Sivut

Kommentit (67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä57471

Major_Overhaul kirjoitti:
Burnellin lifting fuselage sovellus....
Olisko ideaa siinä että aukaisisit vain yhden ketjun otsikolla Major_Overhaul ja laittaisit  kaikki  nämä korkealentoiset kuvat ja  tekstit sinne yhteen ketjuun?

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Olisko ideaa siinä että aukaisisit vain yhden ketjun otsikolla Major_Overhaul ja laittaisit  kaikki  nämä korkealentoiset kuvat ja  tekstit sinne yhteen ketjuun?

Eli avaisin jälleen uuden ketjun ? Olisiko siinä majuri jussipussi mitään järkeä ?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä57471

jussipussi kirjoitti:

Eli avaisin jälleen uuden ketjun ? Olisiko siinä majuri jussipussi mitään järkeä ?

Olisihan siinä , Final Major _ Overhaul. Sinne mahtuis kolmipötkylöistä kolmitissisiin , kaikki maan ja taivaan väliltä.  Olis ikuinen ketju tulevaisuuteen?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä57471

jussipussi kirjoitti:

Pelkkä kersantti jussipussi  eivät enää vanhoja huuda rintamalle jos kähinä tulee. Ei  ole  iso vahinko jos elämänsä joutuu/saa ilman sotaa elää. Kertoo jotain Suomen panoksesta maailmalle.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:

Olisihan siinä , Final Major _ Overhaul. Sinne mahtuis kolmipötkylöistä kolmitissisiin , kaikki maan ja taivaan väliltä.  Olis ikuinen ketju tulevaisuuteen?

Sillä Daamilla on muuten oikeesti noi kolme tissiä.

Jakob
Seuraa 
Viestejä1897

Myöhään eilen illalla sain tästä topikista innoituksen ja lähdin selvittämään asiaa joka vainosi minua melkein 40 vuotta: Nuorena poikana olin vaikuttunut televisiossa näkemistäni ajoneuvoista; tieteiselokuvassa rällättiin avaruusaluksen käytävillä sähkökäyttöisillä vekottimilla. Olen aina välillä yritänyt etsiä olisiko elokuva oikeasti olemassa, en ollut ihan varma olinko nähnyt ajelut unessa television sijaan.

Eilen sitten kahlasin jotain "top 100" tieteiselokuvalistaa alhaalta ylöspäin ja 33:n kohdalla tärppäsi. Ohessa pätkää youtubesta:

https://www.youtube.com/watch?v=kg8HPZ33ibk

Elokuva osoittautui "Silent Running -nimiseksi, vuodelta 1972.

Tuommonen ammeauto teki monesti mieli rakentaa mutta akut oli aika kehittymättömiä. Sitten tulinkin jo vanhaksi.

Vierailija

Jakob kirjoitti:
Myöhään eilen illalla sain tästä topikista innoituksen ja lähdin selvittämään asiaa joka vainosi minua melkein 40 vuotta: Nuorena poikana olin vaikuttunut televisiossa näkemistäni ajoneuvoista; tieteiselokuvassa rällättiin avaruusaluksen käytävillä sähkökäyttöisillä vekottimilla. Olen aina välillä yritänyt etsiä olisiko elokuva oikeasti olemassa, en ollut ihan varma olinko nähnyt ajelut unessa television sijaan.

Eilen sitten kahlasin jotain "top 100" tieteiselokuvalistaa alhaalta ylöspäin ja 33:n kohdalla tärppäsi. Ohessa pätkää youtubesta:

https://www.youtube.com/watch?v=kg8HPZ33ibk

Elokuva osoittautui "Silent Running -nimiseksi, vuodelta 1972.

Tuommonen ammeauto teki monesti mieli rakentaa mutta akut oli aika kehittymättömiä. Sitten tulinkin jo vanhaksi.

sILENT rUNNING TAITAA LÖYTYÄ MYÖS LÖISTALTA MOST UNDERRATED SCIFI FILMS.

jOBSIN TYTTÖYSTÄVÄN SOUNDTRACK KUVASSA.

https://www.youtube.com/watch?v=DZ0JGjKYVdU

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat