Kommentit (15)

LeijonaFinRistiX666
Seuraa 
Viestejä35
Liittynyt6.12.2017

Näinä ikä- ja ulkonäkösyrjinnän kultaisina aikoina ei tulisi selittää ulkonäön, fyysisen ja älykkyyden välistä yhteyttä. Tämä on nykypäivän natsismia. Läskit kuolkaa vaan pois, olette epäkelpoja. Ette saa edes samaa palkkaa töistä. Tämä on sairasta vääryyttä ja terveys fasismia.

wisti
Seuraa 
Viestejä12241
Liittynyt12.2.2013

Ei ihminen ole niin vanha kuin kalenteri näyttää, ihminen on niin vanha kuin hän uskottelee olevansa. Olepa siis tarkkana, minkä ikäinen teeskentelet olevasi.

Goswell
Seuraa 
Viestejä11005
Liittynyt8.3.2010

Olen viisiviitonen, viisiviitonen, takana on raju putki rilluvuosien, olen viisiviitonen, viisiviitonen, en oo mikään poikanen olen viisiviitonen.

Ehkä 65 kunnonpuolesta.

Minun mielestä noin.

QS
Seuraa 
Viestejä4350
Liittynyt26.7.2015

Goswell kirjoitti:
Olen viisiviitonen, viisiviitonen, takana on raju putki rilluvuosien, olen viisiviitonen, viisiviitonen, en oo mikään poikanen olen viisiviitonen.

Ehkä 65 kunnonpuolesta.

Fysiikkaan liittyvän jäärpäisyytesi osalta 6,5 v.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

LeijonaFinRistiX666 kirjoitti:
Näinä ikä- ja ulkonäkösyrjinnän kultaisina aikoina ei tulisi selittää ulkonäön, fyysisen ja älykkyyden välistä yhteyttä. Tämä on nykypäivän natsismia. Läskit kuolkaa vaan pois, olette epäkelpoja. Ette saa edes samaa palkkaa töistä. Tämä on sairasta vääryyttä ja terveys fasismia.

Natsismilla ei ole osaa eikä arpaa ihmisten habituksiin.
Ulkonäköä per se on kautta aikain sekä arvostettu että arvosteltu kaikissa kulttuureissa, eikä se asia tule muuttumaan tulevaisuudessakaan, mutta toki totta että ihmisen ulkonäkö ei lähtökohtaisesti kerro juuri muuta kuin jotakin pintapuolista henkilöstä ja kognitiivisista kyvyistään, voiden toisaalta olla joissakin tietyissä tapauksissa jopa täysin harhaanjohtavaa, esim. Einstein.
Mitä taasen ns. läskiyteen tulee, niin mielestäni voidaan kyllä pitää ns. normaalitervettä ihmistä edes osavastuullisena oman kehonsa kunnosta ja sen kunnon ylläpidosta, joten mikäli elintavoillaan aiheittaa itselleen tahallisesti terveysongelmia vaikkapa tupakoimalla, runsaalla alkoholinkilutuksella, ylensyönnillä, taikka pahimmillaan kaikkia em. yhtaikaisesti, niin kyllä siitä täytyy myös pystyä kantaa vastuunsa i e. tyytyä kohtaloonsa, joka on yleensä kokea kurjuutta ja ns. ennenaikainen kuolema, ja sitä odottaen nähdä peilistä syyllinen olotilaansa.

Goswell
Seuraa 
Viestejä11005
Liittynyt8.3.2010

QS kirjoitti:
Goswell kirjoitti:

Ehkä 65 kunnonpuolesta.

Fysiikkaan liittyvän jäärpäisyytesi osalta 6,5 v.

Etköhän sinä nyt vähän liioittele, puolet liikaa. ;-)

Minun mielestä noin.

Deimos
Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

49... Henkinen ikä testien mukaan 15-25. Sen kai on moni huomannutkin.

JPI, ovolo ja Kontra1 bannilistallani, eli en lue heidän trolliviestejään.

Lisää listalleni kyllä mahtuu, onhan avaruus ääretön tila jonne mahtuu.
MrNewTime

LeijonaFinRistiX666
Seuraa 
Viestejä35
Liittynyt6.12.2017

Brainwashed kirjoitti:

Ulkonäköä per se on kautta aikain sekä arvostettu että arvosteltu kaikissa kulttuureissa, eikä se asia tule muuttumaan tulevaisuudessakaan, mutta toki totta että ihmisen ulkonäkö ei lähtökohtaisesti kerro juuri muuta kuin jotakin pintapuolista henkilöstä ja kognitiivisista kyvyistään, voiden toisaalta olla joissakin tietyissä tapauksissa jopa täysin harhaanjohtavaa, esim. Einstein.
Mitä taasen ns. läskiyteen tulee, niin mielestäni voidaan kyllä pitää ns. normaalitervettä ihmistä edes osavastuullisena oman kehonsa kunnosta ja sen kunnon ylläpidosta, joten mikäli elintavoillaan aiheittaa itselleen tahallisesti terveysongelmia vaikkapa tupakoimalla, runsaalla alkoholinkilutuksella, ylensyönnillä, taikka pahimmillaan kaikkia em. yhtaikaisesti, niin kyllä siitä täytyy myös pystyä kantaa vastuunsa i e. tyytyä kohtaloonsa, joka on yleensä kokea kurjuutta ja ns. ennenaikainen kuolema, ja sitä odottaen nähdä peilistä syyllinen olotilaansa.

Vapaata tahtoa ei tieteen mukaan ole. Ei kukaan ole vastuussa siitä mitä tekee. 

Hoikat ihmiset ovat saaneet vain tuon asian lahjana. Sama kuin jotkut saisivat syntymässään 10 miljoonaa euroa ja sitten syyllistäisi köyhiksi siitä, jotka eivät saaneet.

TÄMÄ ON IHAN SAMA TIETEELLISESTI AJATELTUNA!

Goswell
Seuraa 
Viestejä11005
Liittynyt8.3.2010

Brainwashed kirjoitti:

Vapaata tahtoa ei tieteen mukaan ole. Ei kukaan ole vastuussa siitä mitä tekee. 

Hoikat ihmiset ovat saaneet vain tuon asian lahjana. Sama kuin jotkut saisivat syntymässään 10 miljoonaa euroa ja sitten syyllistäisi köyhiksi siitä, jotka eivät saaneet.

TÄMÄ ON IHAN SAMA TIETEELLISESTI AJATELTUNA!

Entäs se ikä?

Minun mielestä noin.

Merlin
Seuraa 
Viestejä3281
Liittynyt25.9.2017

Jos haluaa tietää millainen on viiden vuoden päästä, kannattaa ihan ensiksi katsoa keitä Facebook ehdottaa kavereiksi.

Itselleni ehdotetaan pelkkiä huomiohuoria ja ganstereita. Ei hyvältä näytä ei.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat