Seuraa 
Viestejä2648
Liittynyt12.9.2012

On tää p...stä!
Ihminen haluaa tuttua ja turvallista, mitä on oppinut ja osaa!
Firefox päivittyi, fontteja ei vanhat silmäni suvaitse, lisukkeet lakkasi tomimasta jne.
Vaikka en tykkää, että Google varastaa tietojani, vaihdoin Chromeen, kauheeta, jotain erilaista!
Kellään kokemuksia Operasta, kantsiiko vanhan vaihtaa?

Kommentit (5)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3953
Liittynyt21.7.2017

Mä käytän Chromea, Operasta en ole kuullutkaan.

Mutta eikös fontin ja sen koon saa itse valita asetuksista, ellei oletusfontti kelpaa?

Tiedän kyllä tunteen, kun päivityksestä tulee jotain hyvää mutta samalla myös huonoa. Mobiililaitteissa latausta/muutosta tapahtuvat kuvaavat merkit tapahtuvat niin hitaasti, että mulle tulee oksettava olo jos niitä katson, vaikka muuten ei tule helposti huono olo.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2648
Liittynyt12.9.2012

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Mä käytän Chromea, Operasta en ole kuullutkaan.

Mutta eikös fontin ja sen koon saa itse valita asetuksista, ellei oletusfontti kelpaa?

Tiedän kyllä tunteen, kun päivityksestä tulee jotain hyvää mutta samalla myös huonoa. Mobiililaitteissa latausta/muutosta tapahtuvat kuvaavat merkit tapahtuvat niin hitaasti, että mulle tulee oksettava olo jos niitä katson, vaikka muuten ei tule helposti huono olo.

Hyvä vihje tuo oletusfontti, vaikka se olikin varmaan mun suosikkipelini, jossa oli siirrytty ohuempaan fonttiin, mutta kun suurensin 150%, jo erottaa tekstin vanhat silmänikin.

ksuomala
Seuraa 
Viestejä2689
Liittynyt30.3.2014

Vähn kyllä ärsyttää että perus-surffailu laittaa prossutuulettimen huutamaan ja vähän hämää myös että ffox nköjään päivittyy ihan oma-aloitteisesti käyttäjältä mitään kysymättä. Toisaalta niitä on joitain webasivuja jotka eivät Safarin kanssa leiki niin kai sitä olis jokin toinen selain keksittävä jossain vaiheessa.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2648
Liittynyt12.9.2012

Löysin kyllä ohjeet vanhan version asennukseen ja asetuksen jolla estetään automaattinen päivitys, mutta hidas kun olen, vanhan version asennuksen jälkeen ehti päivittyä uuteen, joten hyvästi FF ainakin siksi aikaa kun myös lisäosat saadaan toimiviksi uudessa versiossa (siihen mennessä olen varmaan tottunut Chromeen, eli kahta en vaihda, Turun sinappia ja ...).

Keijona
Seuraa 
Viestejä9151
Liittynyt13.3.2015

Tälläinen urbaani legenda: Cromen asennus laittaa jonkinajan kuluttua Firefoxin pykimään, onko havaintoja  ?

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat