Seuraa 
Viestejä368
Liittynyt29.8.2015

Voi kristuksen pallit Suomen ottelut näytetään TV5:lla kanavapaikalla 7 joka ei ole edes teräväpiirtokanava, ei hyvää päivää, nyt meni vituiksi koko kisat.
Eurosportilla tulee muut ottelut, ne sentään teävänä.

Onko perseestä thäh...?
Vielä syvemmältä
Vielä syvemmältä
60.0%
Täysin perseestä
Täysin perseestä
40.0%
Ääniä yhteensä: 5

Donald Trump President of the United States of America

Kommentit (11)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28671
Liittynyt16.3.2005

Näkyykö kiekko siinä teräväpiirtokuvassa? Normaaleissa lähetyksissä ainakin minua häiritsee se, että kiekon kulkua on mahdoton seurata laajasta kuvasta. Mutta eiköhän tuon ongelman kanssa pärjää ja niistä lähetyksistä käy lopulta ilmi kumpi voittaa ottelun. Ensimmäisen maailman ongelmia, sanoisin.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27604
Liittynyt13.5.2005

Kaikki ottelut näkyy Eurosportilla. Mulla on Eurosport Player -palvelu , eli seuraan näillä näkymin ottelut netin kautta. En tosin tiedä, onko piirto netissä sitten kuinka terävää. Ainakin snuukkeri näyttää ihan hyvältä tästä muutaman kymmenen sentin päässä kuvaruudusta katsottuna.

Riittoisampi keskustelukumppani.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4703
Liittynyt23.11.2009

H.Tanska kirjoitti:
Voi kristuksen pallit Suomen ottelut näytetään TV5:lla kanavapaikalla 7 joka ei ole edes teräväpiirtokanava, ei hyvää päivää, nyt meni vituiksi koko kisat.

Kyl ne meni vituiksi jo huhtikuussa kun varmistui että NHL ei pidä taukoa. 

Eiköhän sitä löydy joku netti streami mistä näkee parilla kympillä kisat full-hd:nä.

Eurosport Player näyttäisi olevan 6.99€/kk, suorastaan halpa verrattuna mtv katsomo total sporttiin mistä tullut aikaisempina vuosina urheilua katottua aina tarpeen vaatiessa. Eikä kapasiteetti edes riittänyt kunnolla Suomen lätkäpelien aikaan. Toivottavasti Eurosportilla on järeemmät palvelimet ja piuhat.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28671
Liittynyt16.3.2005

Punde kirjoitti:
Katsooko joku vielä nykyään telkkaria?

Joo, esimerkiksi jääkiekko-ottelu on mukava laittaa taustalle TV:stä, niin se ei syö nettikaistaa ja haittaa muutenkaan tietokonepelaamista.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12543
Liittynyt16.3.2005

Neutroni kirjoitti:
Punde kirjoitti:

Joo, esimerkiksi jääkiekko-ottelu on mukava laittaa taustalle TV:stä, niin se ei syö nettikaistaa ja haittaa muutenkaan tietokonepelaamista.

Telkkarin pörinä nimenomaan häiritsee pelaamista. Sen vuoksi minulla ei telkkareita ole ollutkaan moneen vuoteen.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Mistraali
Seuraa 
Viestejä52
Liittynyt26.10.2017

-:)lauri kirjoitti:
Kaikki ottelut näkyy Eurosportilla. Mulla on Eurosport Player -palvelu , eli seuraan näillä näkymin ottelut netin kautta. En tosin tiedä, onko piirto netissä sitten kuinka terävää. Ainakin snuukkeri näyttää ihan hyvältä tästä muutaman kymmenen sentin päässä kuvaruudusta katsottuna.

Tämä tuo jo lohtua yksinäiseen elämääni.

Hyvä Eurosport.

Mulla näkyy molemmat eurosportit.

Mistraali
Seuraa 
Viestejä52
Liittynyt26.10.2017

o_turunen kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
Punde kirjoitti:

Telkkarin pörinä nimenomaan häiritsee pelaamista. Sen vuoksi minulla ei telkkareita ole ollutkaan moneen vuoteen.

Sinä olet ikäänkuin jälkijunassa nykyään töllön kautta katotaan nettiohjelmatkin,  onhan lätkää paree seurata 60"screeniltä kuin jostain 23"-" 27 näytöstä.

Mistraali
Seuraa 
Viestejä52
Liittynyt26.10.2017

Turunen ei vissiin sitten tiedä älytelevisiostakaan mitään, 

Älytelevisiolla voi tehdä paljon samoja asioita kuin tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Vaikka sovelluksia ja mahdollisuuksia on paljon, suositaan älytelevisioiden sovelluksista niitä perinteisimpiä.

– Ehkä suosituimpia ovat juuri YouTube ja Netflix sekä suomalaiset Yle Areena, Katsomo ja Ruutu. Ihmiset myös haluavat mielellään sellaisen television, jossa ne kaikki toimivat samassa laitteessa, koska tilannehan on se, että kaikilla laitteilla ei pysty näitä kaikkia hyödyntämään. Osassa toimii pelkkä Areena, osassa toimivat nämä kaikki. Näissä on isoja eroja valmistajien välillä, kertoo Elmeri Majahalme.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat