hyvin vahvasti tiedostaa erityislaatunsa ja päästelee tidepalstalle kikelijuttujaan loputtomana ripulipaskana.
Siinä on ikäänkuin oksa alkanut varjostaa itse puuta.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1577

wisti kirjoitti:
Mielestäni iso kikkeli ei ole sinänsä ongelma eivätkä naisetkaan siitä erityisemmin kärsi. Ongelma siitä tulee kantajalleen, jos hän hyvin vahvasti tiedostaa erityislaatunsa ja päästelee tidepalstalle kikelijuttujaan loputtomana ripulipaskana.

Kannattaa nauttia oksastaan niin kaua kuin se on tuore ja jäntevä. Vanhat pitkät oksat saattavat kuuleman mukaan ryhtyä vanhemmiten ikävästi roikkumaan.

Vanha jäärä

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6765

Vanha jäärä kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Yksikin nainen kertoi että härkämäisillä miehillä, joilla on paksut pohkeet, on pieni kulli. Tuo taitaa pitää paikaansa, koska tedän pari tyyppiä ja homma tuntuu olevan näin. Eli kokenut ilotyttyö kai pystyy "vaistonvaraisesti" päältäpäin arvioimaan suuruusluokan.

Ihan varmasti! Sen tietää myös nenän muodosta, korreloi ihan selkeästi.
Jännää, miten eri ominaisuudet liittyy samaan pakettiin..!

Kertoiko nainen vastaavia esimerkkejä?

Tuo nainen ei puhunut muista ruumiinosista mitää. Itseasiassa parilta ammattilaiselta kuullut samaa. Nenä on kai joku juttu, mutta siitä ei ole kukaan maininnut, paitsi suominaiset.

Minä uskon, että ihmisen ulokkeiden koossa on positiivinen korrelaatio, eli jolla on isot jalat tai kädet, isot korvat tai iso nenä, hänellä on isoa muutakin. En tosin tunne sikiönkehitystä, kasvavatko kaikki mainitut samassa vaiheessa tai samojen hormonien ohjaamina, mutta en näe mitään syytä, miksi näin ei olisi.

Mä luulen, että me kaikki ollaan "klooniversioita". Kaksois-olentoja, emmän tai vähemmän... Ja että tietty ulkonäkö (itse asiassa koko fenotyyppi) on vain yksi ilmentymä vastaavasta "kokonaismallista". Ts. että ulkonäön eri piirteet - iso se JA se - on vain osia tuosta perusmallista, jossa kaikki kytkeytyy toisiinsa.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14258

Lainaus:

Ei varmasti. Itsellä ei tulis mieleenkään valita naista "pilden" perusteella. Tai muillakaan fyysisillä ominaisuuksilla.

Kyllä monet miehet kuulemma ihan palvovat sitä looraa, joten  pitävät hyvin tärkeänä. Tiedän useita naisiakin kuten miehiäkin,(suht nuoria ja lyhytaikaisia suhteita yleensä)  jotka ovat lopettaneet seurustelun koska kumppaninen vehkeet eivät miellyttäneet, joko ulkonäöllisesti, koollisesti tai muuten toimineet tahi tuntuneet tuntuneet hyvältä.  Ja nyt puhutaan siitä itsestään eikä tisseistä tai  kehosta muista fyysisistä ominaisuuksista.

Roikkuvat  tai ylisuuret häppärit, liian rehottava  pusikko, vaginan pienuus, väljyys, lihasten käyttämättömyys, liian etu- tai takavittu, haju tai hiivapillu, klitoriksen  tai orgasmin herkkyys, tunnottomuus, epäsymmetrisyys, liika märkyys tai kuivuus, jne.jne.  Pillun takia (varsinkin ne nuoret) miehet sitä naisseuraa useinmiten hakee, joten on turha väittää ettei sillä ja  se ominaisuuksilla olisi merkitystä. Ihan riittäviä seurustelun aloittamis tai lopetamissyyksi asti.

Se on jotenkin hymyilyttävää, kun mies väittää ettei seksikumppanin  fyysisillä ominaisuuksilla ole hänelle merkitystä. Mutta onhan sitä moni käyttänyt, että tavoitteen saavuttaisi. Mitä paremman näköinen nainen sitä paremmin konsti toimii.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6765

_diaR kirjoitti:
Pitkä iskee naisellä pohjaan asti, eikä ole välttämättä kivuton. 

Pohja (kohdunkaula) on erogeeninen alue, joten sen tökkkimisen pitäis olla mukavaa. Mutta ei mitenkään olennaisinta. Jos on "tapiirin tyyli" niin kai sattuminen on mahdollista..

Keijona
Seuraa 
Viestejä14258

Mutta varsinainen avauskysymyshän tässä penis (siitin, kalu, muna, lerssi, tatti, mela, jorma, jortikka, pili, kyrpä, mulkku, kulli,  pippeli, kikkeli, meisseli, halko ,nautintonakki, pikkuveikka, sukunuija, slerba, lihatikkari, letku, tykki, dikki, lekkeri, slerba, häräntappoase, kikuli, elin ) aiheessa, oli mikä sitä kasvattaa tai pienentää? Tiedetään että miehen testostorinitasot laskee naisten seurassa, mutta kasvaa miesten seurassa, ihan kuten sorsien penisten koko. Vaikuttaako testoteroni taso peniksen kokoon miehillä ? Jos miesten seura kasvattaa peniksen kokoa, niin onhan se ironista. Ja miksi ihmeessä penisten koko kasvaa miesseurassa(ainakin sorsilla) ?

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6765

Keijona kirjoitti:
Mutta varsinainen avauskysymyshän tässä penis (siitin, kalu, muna, lerssi, tatti, mela, jorma, jortikka, pili, kyrpä, mulkku, kulli,  pippeli, kikkeli, meisseli, halko ,nautintonakki, pikkuveikka, sukunuija, slerba, lihatikkari, letku, tykki, dikki, lekkeri, slerba, häräntappoase, kikuli, elin ) aiheessa, oli mikä sitä kasvattaa tai pienentää? Tiedetään että miehen testostorinitasot laskee naisten seurassa, mutta kasvaa miesten seurassa, ihan kuten sorsien penisten koko. Vaikuttaako testoteroni taso peniksen kokoon miehillä ? Jos miesten seura kasvattaa peniksen kokoa, niin onhan se ironista. Ja miksi ihmeessä penisten koko kasvaa miesseurassa(ainakin sorsilla) ?

Nyt tuli 11 mulle täysin uutta nimitystä (29:stä, vau).

Joo, en siis ymmärtäny sitä kahvi & jäätelö -analogiaa... Mut ne sorsat. Ensinnäkin, otan osaa raiskattujen ja muiden alistettujen puolesta. Lintuja pidettiin väkivaltaisissa olosuhteissa.

Testioloissa oli siis uroksia ja naaraita 50:50 (aluksi oli mm. ryhmä, joissa 1 naaras oli monen uroksen raiskattavana ja urokset repimässä toisiaan). Käsittääkseni, mittelyä synttyi useammasta naaraasta, vaikka normaalisti muodostavat pareja. Vahvempi uros olisi siittänyt myös muita naaraita; ja toisaalta hän joutui puolustamaan myös omaansa, tai kaikkia.

Suurikokoiset urokset voittivat helposti mittelyt. Heillä penis sai kehittyä mittoihin, joita olosuhteet vaativat, ja peniksen koko säilyi isona jopa 3 kk. Pienimmillä uroksilla penis ei edes kehittynyt, koska he eivät saaneet naarasta itselleen, eikä penikselle ollut siten käyttöä. Mikäli oikein ymmärsin.

Näissä olosuhteissa ilmeni se, mihin linnuilla oli jo perinnöllistä potentiaalia. Stressaavat olosuhteet vain toivat esille "variaation" ääripäitä, ts. penis kehittyi plastisuuden puitteissa ympäristön mukaan.

Ihmisen kannalta ajateltuna, plastisuutta ilmenee aivoissa, ei sukupuolielimissä..! Mutta uskoisin, että ihminen on kehityshistoriansa aikana ollut siinäkin suhteessa plastisempi. Eli penis olisi kehittynyt tunteella, ja sitten pikku hiljaa vakiintunut fenotyyppiin (ilmiasuun), niin ettei se yksilötasolla enää muutu perustavanlaatuisesti ympäristön mukaan. Ei ainakaan helposti.

Miten eri ihmisrotujen penisten koko korreloi kulttuuria?

Keijona
Seuraa 
Viestejä14258

Jos mieshormoni kasvattaisi penistä, kuten viitteitä on (jotenkin myös loogista). Niin kertoisi se jälleen paradoksista valtavirtanaisten tämänhetkisestä käyttäytymismallista.  Ensimmäinen paradoksihan on etsiä alfaurosta joka olisi uskollinen, toinen paradoksi tietenkin saada  isokullinen mies "minun mies" , joka tottelisi  ja palvelisi kotihiirenä. Noh onneksi on se kuuluisa naisen logiikka ts. lyhytnäköisyys joka auttaa jaksamaan valitulla utopian tiellä.

Vanha jäärä
Seuraa 
Viestejä1577

Keijona kirjoitti:

"Sorsien penikset kasvavat pidemmiksi, kun koiraat viettävät aikaa keskenään, kertoo uusi tutkimus"

https://tekniikanmaailma.fi/tiede/sorsien-penikset-kasvavat-pidemmiksi-k...

Tiedetään että mieshormoni lisääntyy myös samasta syystä, onko yhteistä nimittäjää vai eikö jäätelö olekkaan hyvää kahvin kanssa.

Nyt se minulle vihdoin selvisi! Olen pitkään ihmetellyt, miksi NHL:ään siirtyvien pelaajien leuka alkaa kasvaa. Syyhän on siinä, että jätkät hengaavat jatkuvasti harjoituksissa, peleissä ja pukukopeissa keskenään. Kyllä siinä keho ryhtyy muovautumaan maskuliinisemmaksi!

Vanha jäärä

Vierailija

wisti kirjoitti:

Jaa, Kekeenkö viittaat?

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Olen vähän jäävi sanomaan näistä, kokemukseni puolesta.

Varmasti parisuhde kestää syrjähypyn paremmin, kun on jokseenkin hyvällä mallilla, tai yhteisiä asioita. Jos ei ole, pettäminen voi olla vain keino lopettaa toimimaton suhde nopeammin.

Pienikokoisuus voi olla nuorilla syy eroon, jos on vasta kokeilemassa seurustelua ja suuret kriteerit. Toisaalta pari joka on mennyt yhteen jo teininä, voi kokea että jää jostain paitsi.

Noin normaalisti ensisuhde kestää useamman kuukauden, joskus jopa vuosia.
Nainen joka vei minulta poikuuden 17 vuotiaana viihtyi kanssani kolmisen vuotta. Tai no, viihdyimme yhdessä, mutta kokemuksenälkä erotti yhteisellä sopimuksella.
Meillä oli vielä lapsellinen kuvitelma että joskus voisimme palata yhteen.

Olen kuitenkin useasti miettinyt kuinka paljon tuon esimmäisen kokemuksen vaikutus näkyy loppuelämässä. Itselläni on naisesta vain hyviä muistoja. Hyvä henkinen yhteensopivuus, äänekästä seksiä jne.

Toisaaltaan jos se eka on todella hyvä niin löytääkö itselleen koskaan sitten sopivaa kun vertailukohta on jo todella korkealla? Naisen näkökulmasta myöskin, jos sillä ekalla miehellä on todella hyvä kulli. Namipatukka, joita on vain muutamalla prosentilla, plus henkinen yhteys toimii, niin onko vaarana että naisesta tulee yksineläjä? Tai munahaukka?

Jotenkin olis loogista että ensin mentäis pikkukikkelillä ja sitten vasta tulis ne suuremmat. Nainen ehkä oppis paremmin myös tuntemaan oman kehonsa ja saamaan ilon irti "pienestäkin", sen sijaan että jo alussa on totutellut isompaan jyystimeen ja sen helppouteen.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9645

Vanha jäärä kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

"Sorsien penikset kasvavat pidemmiksi, kun koiraat viettävät aikaa keskenään, kertoo uusi tutkimus"

https://tekniikanmaailma.fi/tiede/sorsien-penikset-kasvavat-pidemmiksi-k...

Tiedetään että mieshormoni lisääntyy myös samasta syystä, onko yhteistä nimittäjää vai eikö jäätelö olekkaan hyvää kahvin kanssa.

Nyt se minulle vihdoin selvisi! Olen pitkään ihmetellyt, miksi NHL:ään siirtyvien pelaajien leuka alkaa kasvaa. Syyhän on siinä, että jätkät hengaavat jatkuvasti harjoituksissa, peleissä ja pukukopeissa keskenään. Kyllä siinä keho ryhtyy muovautumaan maskuliinisemmaksi!

Tuo on merkittävä havainto. Jatkoksi jäin pohtimaan ketjun aloituksen sanomaa, eli että sorsilla vehje kasvaa.

Sorsathan ovat uimareita ja lentäjiä. Mahtaako tuo sitten tarkoittaa, että uimareilla on vahva mela, ja jos sattuu olemaan vielä lentäjä voimme saapua ylimaallisiin mittoihin.

MooM
Seuraa 
Viestejä9023

Keijona kirjoitti:
Jos mieshormoni kasvattaisi penistä, kuten viitteitä on (jotenkin myös loogista).
Lainaus:

Aiankin minun googlekuplassani tulee testosteronin myyntipuheita, joissa tuo mainitaan, mutta kaikki muu on vastakkaista. Penis kasvaa testosteronin innoittamana sikiövaiheessa (puute voi aiheuttaa mm. mikropeniksen) ja toinen teston aiheuttaman kasvurykäys on murrosiässä, mutta ei sen jälkeen. Ainakaan, luonnollisella vaihtelula, ehkä jollain hevoskuureilla voi vaikuttaa. Kivesten koko kyllä reagoi hormonitasoon jossain määrin.

toinen paradoksi tietenkin saada  isokullinen mies "minun mies" , joka tottelisi  ja palvelisi kotihiirenä.

Kullin koosta viis, tuo on oikeasti kummallinen tavoite. Ei kai kukaan halua seksiä tottelevaisen kotihiiren kanssa? Tosin kotihiireksi ei tee se, jos kantaa oman vastuunsa niin kodin kuin muunkin elämän tekemisistä. Kotihiiri on lapsimainen pikkuapuri, joka tekee vain käskystä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat