Seuraa 
Viestejä3984
Liittynyt21.7.2017

Jos saisit yhden lahjan, mitä toivoisit? Mitä tulee ekana mieleen, ei mikä on arvokkain!

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Sivut

Kommentit (44)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28671
Liittynyt16.3.2005

Ei materiaalista huomiota vaimolta. Esineet, jotka haluaisin saada (esim. valokuvaustarvikkeet), ovat niin kalliita tai vaikeasti ostettavia harrastusvälineitä etten pidä realistisena toivoa sellaisia, ja turhanpäiväistä krääsää inhoan. Herkullinen suuhunpantava on aina tervetullutta.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12547
Liittynyt16.3.2005

Schaublinin sorvi. Siis semmoinen josta akka jäkättäisi viimeisen viikon ennen avioeroa.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3984
Liittynyt21.7.2017

tuas yksi viisas kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Jos saisit yhden lahjan, mitä toivoisit? Mitä tulee ekana mieleen, ei mikä on arvokkain!

Akka jäkättäis vähemmän.

Osta hänelle konjakki, niin ehkä äänensävy muuttuu.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3984
Liittynyt21.7.2017

Neutroni kirjoitti:
Ei materiaalista huomiota vaimolta. Esineet, jotka haluaisin saada (esim. valokuvaustarvikkeet), ovat niin kalliita tai vaikeasti ostettavia harrastusvälineitä etten pidä realistisena toivoa sellaisia, ja turhanpäiväistä krääsää inhoan. Herkullinen suuhunpantava on aina tervetullutta.

Ai niin, minähän inhoan krääsää, ja makuni on niin nirso, että parempi on kun en saisi yhtään lahjaa. On varmaan hieno tunne, kun tietää toisen maun ja ostaa hänelle jotain ajatuksella… mutta minun kohdallani onnistuminen vaatisi jo melkoista tuuria. Taisin ajatella joulupukkia, jolta vain tilaisin mitä tarvitsen! (Hän ei tietenkään kysyisi olenko ollut kiltti, ei laittaisi tonttuja vakoilemaan minua; ei änkisi sisään savupiipusta, eikä valvottaisi minua puoleenyöhön. Paitsi jos… No, pysynköhän aiheessa, en varmaan, mutta yritän!)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3984
Liittynyt21.7.2017

o_turunen kirjoitti:
Schaublinin sorvi. Siis semmoinen josta akka jäkättäisi viimeisen viikon ennen avioeroa.

:) Mikä se on, mitä sillä tehdään?

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9474
Liittynyt13.7.2015

Olen tainnut ohittaa jo sen kalkkeutumisen rajapyykin, jossa en oikeastaan halua mitään, mutta jos jotain pitää saada, niin eniten ehkä arvostan jotain lämmittävää ja mukavaa, tarpeellista ja sellaista kuluvaa, josta aina on pulaa. Villasukat, merinovillainen kerrasto tai mainio savuinen mallasviski olisivat mieluisia lahjoja. Kirjat ovat myös poikkeuksetta mieluisia saada. Kaikki muu on turhaa, jos ei sitten jotain sellaista kallista ja hankalan spesiaalia, mitä ei voi oikein lahjaksi hankkiakaan, kuten Neutroni kuvaili.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9474
Liittynyt13.7.2015

Käyttäjä4499 kirjoitti:
tuas yksi viisas kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Akka jäkättäis vähemmän.

Osta hänelle konjakki, niin ehkä äänensävy muuttuu.

Harvemmin miellyttävämmäksi.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3984
Liittynyt21.7.2017

Ab Surd Oy kirjoitti:
Olen tainnut ohittaa jo sen kalkkeutumisen rajapyykin, jossa en oikeastaan halua mitään, mutta jos jotain pitää saada, niin eniten ehkä arvostan jotain lämmittävää ja mukavaa, tarpeellista ja sellaista kuluvaa, josta aina on pulaa. Villasukat, merinovillainen kerrasto--

Pehmeä paketti oli ennen hirvitys! :D

Nykyään osaisi tosiaan arvostaa villasukkia, kaulahuivia, puuvillakerrastoa, kylpytakkia, kashmir-villapaitaa...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat