Olen taas täällä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei. Työkomennukseni Etelä-Afrikassa on päättynyt, ja olen palannut Helsingin kerroshuoneistooni. Olipa hauskaa ottaa Mazda MX5:ni tallista ja karauttaa stadin baanalle! Menohan täällä on paljon kankeampaa kuin maailmalla, mutta ei mahda minkään.

Kommentit (15)

Vierailija

Oletan sinun olevan se samainen [size=75:2c03ytuw]mandrake[/size:2c03ytuw], joka oli alkeellisemmassa tieteen keskustelufoorumissa. Olit kuuluisa mahtipontisesta
tavastasi kirjoittaa ja tämä ärsytti muutamia kanssaihmisiä.

Vierailija

Olen sama Mandrake. Ilmeisesti teidän suomalaisten perisynti, kateus, piili viestiketjujeni vastauksissa. Kaikki eivät voi saada sitä mitä minä olen saanut, joten he purkavat kiukkunsa ja kateutensa minuun.

Vierailija

No hei vaan.
Ensitöiksesi voisitkin koettaa löytää itsellesi pienemmän avatarin (tuon kuvakkeesi tuossa). Nykyinen levittää palstaa ikävästi ja saa aikaan häiriöitä.

Vierailija
Mandrake
Olipa hauskaa ottaa Mazda MX5:ni tallista ja karauttaa stadin baanalle!

Mikä toi Madza XM5 on? Mopoko?

Vierailija

http://www.carstyling.net/pictuning/con ... g-back.jpg

Olen tottunut jakamaan helmiä sioille. Katso kuvasta japanin lahjaa autokauneudelle. En aja Mazdallani taloudellisuuden takia, vaan sen ulkonäön. Minua huvittavat autoilijat, jotka ravistavat tankattuaan viimeisetkin pisarat letkusta tankkiin. Itse lasken 3-5 desiä bensaa ensin maahan, tämä puhdistaa letkun kaikesta moskasta, ja näin kone karstoittuu vähemmän ja riittävät hevosvoimat pääsevät puremaan 225/45 renkaiden (19" billet vanteilla) kautta stadin katuihin. I love the smell of burning rubber in the mornings.

Vierailija

Ollos tervehditty arvoisa anabolipoppamies mandrake!
KUNKUN hovissa onkin jo kaivattu taikajippoja taitavaa narria!
Jo muuhun vartaloon suhteessa liian pieni pääsi on hauska.
KUNKUN hovissa saat myös oman auton kuljettajineen, joten sinun ei tarvitse enää alentua itse rattia kääntelemään.

ps... vaatimattomuus kaunistaa...

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

tere Mandrake - kuis kulkee aterimet, vieläkös on antiikit hankkimatta

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Arla
... Mitäs jos hankkisit ihan oikean jatkeen peniksellesi ...
Eikös Taika-Jim ole Lotharin hm.. "jatke":
Taika-Jim ja assistenttinsa Lothar aikovat virallistaa suhteensa

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Arla
Mandrake
http://www.carstyling.net/pictuning/contest/16/mazda-mx5-bigg-back.jpg

Olen tottunut jakamaan helmiä sioille. Katso kuvasta japanin lahjaa autokauneudelle.

Siis pitäisikö tuon olla joku ns. urheiluauto... Mitäs jos hankkisit ihan oikean jatkeen peniksellesi. Taitaa yleismaailmallisesti tunnetuin jatke alkaa F:llä.

Nää näää ja totta tietenkin! Vanhalla palstalla Mandrake harrasti sarkasmia, joka sekin on kullin jatke. Meidän miesten kesken kaikki on kullin jatketta, jos ei oma riitä. Suurikulliset on maailman hiljaisimpia jätkiä.

Vierailija
Mummo
Jeps. Siksi naiset ovat aina preferoineet niitä vaiteliaita miehiä

Onks toi "preferoineet" jotain K -18? No joo, mutta suulaimmat menee paremmin kaupaksi. Eli kysymys: miksei naiset tajuu hiljaisuutta?

Uusimmat

Suosituimmat