Sivut

Kommentit (23)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3543
Liittynyt21.7.2017

Keskustaan puolestaan viittaa Toyota, joka on Suomen yleisin automerkki. Sitä on erityisen paljon maaseudulla.

Kuis sutii!? :D Toyota Aygo... Olenkin politiikassa aika "keskellä" - ei varsinaisesti missään - ja sama pätee asuinpaikkaan... 

Kaapelijehu
Seuraa 
Viestejä353
Liittynyt13.4.2009

No sikäli ihan mielenkiintoista, että itsekin huvin vuoksi Street View'iä käyttäessäni olen pannut merkille avolava autojen suuren määrän etenkin vähän köyhemmiltä näyttävillä asuinalueilla ja siistimmillä alueilla autokanta vaikuttaa usein aika eurooppalaiselta, joten oma epätieteellinen havaintoni tuntuu saavan jonkinlaista tieteellistä vahvistusta. Tosin en itse olisi uskaltanut suoraan tehdä siitä johtopäätöksiä alueen asukkaiden poliittisesta kannasta, koska olen jokseenkin ymmärtänyt että republikaaneja äänestää yleensä keskimääräistä varakkaammat ja demokraatteja köyhemmät ja tämä taas ei sovi lainkaan tähän havaintoon. 

Mutta varmasti autoista voi silti joitain päätelmiä tehdä niiden omistajista. Selvä asia on tietenkin auton hinta. Mutta jotenkin voisi kuvitella, että 4-vetoisen auton omistaja todennäköisesti ainakin harrastaa jotain jossa täytyy välillä ajella honommilla teillä, nopean urheiluauto taas ehkä viestittää kilpailuhenkisyydestä, Volvo voi kertoa turvallisuushakuisuudesta jne... Ei kovinkaan tieteellistä. 

No itse ajan Volvolla, mutta en silti ole koskaan äänestänyt RKP:tä, joten ei ihan osu kohdilleen.

Kaapelijehu

Keijona
Seuraa 
Viestejä8857
Liittynyt13.3.2015

Juu tälläisellä vanhalla maanviljelijä hipilläkin on kuvaavat ajopelit: Bemari, mese ja käkkyrä, kuvan kuuluu että lempi traktorina  porsche, vaikka  työt taittuu  vallulla ja zetkalla.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Jakob
Seuraa 
Viestejä897
Liittynyt11.7.2015

Olen ollut liikenteessä huomaavinani että hyvin usein tientukkona kuhnusteleva auto on Toyota (tyyliin Avensis tms.). Teoriani menee niin että Toyota-kuski välttelee riskejä elämässä ja on siksi päätynyt tähän luotettavaan mutta värittömään automerkkiin.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8857
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Mutta jotenkin voisi kuvitella, että 4-vetoisen auton omistaja todennäköisesti ainakin harrastaa jotain jossa täytyy välillä ajella honommilla teillä, nopean urheiluauto taas ehkä viestittää kilpailuhenkisyydestä, Volvo voi kertoa turvallisuushakuisuudesta jne... Ei kovinkaan tieteellistä. 

Aika usein kaupunkilaiset tahtoo kertoa  maasturilla kesämökistä.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3543
Liittynyt21.7.2017

Jakob kirjoitti:
Olen ollut liikenteessä huomaavinani että hyvin usein tientukkona kuhnusteleva auto on Toyota (tyyliin Avensis tms.). Teoriani menee niin että Toyota-kuski välttelee riskejä elämässä ja on siksi päätynyt tähän luotettavaan mutta värittömään automerkkiin.

Ehkä Toyota-kuski on ottanut vähän liikaakin riskejä. Se on kenties ollut verissä. Kunnes on tullut sakkoa, kortti lähtenyt, ja silleen... Sen jälkeen voi olla että käsiteteet "kiire" ja "turvallista" saavat aivan uuden merkityksen.

Jakob
Seuraa 
Viestejä897
Liittynyt11.7.2015

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Jakob kirjoitti:

Ehkä Toyota-kuski on ottanut vähän liikaakin riskejä. Se on kenties ollut verissä. Kunnes on tullut sakkoa, kortti lähtenyt, ja silleen... Sen jälkeen voi olla että käsiteteet "kiire" ja "turvallista" saavat aivan uuden merkityksen.

Sulla onkin Aygo, ei kuulu riskinminimoijien kalustoon tuommonen pirteänraikas malli.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3543
Liittynyt21.7.2017

Jakob kirjoitti:

Värittömään!?! Toyota on PARAS.

Mikä on teoriasi mukaan "räväkkä" automerkki? Annas kun arvaan: Bemari.
...tai sitten joku (hullu-)Audi(-kaahailija).

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3543
Liittynyt21.7.2017

Jakob kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Jakob kirjoitti:

Sulla onkin Aygo, ei kuulu riskinminimoijien kalustoon tuommonen pirteänraikas malli.

Ehtisin jo räyhätä.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3543
Liittynyt21.7.2017

No okei, oon mä vähän tien tukkona.
Ennen olin "V***n kääpä etana! Mä tuun sun persuksiis kii, ja näytän mitä mieltä oon sun nössövauhdistas." Ja nykyään, mietin kuka idiootti siellä persuksissa taas roikkuu..

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat