Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Nyt on vallalla eräänlainen liberaalinen aate, jossa jokainen aate on yhtä oikeutettu olemassaoloon, tämä käy ilmi vaikka bussissa, jossa yhdellä lipulla matkustavat varaavat kaksi paikkaa, vapaalla lastenvaunoikeudella 6v ja äiti matkustavat ilmaiseksi, nuorisojoukko sanoilla suoltaa saastaa, teinit puhuvat pelkkää %v-"sanaa.

Työtön vaatii kansalaispalkkaa, koska ei halua tehdä töitä. Minulla on oikeus olla yhteiskunnan jäsen ja saada sieltä rahaa elämiseen, antamatta vastinetta. Eli nykyinen ihminen joka vaatii, että yhteiskunta maksaa hänen yllä pitonsa, on tämän ajan aatelinen.

Täyttä puppua, koska aatelisto oli sotaväkeä ja soti upseereina työtä tekevän armeijassa. Nyt tämä sama ihmisryhmä haluaa saada toimeentulon antamatta mitään vastineeksi.

Ymmärrän hieman yhteiskuntia, jossa kaikkea ei suvaita. Sillä nykyinen Suomi, jos se ei siirry ahtaampaan mielipideilmastoon , luhistuu sillä perusteella, koska anarkia ei ole ollut pysyvä tila.

Suomi voi selvitä vain, että kaikki ääriliikkeet sammutetaan, koskee myös vihreitä, feminismiä, fasismia, natsismia ja kaikkea joka on selvästi pienen ihmisryhmän masinoima "hyväksytty" aate.

Millään yllä luetelluista ei ole mitää muuta kuin yhteisöä hajauttavaa voimaa.

Kaikki ns itä maat ovat sekaisin arvojen kanssa. Nyt liike vaikuttaa jo Raskassa sekä Saksassa.

Ns. Markkinaliberalismi on suomeksi "rosvoa kaikki mitä voit", on ihan sama mitä Venäjällä oligargin maailmassa tapahtui. Sama tapahtuu aina kun yhteisön huipussa on "liberaali rosvo" tai "poliisi rosvo".

Suomi on siirtymässä plutogatiaan, missä raha tarkaisee, ja tämän on nyt Sipitän hallitus siunaamassa.

Jos tuosta tulee totta, maksaa veronmaksaja miljairdeja liberaalin pussiin.

Sivut

Kommentit (18)

Keijona
Seuraa 
Viestejä10341
Liittynyt13.3.2015

"Ja mä mietin miks monelle eko on pelkkää ego,
Jään venaamaan aitoo ekoteko.
En aio pelätä viimeistä hengenveto,
Mä tiedän et se venaaminen vaan etoo!
Joten anna mä katon kun tää maailma sekoo,
Hörpin viinii ja nautin vähän manchegoo
Ja rakennan mun päähän sitä omaa keko
Ja kun sä koputat sisään muistaa huutaa.
Halooooo!"

Haloo Helsinki! - Avautumisraita

https://www.youtube.com/watch?v=ZPOyhzxPR8k

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Keijona kirjoitti:
Halooooo!"

https://www.youtube.com/watch?v=ZPOyhzxPR8k[/quote]

loistava vastaus, onko nimimerkillä muutakin taskussa, tulee ensiksi mieleen itänaapurin viestikeskukset, jossa aina kun puhutaan asiaa, jöytyy aina "mummo", joka kertoo, että olet väärässä.

näitä "haloo" viestejä yht akkia aina löytty muka 

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Keijona kirjoitti:
Halooooo!"

https://www.youtube.com/watch?v=ZPOyhzxPR8k[/quote]

Nöyrä kumarrus, en lukenut nimimerkkiä  "Keijona", joten anteeksi että  pikaisesti asetuin kommentoimaan kommentointiasi, sillä nimimerkkisi on minulle sama kuin natseille rautaristi.

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Joku sanoo ei nää laulut synny alkon janoissa, Joku sanoo koitat seistä liian suurissa monoissa Ja vitut mähän kirjoitan just sen mitä nään. Tajusin, että elämä mun ainut herra on, Jos sillä ei oo sanottavaa, mä olen sanaton. Anna mun ajatella, sekoilla ja olla vähän pihalla (Oh oh oh oh)

avudu ja kerro kuka on "Joku sanoo en enää ole olemassa".......

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Keijona taitaa olla nukkumassa?

avaudu ja kerro kuka on "Joku sanoo en enää ole olemassa".....

Näikö ajattelet

avudu ja kerro kuka on "Joku sanoo en enää ole olemassa".......

iso paha susi

Keijona
Seuraa 
Viestejä10341
Liittynyt13.3.2015

Sekoiluahan ihmisten toiminta on ollut pitkään. Ongelman ydinhän tällähetkellä muodostuus siitä että, sekoilun taso alkaa olla niin ilmiselvää,  että sitä ei pääse karkuun edes yritteliäinkään todellisuuspakoilija.  Ts. ihmiset ja yhteiskunta ovat olleet pitkään täysin sekaisin, ja ovat nyt vasta tajuamassa sen.

Palstallakin voi seurata sellaisten suomalaisen "jurojärkevien  arkityyppien" kehitystä, luisua järjettömyyteen.  Hiukan koomistahan se on, kun  opetetuin pärjäämismetodein,  voimalla ja sisulla joku yrittää pysyä järjissään. Voima auttaa jaksamaan, äly  luovuttamaan. Siksi nerous ja hulluus ovat lähellä toisiaan.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

TeeSi
Seuraa 
Viestejä345
Liittynyt27.5.2015

Ihminen pyrkii tekemään itseään kunnioittavaa - jaloa!
Mikä aiheuttaa täydellisen piittaamattomuuden muista?
Jokainen tietää resurssien ohjaamisen ratkaisevan pallon.
Miksi johtavat ihmiset ovat täydellisen pihalla vastuustaan:
- Miksi Mersuja, Ferrareita, RR, Maserati myydään a milj?
- Miksi hypitään vuorilta helikopterikuljetuksin a 1000€.
- Miksi tuotetaan ylellisyyttä huvijahteja ja selfiejettejä?
- Miksi aamu Roomassa, päivä Alpeilla ja ilta Pariisissa?
Rikkaiden piittaamattomuutta vastuusta yhteiskunnalle!

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

Keijona kirjoitti:
Sekoiluahan ihmisten toiminta on ollut pitkään. Ongelman ydinhän tällähetkellä muodostuus siitä että, sekoilun taso alkaa olla niin ilmiselvää,  että sitä ei pääse karkuun edes yritteliäinkään todellisuuspakoilija.  Ts. ihmiset ja yhteiskunta ovat olleet pitkään täysin sekaisin, ja ovat nyt vasta tajuamassa sen..

lähdetään ideaalista, jossa on rajattomat ja kaikki saa kaiken (myös pillua ja kyrpää). Sitten joku löytää kauniin kiven ja kertoo mistä niitä löytyy.  Nainen/mies oo kiva kivi, ja sitten naapurin vaimo saa isomman kiven ja "oo iso kivi". 

periaatteessa mies/nainen toimii noin, täytyy vain vaihtaa sana kivi vaikka "status" raha tms. Elämä on raakaa ja jos väitetään että ihminen ei ole eläin, niin ollaan niin väärässä, sillä simpansi on täysi peto, joka raatelee heikot ja ne jotka eivät anna pantavaksi. Simpansi on meidän lähin evoluution serkku, ja jos todetaan että ihmisessä on 1-5% neandertaalista ihmistä, niin löytyy helposti ne yksilöt, jotka ovat tappajia.

Heillä  ns. alkuihmisen perimä on merkittävä, ja tämä ihmismisryhmä on tappajia, tai sotureita.  Osalla ihmisistä on tämä alkuihmisen/neandertaatisen ihmisen geegi (99% on)  osa siitä, noin 1-2%. Mitä suurempi osa geeneistä on alkuihmiseltä (eli voit saada 3-10%) sitä parempi tappaja olet.

Genetiikka pitää huolen, että ryhmästä on aina osa psyköpaatteja, tappajia, ja muita vähemmistöjä. 

Miten muuten isästä saa tappajan, isä ei ole syntynyt tappajaksi, mutta hänestä saa tappajan.

Miksi ja miten?

loimulumo
Seuraa 
Viestejä321
Liittynyt9.3.2016

_Maligni_][quote=Keijona kirjoitti:
Sekoiluahan ihmisten toiminta on ollut pitkään. Ongelman ydinhän

Miten muuten isästä saa tappajan, isä ei ole syntynyt tappajaksi, mutta hänestä saa tappajan.

Miksi ja miten?

Ihmisen saa tappaa lain mukaan jos hän on vihollinen, mutta kuka on vihollinen (sotalaki).

Nyt tässä yhteiskunnassa on vaikeaa löytää "vihollista", koska nykyään ei enää ole olemassa ns yhteiskuntaa, kuten ennen.

liberaali yhteisö eriytyy omiin hyväksyttyihin lokeroihin,  jossa ei ole vaaraa tavata muunlaisia.

mutta mitä tämä on kun katsotaan historian kulmasta. Aristokratiaa ja harvain valtaa, joten ympyrä on sulkeutunut.  

On totuuksia läpi historian, ja eräs on värväys sotaväkeen. Voit tutkia Rooman väen ottoa, ja sen alusmaissa, sitten Euroopan kunigaskuntien mahtia mutta aina on ollut kyseessä  maatalousväen asesitaminen .

aina on ollut kyse vallasväen voitosta, ja mikään ei ole muuttunut 1800-2000 välillä, vaikka yhteiskunnat ovat murtuneet .

1940 luvun jälkeen toinen maailmanjärjestys avasi raon pääomien (toinen mm kätketyt rahat yli 200.000.000 biljoonaa) muuntamiseksi oikeaksi rahaksi rakentaen taloja, raiteita ym.

Nämä rahat oli varastettu Euroopan vallasväeltä, heille riitti, että asema ja kuukausiraha juoksi.  Toisen maailmsodan jälkivaiheessä Etelä-Amerikkaan siirrettiin natsien  varallisuutta 1943 jälkeen biljoonien arvosta, enenkuin sota kääntyi. Tämän operaation kenraalin nimi löytyy asiakirjoita.

Mitä ei löydy, on että 10-20 laivaa haahsiritoutui (katosi)  ja niiden mukana tuhansia kiloja kultaa. Ne ovat nyt Boliviassa. 

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä4412
Liittynyt29.8.2015

_Maligni_ kirjoitti:
Nyt on vallalla eräänlainen liberaalinen aate, jossa jokainen aate on yhtä oikeutettu olemassaoloon, tämä käy ilmi vaikka bussissa, jossa yhdellä lipulla matkustavat varaavat kaksi paikkaa, vapaalla lastenvaunoikeudella 6v ja äiti matkustavat ilmaiseksi, nuorisojoukko sanoilla suoltaa saastaa, teinit puhuvat pelkkää %v-"sanaa.

Työtön vaatii kansalaispalkkaa, koska ei halua tehdä töitä. Minulla on oikeus olla yhteiskunnan jäsen ja saada sieltä rahaa elämiseen, antamatta vastinetta. Eli nykyinen ihminen joka vaatii, että yhteiskunta maksaa hänen yllä pitonsa, on tämän ajan aatelinen.

Täyttä puppua, koska aatelisto oli sotaväkeä ja soti upseereina työtä tekevän armeijassa. Nyt tämä sama ihmisryhmä haluaa saada toimeentulon antamatta mitään vastineeksi.

Ymmärrän hieman yhteiskuntia, jossa kaikkea ei suvaita. Sillä nykyinen Suomi, jos se ei siirry ahtaampaan mielipideilmastoon , luhistuu sillä perusteella, koska anarkia ei ole ollut pysyvä tila.

Suomi voi selvitä vain, että kaikki ääriliikkeet sammutetaan, koskee myös vihreitä, feminismiä, fasismia, natsismia ja kaikkea joka on selvästi pienen ihmisryhmän masinoima "hyväksytty" aate.

Kaikki ns itä maat ovat sekaisin arvojen kanssa. Nyt liike vaikuttaa jo Raskassa sekä Saksassa.

Ns. Markkinaliberalismi on suomeksi "rosvoa kaikki mitä voit", on ihan sama mitä Venäjällä oligargin maailmassa tapahtui. Sama tapahtuu aina kun yhteisön huipussa on "liberaali rosvo" tai "poliisi rosvo".

Suomi on siirtymässä plutogatiaan, missä raha tarkaisee, ja tämän on nyt Sipitän hallitus siunaamassa.

KAnsalaispalkka ei ole mitään liberalismia, koska ei ole kuin negatiivisia vapauksia, kerta.

Ruhollah.

Vierailija

_Maligni_ kirjoitti:

Ja tuohon työllisyystilanteeseen on työnantajapuoli aivan 100000000% ja täydelisen viaton ja syytön. Hyi hyi työttömät.

Vierailija

Ihan samalla tavalla kuin rivimiehet sodassa 100% syyllisiä siihen etteivät johtoporsaat kykene hommaamaan niille tarpeeksi luoteja vihollisten ampumista varten.

Vierailija

Mitä oon kuullu Marskista niin vissiin se oli sitten hyvä jätkä kun edes näön vuoksi vaati sille yhdelle kuolemantuomiota sössimisestä.

Vierailija

Siinä yhdessä leffassa oli muuten jännä se kohtaus missä Henry ja Otis olivat tv-ostoksilla ja myyjä oli aika kusipää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat