Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

- MInulla on näkymättömiä ystäviä. NIistä yksi on pieni ja valkoinen jänis, yksi on näätä. Yksi on avaruusolento.
- Näin joskus ajatukseni matemaattisina kaavoina tai jotain sen tapaista.
- Mitä kummallista sinä olet nähnyt tai kokenut?

Sivut

Kommentit (57)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

karahka3 kirjoitti:
- MInulla on näkymättömiä ystäviä. NIistä yksi on pieni ja valkoinen jänis, yksi on näätä. Yksi on avaruusolento.

Jaa! Mielenkiintoista. Nyt kun kysyt... Lapsena oli valkoinen kyyhkynen, joka seurasi aina mukana. Tai kuvittelin esim. automatkoilla, mistä se lentäisi. En muista, kuinka kauan kyyhkynen oli kuvioissa mukana. Kiinnostuin linnuista ennen kuin osasin kävellä, ja rakastan lintuja edelleen.

Minä näen myös kaavoja. Jokainen tunne/ajatus noudattaa samaa periaatetta; jokaiselle tunteelle/ajatukselle on siihen perustuva kaava. Kertoisitko omista kaavoistasi..?

Ainoa mieleen tuleva kummallisuus, on kokemus deja vecusta.  Paljon on sitäkin, että aavistan/"tiedän" asioita, mutta ilman suhtaudun niihin pelkkänä "mutu-tuntumana." Näkömuistini on hyvä - ehkä se vaikuttaa siihen, kuinka paljon muistikuvaa "elää luovasti" kerrallaan...? Onko sinulla hyvä näkömuisti?

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

JPI kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Eusan

Missä?

Jos tietoisuus on kuin hologrammi, Eusa on kaikkialla. Tai simulaatio ei tunne rajoja.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

Neutroni kirjoitti:
Ehkä tätä asiaa ei pitäisi ajatella näin, mutta minusta on erikoista, että näkymätön objekti voi olla valkoinen.

:D

jussipussi
Seuraa 
Viestejä38032
Liittynyt6.12.2009

Neutroni kirjoitti:
Ehkä tätä asiaa ei pitäisi ajatella näin, mutta minusta on erikoista, että näkymätön objekti voi olla valkoinen.
Saahan sen nyt pään sisällä olevista "käytetyistä havainnoista" uudelleen kasattua.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä38032
Liittynyt6.12.2009

Käyttäjä4499 kirjoitti:
JPI kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Eusan

Missä?

Jos tietoisuus on kuin hologrammi, Eusa on kaikkialla. Tai simulaatio ei tunne rajoja.

Ei saa peloitella.

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307
Liittynyt30.1.2015

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
JPI kirjoitti:
kretiini kirjoitti:
Eusan

Missä?

Ei saa peloitella.

Eusa on lähikaupan myyjä!

Darwinismi on kuollut

karahka3
Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

Käyttäjä4499 kirjoitti:
karahka3 kirjoitti:

Jaa! Mielenkiintoista. Nyt kun kysyt... Lapsena oli valkoinen kyyhkynen, joka seurasi aina mukana. Tai kuvittelin esim. automatkoilla, mistä se lentäisi. En muista, kuinka kauan kyyhkynen oli kuvioissa mukana. Kiinnostuin linnuista ennen kuin osasin kävellä, ja rakastan lintuja edelleen.

Minä näen myös kaavoja. Jokainen tunne/ajatus noudattaa samaa periaatetta; jokaiselle tunteelle/ajatukselle on siihen perustuva kaava. Kertoisitko omista kaavoistasi..?

Ainoa mieleen tuleva kummallisuus, on kokemus deja vecusta.  Paljon on sitäkin, että aavistan/"tiedän" asioita, mutta ilman suhtaudun niihin pelkkänä "mutu-tuntumana." Näkömuistini on hyvä - ehkä se vaikuttaa siihen, kuinka paljon muistikuvaa "elää luovasti" kerrallaan...? Onko sinulla hyvä näkömuisti?

En oikein kunnolla muista noita kaavoaja, millaisia olivat. En ole niitä hetkeen aikaan enää nähnyt. Näkömuisti on varmaan sellainen keskiverto.

karahka3
Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

Neutroni kirjoitti:
Unessani se oli valkoinen ja sen jälkeen olen jotenkin kokenut aistivani sen lähelläni. 

karahka3
Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

Itsellä on kyllä vähän, ainakin terveen ihmisen silmin ongelmana että totuus ja uni sekoittuvat jotenkin.Mutta minulle se tekee maailmasta paljon mielenkiintoisemman.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9657
Liittynyt13.3.2017

karahka3 kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Unessani se oli valkoinen ja sen jälkeen olen jotenkin kokenut aistivani sen lähelläni. 

Oletko kokeillut VALKEEn korvaalonappeja...vaikuttaako ne uniesi laatuun ?

https://humancharger.com/about/

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

karahka3 kirjoitti:
Itsellä on kyllä vähän, ainakin terveen ihmisen silmin ongelmana että totuus ja uni sekoittuvat jotenkin.Mutta minulle se tekee maailmasta paljon mielenkiintoisemman.

Joskus sitä miettii jonkin esineen suhteen: "enkö jo tehnyt tämän? Ai niin, se olikin unessa." Uneni ovat tylsiä. Maisemia kun liikun luonnossa, (ei välttämättä Suomea), eläimiä, rakennuksia. Ihmisiä unissani en muista juuri koskaan. Jos unessa nähty tuntuisi välillä todelliselta, minun unillani siinä ei olisi mitään mielenkiintoista.

Alitajunta on kuitenkin jokaisella ihmisellä mielenkiintoinen... Emme tiedä, miten se tarkalleen ottaen toimii. Se on minun nähdäkseni kuin plasmapallo, dynaaminen; ydin rakentuu heti syntymän jälkeen. Sen perusteella määräytyy, millaisen painoarvon aistiärsykkeet saavat ja miten ne assosioituvat. Eli miten ihminen kokee persoonallisesti.

Olen kiinnostunut vauvaiän kokemusten merkityksestä ihmisen hyvinvointiin. Ja olen miettinyt, voiko skitsofrenia olla seurausta vauvaiän kokemuksista. Tiedätkö, onko aiheesta tutkimuksia? Voitko kertoa omasta vauva-iästäsi tai siitä, millaisissa oloissa elit ensimmäisen vuotesi?

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

AkuAnkka kirjoitti:
karahka3 kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:

Oletko kokeillut VALKEEn korvaalonappeja...vaikuttaako ne uniesi laatuun ?

https://humancharger.com/about/[/quote]

Pysyykö tuollaiset napit sun korvissa? Mulla ei ikinä... Oispa kunnon kuulokkeet.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat