Sivut

Kommentit (188)

Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

Lainaus:
Miesopettaja lähennellyt oppil. . .

Keijo on niin vihainen opettajille, että jopa mies voi olla syntipukkina!

Eihän naismaisissa naisissa mitään epäluonnollista ole, vaan naismaisissa miehissä.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

"Entiset oppilaat syyttävät musiikin­opettajaa seksuaalisesta ahdistelusta – näin tehtiin sopimaton ”äänenmurros­testi”"

"Helsingin Sanomien haastattelemien entisten oppilaiden mukaan musiikinopettaja tarttui jopa penikseen kiinni."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005590778.html?ref=rss

Koulutus on sellaista yksipuolista ja  yksijumalaista hyvää....

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Korjataan lainaukset.

Keijona kirjoitti:

Mutta monarkiaa sen olla pitää. Keke vastaan Keke -vajakkimatsi taas vauhdissa.

Juu jos opettajiakin jalostettaisiin kymmenen sukupolvea ennen hommiin päästämistä, niin karisisi savupirttiläisten huonosta itsetunnosta kumpuava pyrkyrimäisyys, taistelukilpailuhenkisyys ja muu  turha voitonilontavoittelu.

Et taida ymmärtää, mitä jalostaminen tarkoittaa – mikä ei mielipuolisuutesi tuntien yllätä sitten niin yhtään. Jalostuksella pyritään lisäämään tiettyjen ominaisuuksien frekvenssiä populaatiossa edesauttamalla niitä kantavien yksilöiden lisääntymistä. Perinnöllisessä monarkiassa ei jalosteta mitään, vaan kruunun päinvastoin saa edellisen hallitsijan (vanhin) jälkeläinen, oli tämä millainen keijona tahansa. Ja tämä keijona sitten pukkaa ilmoille uuden vastaavan. Ennen pitkää rooliin voi sattua osaavakin henkilö – jos ei lähdetä Tanskasen/Habsburgien linjalle – mutta tämä on silkkaa arpapeliä; jälkikasvu voi taas olla keijonaa ihan yhtä lailla. Historia auttaisi, jos siitä mitään tietäisit.    

Lainaus:
On se harmi, ettei käsityksille ole oikolukupalvelua, saisi nilkit muutkin kuin  pilkut viralliseen järjestykseen.

Kannattaa vähän varoa, mitä toivoo. Tänne kieltämättä moderaatiota kaivattaisiin takaisin, mutta mikäli se olisi yhtään menneen lailla tolkullista sorttia, en uskoisi sen kovin kauan sinun oman pään mätkimiskampanjaasi katselevan.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
Sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%... eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

wisti
Seuraa 
Viestejä14793

Keijona kirjoitti:
"Entiset oppilaat syyttävät musiikin­opettajaa seksuaalisesta ahdistelusta – näin tehtiin sopimaton ”äänenmurros­testi”"

"Helsingin Sanomien haastattelemien entisten oppilaiden mukaan musiikinopettaja tarttui jopa penikseen kiinni."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005590778.html?ref=rss

Koulutus on sellaista yksipuolista ja  yksijumalaista hyvää....

Olet käsittänyt sanan koulutus väärin. Ei koulutus tarkoita penikseen tarttumista, ellei kouluteta penistä. Kohu nousi tässä siitä, että opettaja koulutti penistä, vaikka hänelle maksettiin muusta.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

Kokeillaanpa arvata vastata avaamatta uusinta  kommenttia: 

Ad hominen ja haukkuminen, mutuilu ilman perustelta ei anna kovin älykästä kuvaa vaikka siltä tuntuisi, niinku omasta mielestä :)

Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

Keijona kirjoitti:
Kokeillaanpa arvata vastata avaamatta uusinta  kommenttia: 

Ad hominen ja haukkuminen, mutuilu ilman perustelta ei anna kovin älykästä kuvaa vaikka siltä tuntuisi, niinku omasta mielestä :)

Sitähän voisi alkaa kuvitelemaan ( ei uskomaan) olevansa ennustaja.

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

HuuHaata kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Jälkimmäisiä on 99 prosenttia opetettavista asioista.

Ei ole. Ehkä niitä on jotain puolet.

Ihan vaikka lähtien jostain historiasta, jota on opetettu läpi ihmiskunnan historian niin, että se suurin massamurhaaja on ollut suurin ja kaikin tavoin paras ihminen.

Tässä on taas Huhhelilla poikkeuksellinen ymmärryksen itu mölinässään.  Kaikkein törkeintä massamurhaajaa kun on vuosituhansia jo palvottu kaikkein hyveellisimpänä olentona, jopa itse hyveellisyyden määrittävänä sellaisena. Ja hänen propagandamöhkäleensä, Raamattu nykyään nimeltään, on ylennetty lukutaidottomien paimentolaisten kännisadusta viralliseksi historian opinkappaleeksi. Tämän roisimpaa valeuutistempausta ei löydy Venäjältäkään.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
Sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%... eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

On varmaan joiltain palstalaislta huomaamatta, että vastaukset tulee virtuaaliautomaatista eikä niiden vastineita ole  luettu, saati noteerattu. Pahoittelemme virheitä kieliopissa ja lauseen jäsennyksessä.

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:
Kokeillaanpa arvata vastata avaamatta uusinta  kommenttia

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:
Kokeillaanpa arvata vastata avaamatta uusinta  kommenttia

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:
On varmaan joiltain palstalaislta huomaamatta, että vastaukset tulee virtuaaliautomaatista eikä niiden vastineita ole  luettu, saati noteerattu. Pahoittelemme virheitä kieliopissa ja lauseen jäsennyksessä.

Tuskin on jäänyt kellään huomaamatta, että olet juuri sellainen automaatti kuin mistä jatkuvasti ruikutat. Valituksestasi ei ylipäätään löydy mitään sellaista, mistä et itse olisi räikein mahdollinen esimerkki.

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:

Keijona kirjoitti:
Ristiretkeläinen uhoo pahaa oloaan  kuin pikkukakara, etsii pääsyä  marttyyriksi marttyyrien viereen. Amerikanpiristepulveri sitten monoistisesti  kuvitelyiin olevan  sitä mikä uhatuksi koettiin ja  ikiomaan  takertuja mielikuvivitus vitutuksessaan kuvitteli, ja odotetusti nokkaansa taas herneen,  kun tunteenpalossa. Vedettiinkö pulveri nenään vai "nokkelaa"nenästä, kas siinä strutsi.

Case in point.

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Keijona kirjoitti:
Eikös joskus suositeltu ihan lääkäriä ja dildoja lääkkeesi naismaisten hysteeriselle käytökselle ja tunnekuohuille ?

Nykyään saa alan erikoisliikkeistä ihan ilman lääkärintodistustakin. Rohkeasti vain menet apajille.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14987

Lainaus:
Padat kattiloita soimaa kuuseen kurkottamaan, mutta katajaan kapsahtavat viimeksi nauramaan.

Voimaa, määriä. Älymölöä ääliöt ahkii, kenkä, käpy käsitämätöntä käsittää, auktoriteettiä ,omaa uskoo.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat