Annatko rahasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Annatko rahasta?
Annatko rahasta pakon edessä?

Täällä on paljon keskustelua prostituutiosta, ostamisesta, myymisestä, laillistamisesta, kieltämisestä, hyväksynnän hausta jne.

Antaisitko rahasta tilaisuuden tullen?
Jos sinulle tarjoutuisi tilaisuus toistuvasti myydä seksiä ja tuotto kertaluontoisesti olisi suomalaisen keskivertokuukausipalkan nettoansion verraan? Tai oletetaan vaikka että oman nettoansiosi verran jos se on suomalaisen keskiansion yläpuolella. Eli tekemällä duunia 20 päivää kuukaudessa tienaisit muutaman tunnin päivätyöllä 20 kuukauden liksan kuukaudessa. Antaisitko?

Antaisitko jos päsisit noille tienisteille sellaisessa tilanteessa että suomessa ei olisi sosiaaliturvaa ollenkaan, olisit yksinhuoltaja pienen lapsen kanssa, työtön. Sinulla lisäksi olisi vanha äiti ja sairas isä elätettävänä. Kaikki riippuisi sinusta. Antaisitko?

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

Kysymys on varmasti enenpi naisille, mutta itse kyllä antaisin ilmaiseksikin, mutta jos siitä maksetaankin niin se olisi jo jotain

Vierailija
stalker_the_soldat
Kysymys on varmasti enenpi naisille, mutta itse kyllä antaisin ilmaiseksikin, mutta jos siitä maksetaankin niin se olisi jo jotain

Ei pelkästään naisille tarkoitettu kysymys. Miehetkin voi vastata.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

En uskoisi näkeväni sitä päivää, että toimisin ammatissa, jossa voin purkaa vuosien seksuaalisia patoutumia. Paljon on jäänyt seksuaalista kanssa käymistä varastoon, joten aika kovat on halut naasen pimpuuran ääreisessä vaikutuksessa... hooh...

Hyvin polkee.

Vierailija

Minulle tajottiin kerran 1100 euroa yhdestä tunnista. Äijä vaan oli niin etova, enkä minä ollut tarpeeksi kännissä suostuakseni. Jälkeenpäin rupesi melkein kaduttamaan etten lähtenyt. Kuitenkin aika iso summa rahaa varsinkin tämänhetkisiin tuloihin nähden... Noh. Jos näytän huoralta, niin en ainakaan halvalta sellaiselta...

Vierailija

Ja jos miehet ajattelevat tuota kysymystä, niin ajatelkaa se niin, että myisittekö persettänne?

edit: risat ehti kirjoittaa aiheesta ensin

Vierailija
risat
Olen mies. Minua saisi panna perskarvojen välistä vaikka apina, jos saisin 100 000 euroa liksaa per laaki.

Kova kuukausiliksa sulla.

Vierailija

Varattuna miehenä en nyt ihan kuukausipalkasta anna (vaikka niin ruksasinkin paremman vaihtoehdon puuttuessa), mutta vuosipalkasta en enää paljoa jahkailisi. Ostaisin vaimolle niillä rahoilla jotain mukavaa, vaikka turkin kunse sitä niin kovasti toivoo. Mitäpä ei mies rakkaansa puolesta tekisi

Mun tuttavapiirissä monella naisella on turkki, miksihän ne on ne saanu?

Vierailija

Ei kaikki ole kaupan. Yhtä hyvin voisi kysyä, että mistä summasta rupeaisit palkkamurhaajaksi. Jos saisit miljoona euroa niin tappaisitko?

Vierailija
Lettu Haimakainen
Jollakin on TAAS puute.

Pälli

Joo, vaimo on matkoilla ja dinneripaikan tytöt lirkuttelee. (En jaksa kokata) Kyllä tässä aiheessa pointtikin pitäis olla kun sitä tietystä kulmasta katsoo. Venttaa vähä.

Vierailija
Viirupöllö
Mun tuttavapiirissä monella naisella on turkki, miksihän ne on ne saanu?

Harjoittamalla seksuaalista lahjontaa aviovuoteessa?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Ellen olisi suhteessa, suostuisin kyllä nykyisellä kuukausipalkallani seksiin (suhteellisen normaaliin Jallu-tasoon) minkälaisen tahansa naisen kanssa. Jos fysiikka ei jossain kuvottavassa tapauksessa pelaisi, sille en voisi mitään, mutta ainakin yrittäisin. En minä voi ajatella, että huonokaan seksi ottaisi millään mittarilla enempää kuin vartti liikenneruuhkassa, ei se niin inhottavaa voi olla.

Homoiluun en suostuisi missään sellaisessa tilanteessa, jossa toimintani pystyn järkevästi arvioimaan. Todellisessa hengenvaarassa ei voi tietää mitä tekee, mutta luulen että pakkotilanteessa yrittäisin ennemmin varastaa tai ryöstää rahaa, ehkä jopa tappaa jonkun. Rikkaaksi tekevistä rahasummistakaan en tekisi sellaista, jota katuisin loppuikäni. Hyvää parisuhdetta en myöskään alkaisi pilaamaan mistään hinnasta, tällä erää rumilukset voivat siis lykätä työtarjoustensa jättämisen hamaan tulevaisuuteen.

Vierailija
geena
Ei kaikki ole kaupan. Yhtä hyvin voisi kysyä, että mistä summasta rupeaisit palkkamurhaajaksi. Jos saisit miljoona euroa niin tappaisitko?

Riippuu tarkalleen siitä, kenet pitäisi tappaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat