Missä Hurskis?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko palstan Pöllö joutunut lintuinfluenssan uhriksi, kun on yhtäkkisesti kadonnut. Vai liekö pesimäpuuhissa netittömissä erämaissa. Vaan onko Sus syönyt tahi uhvo siepannut?

Mummolle rupeaa tulemaan huoli ja kaipuu.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tylypahkassa pöllöt lentelevät ahkerasti, kovin hurskailta eivät vaikuta - vaikkakin hyvin opetetuilta ja viisailta.

Tämä kyseinen silkkisiipi lepuuttanee yöllisten onnekkaiden metsästystensä uuvuttamaa hyvin ravittua mieltään ja toivottavasti jo piakkoin - äänettömästi, nousee siivilleen, henkevien lauseiden kannattelemana.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Nyt kun Mummo viittaa suteen, on minun puhdistauduttava näistä raskauttavista syytteistä sanoen: Hurskis on projektitöissä netittömissä maisemissa, mutta muuten voiden hurskaasti. Palailee saitille saatuaan projektinsa kasaan ja kondikseen, se vienee aikansa jota en sutena tiedä!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Jaa jaa, sitä sanotaan, jotta menee Suteen tai Saveen ja Hurska on nyt mennyt Saveen.

Toivottavasti Pöllösemme ottaa myös virkistäviä & elvyttäviä savikylpyjä, kenkään eikä sukkaan halua häntä höyhentää tahi vangita.

Jos Sus jolkotellessaan Pöllön tapaa, niin antakoon hälle Mummolta ja Papaltakin vilpittömän ystävälliset halit.

Vierailija

Ei tää palsta mikään elämänikänen duuni ole! Vai onko? Ootteste nettikavereita viel viiden, 10, 20, jopa 50 vuoden kuluttua? Nyt mä kiinnostun oikeesti!?

Vierailija

Ihan oikeesti. Aatelkaa tätä palstaa!

Isojussi tappais Jukterin heti kun sen sais käsiiin.

Kosh sylkis Awebin lasin.

Vai onko nii, että me ollaan - enempi tai vähempi, mä vähempi - yhtä isoo perhettä????

Vierailija

Kaikki suhtautuvat toisiin omalla tavallaan... Itse pidän kaikista kirjoittajista, paitsi vitsipalstan trolleista. Mutta onneksi ei isoJussi tiedä, minkä näköinen Jukteri on... ...meinaan kävisi varmaan tälle fysiikan lakien kumoajalle ohrasesti...

Vierailija

Kiitos Kalevi.

Mutta et sä eikä kukaan vastaa tai edes kuvittele, mitä ja millaista palstalla on kymmenen vuoden kuluttua? Miten se muuttuu? Mitä vaaditaan nettiin kirjoittamiseen? Tuleeko jokin esto? ArKos on ollu 90-luvun lopulta... mitä ArKos näet?

Vierailija

No tottakai me ollaan perhe, iso riiitaisa ja rönsyilevä sisilialainen mafiaperhe, johon on vuosisatoja kestäneen sisäsiittoisuuden takia rikastunut tavallista enemmän hulluja.

Mihin sä Pubi luulit tulevas?

Vierailija
Mummo
No tottakai me ollaan perhe, iso riiitaisa ja rönsyilevä sisilialainen mafiaperhe, johon on vuosisatoja kestäneen sisäsiittoisuuden takia rikastunut tavallista enemmän hulluja.

Mihin sä Pubi luulit tulevas?

Ihan oikeesti, Mummo. Ollaanko me edes nickeinä kymmenen vuoden kuluttua? Millasena näät netin kymmenen vuoden kuluttua? Oletko sä siellä?

Kuullostaa ruikutukselta mutta mä aion kysyä tätä myös 10 vuoden kuluttua! Silloin näette tarkoitukseni.

Vierailija

En minä jaksa odottaa kymmentä vuotta, jotta näkisin perustelusi.

Kymmenen vuoden kuluttua olen justiinsa siellä, missä minnuu sattuu huvittamaan.

Netin kohtalosta en kanna huolta. Isopäisemmät saa semmosia hurrata, minä Mummo senkun suffaan

Vierailija
Mummo
En minä jaksa odottaa kymmentä vuotta, jotta näkisin perustelusi.

Kymmenen vuoden kuluttua olen justiinsa siellä, missä minnuu sattuu huvittamaan.

Netin kohtalosta en kanna huolta. Isopäisemmät saa semmosia hurrata, minä Mummo senkun suffaan

Eipäs oo noin.

!0 vuoden kuluttua sinä oot palstalla ellet oo kuollut. Mäkin varmaan. Mutta millaisella palstalla?

Vierailija

No onpas ! Minkä ihmeen kilpainttämisen haluat virittää? Jos olet halukas keskustelemaan internetin tulevaisuudennäkymistä, niin avaa sille oma aihe.

Kymmenen vuotta sitten en tosiaankaan uskonut roikuskelevani päivittäin palstalla tai netissä Miten ihmeessä voisin tietää, kymmentä vuotta eteenpäin? Elinikäennusteiden mukaan minulla on edessäni vielä kolmekymmentä vuotta ja ne aion käyttää justiinsa niinkuin parhaaksi näen!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Pubi
Ei tää palsta mikään elämänikänen duuni ole! Vai onko? Ootteste nettikavereita viel viiden, 10, 20, jopa 50 vuoden kuluttua? Nyt mä kiinnostun oikeesti!?

Totta munassa ollaan!!! - toki ollaan kavereita ihan oikeastikin - elämän runsaudensarvi tämä kapistus, kun sen oikein oivaltaa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat