Seuraa 
Viestejä1142
Liittynyt12.7.2016

Mitä mieltä porukka on, eli millainen olisi kengän kokona paras? Olisko esim. Sopiva hyvä?

Kommentit (14)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9734
Liittynyt20.1.2013

Ab Surd Oy kirjoitti:
Joissain japsiautoissa tosin pitää sitten olla puristavan kapea lesti, kun muuten ei pysty painamaan pelkkää kaasua tai jarrua.

Mulla sama dilemma, koska leveä jalkalesti, joten kengännumeron oltava numeron, pari enemmän kuin mitä pituuden mukaan olisi sopiva, ollen käytännössä juurikin 45-46.
Eipähän tule koettua sellaisia ikäviä ns. kärkikosketuksia jalkaan laittaessa ja astuessa, jos jotain positiivista pitäisi asiasta mainita.

😎

MooM
Seuraa 
Viestejä6291
Liittynyt29.6.2012

Jos kenkä on psyykeltään terve, sisäpinta hyväkuntoinen ja halukkaksi viritetty, niin jokainen jalka mahtuu optimaalisesti.

kohe
Seuraa 
Viestejä1257
Liittynyt30.8.2009

Leveälestisyys taitaakin olla yleisempää kuin olen kuvitellut.

Tai sitten leveälestiset vain mainitsevat asiasta herkemmin. Jos nyt muistelen niin kyllä minäkin olen tainnut omasta leveästä jalastani mainita melkein aina kun kengistä vain tulee puhetta - niin kuin nytkin.

MooM
Seuraa 
Viestejä6291
Liittynyt29.6.2012

Vaikka ketään ei kiinnosta, sanonpa vaan, että kun on akkavarvas pallopäinen ja pitempi kuin ukkovarvas, naisten juhlakengissä on muodista riippuen tarjolla joko epämukavia tai saatanallisen epämukavia vaihtoehtoja. Se vuosien takainen neliskanttinen kärki oli hyvä, mutta ruma. Jos ottaa normaalin teräväkärkiset, joihin varpaat mahtuu, koko on muuten aivan liian iso. Ja kun oma koko on 41, ei sitä suurempi usein ole edes tarjolla.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13654
Liittynyt12.7.2010

MooM kirjoitti:
Vaikka ketään ei kiinnosta, sanonpa vaan, että kun on akkavarvas pallopäinen ja pitempi kuin ukkovarvas,...

Kuvia tai ei uskota.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

MooM
Seuraa 
Viestejä6291
Liittynyt29.6.2012

Raspu kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Vaikka ketään ei kiinnosta, sanonpa vaan, että kun on akkavarvas pallopäinen ja pitempi kuin ukkovarvas,...

Kuvia tai ei uskota.

Heeh. Olen juuri ruuhkajunassa. Pitäisiköhän ryhtyä kuvaamaan?

Raspu
Seuraa 
Viestejä13654
Liittynyt12.7.2010

MooM kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Kuvia tai ei uskota.

Heeh. Olen juuri ruuhkajunassa. Pitäisiköhän ryhtyä kuvaamaan?

Totta mooses!

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13654
Liittynyt12.7.2010

MooM kirjoitti:
Jos kenkä on psyykeltään terve, sisäpinta hyväkuntoinen ja halukkaksi viritetty, niin jokainen jalka mahtuu optimaalisesti.

Vähä niinko tämmönen yhden koon räpylä.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13654
Liittynyt12.7.2010

Iso jalka muuten parantaa ponnistusvoimaa. On helpompi ponnistaa korkeelle 45 numeron lavalla kuin 42:n.

- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat