Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Täällä nimimerkki Raspu saa temmeltää rauhassa. Varoituksen sana on kuitenkin paikallaan, koska ketjussa kerrotaan paitsi sen panemista sinne, myös sen panemista si**e.

Sivut

Kommentit (688)

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Raspu alkaa missä tahansa keskustelussa sanailla naimajuttujaan. Nyt hän voi sellaisen iilin iskettyä kirjoittaa suoraan tänne! Kätevää!

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9423
Liittynyt13.7.2015

wisti kirjoitti:
Raspu alkaa missä tahansa keskustelussa sanailla naimajuttujaan. Nyt hän voi sellaisen iilin iskettyä kirjoittaa suoraan tänne! Kätevää!

Tämäpä vallan erinomainen innovaatio. Kumma, ettei tätä itsestäänselvyyttä ole aiemmin kekattu.

ahkera kalat
Seuraa 
Viestejä913
Liittynyt25.12.2015

Kaksi rapsun seksielämästä kiinnostunutta jo ilmottautunut. Yhdyn tähän intoon täydestä sydämestä ja takaapäin.

When occupied with self, you are separated from God.
The way to God is but one step: the step out of yourself. - Abu Said

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

ahkera kalat kirjoitti:
Kaksi rapsun seksielämästä kiinnostunutta jo ilmottautunut. Yhdyn tähän intoon täydestä sydämestä ja takaapäin.

Nuo kaksi muutoinkin ovat aktiivisina avauksissani.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Deimos
Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

Jaa, en oo näköjään ainut uneton Seatlessa. Kahvilla vai vahvemmilla aineilla? No, seksin ympärillähän tää ihmiselo taitaa pyöriä. Koitetaan lisätä sitten Suomen väkilukua. Muu seksi on bonusta.

JPI, ovolo ja Kontra1 bannilistallani, eli en lue heidän trolliviestejään.

Lisää listalleni kyllä mahtuu, onhan avaruus ääretön tila jonne mahtuu.
MrNewTime

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Täällä on kohta puolipäivä. Pojan kanssa kahvilla ja kaakaolla. Naiset lähti isolle kirkolle ja me jäätiin miesten kesken.

Oli tossa nättejä tyttöjä pöytä täynnä. Poika (9v) siirsi tuolinsa niistä kauemmaksi.

- Charles Bukowski

Deimos
Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

Ainiin, etpä tainnut olla Suomessa. Niin, ja kun taannoin sanoit, että hommaa nainen, niin ainakin mietinnän alla on. Jos enää muistaa mitä niillä tehdään.

Taidanpa laittaa aamukahvetta ittekkin. Tai sitten torkut... 48 tuntia on jo tainnut ylittyä. Pojalle pari vuotta lisää, niin ehkä se tuoli alkaa siirtymään toiseen suuntaan. Jotain sellasaista muistan nuoruudesta.

JPI, ovolo ja Kontra1 bannilistallani, eli en lue heidän trolliviestejään.

Lisää listalleni kyllä mahtuu, onhan avaruus ääretön tila jonne mahtuu.
MrNewTime

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Raspu:
Kyl mua aina aasialaisen rodun naiset viehättää tosi paljon. Neekeritkin viehättää enempi kuin ihan puhdas valkonen.

Mun tuntosarvi sanoo että ollaan eri rotua. Monen suvakkinaaraan tötteröt luultavasti myös.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Voin mä oikeita toimintakuvauksiakin tänne postata jos joku kaipaa.

Otteita seksuaalihäiriskelijän päiväkirjasta.

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

Raspu kirjoitti:

Voit vaikka ajetella että tämä ketju on sinun henkilökohtainen esiiintymislavasi jossa saat olla yksin tarinan tähtenä ja spottilamppujen loisteessa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

jussipussi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Voit vaikka ajetella että tämä ketju on sinun henkilökohtainen esiiintymislavasi jossa saat olla yksin tarinan tähtenä ja spottilamppujen loisteessa.

Voikun ihanaa!
Muodostan kuitenkin alustasta mieleiseni eri variaatioilla.
Eiköhän jokunen häntäkärpänenkin seuraa...

- Charles Bukowski

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Raspu kirjoitti:

Nimenomaan näin voit tehdä. Täällä sinä olet ainakin minun vittuilultani täysin turvassa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Seksuaalihairiskelijan paivakirjasta:

Sähkökatkos

Herään kuumuuteen. Kuulen että talossa liikutaan jo. Minä olen viimeinen sängyssä ja on helvetin kuuma. 
Ilmastointi ei puhalla eikä mitkään sähkölaitteet toimi. 
Talossa on sähkökatko. 

Poika lutraa takaterassilla pienessä lasten puhallettavassa uima-altaassa.
Hitto, hyvä idea, ajattelen.
Katselen sitä ja hiffaan betonipaljun jota voi myös käyttää pulikoimiseen.
Se on siihen riittävän iso.
Pistän letkulla veden valumaan ja heitän kuteet pois.
Juniori on innoissaan kun saa seuraa pulikoimiseensa. 
Pojalla on riehu päällä ja yritän saada sen rauhoittumaan. 

- Kuunnellaan ääniä ihan hiljaa, sanon sille. Kuuntele tota lintua Uiiiippp, Uiiiippp...lintu viheltää pitkän vihellyksen kerta toisensa jälkeen.
- Mitä se sano suulle?
- Ei se mitään sano, se vain vihetää, poika tuumaa. 
- Kyllä se sanoo, kuuntele tarkaan.
Kaikki äänet kertoo sulle jotain jos kuuntelet riittävän tarkasti.
- No mitä se sanoo poika kysyy?
- Se kutsuu sen vaimoa. Sillä on nälkä ja se venttailee yksin pienessä pesässä, sepitän.
- Hahaa, poika nauraa ja kysyy mitäs toi lintu sanoo, sirp, sirp, lintu sirkuttaa.
- No, se lähettää tekstareita.
- Nääh, poika tuumaa, mut mitäs vesi sanoo ja lorottaa sitä kuupalla altaaseen.
- Jopa vesi voi puhua sulle jos kuuntelet riittävän tarkasti ja keskityt. Se kertoo sulle monia asioita.
- Valehtelet, poika meinaa.
- En valehtele. Kun sä kuuntelet asioita sä ymmärrät asioita, mut sun pitää todella kuulla ja kuunnella kaikkea ympärillä. 

Ei se vielä tajua, mitä mä yritin sille kertoa, mutta ehkä muutaman vuoden päästä sitten.

Vaimo kolaa keittiössä, se on hakenu torilta SomTam salaattia. Tulista papaija salaattia joka maistuu kuumalla helteellä jostain syystä todella hyvältä. Ehkä se tulisuus sisällä viilentää ulkoisesti.
Me menään pojan kanssa nokkimaan sitä salaattia ja vaimo puuhailee jotain.

-Tehdäänkö juoni, otetaan Äiti kanssa pulikoimaan?
- Joo, poika tuumaa.

Syödään vielä vähän salaattia ja hiippastaan takaisin altaalle ja paljulle.
Mitäää... Äiti istuu nakupellenä paljussa jo ihan itse ja laskee letkulla vettä päälleen.
Meni jekku pieleen Äidin uittamisesta.
Poika istuu Äitinsä kanssa paljussa ja minä lastenaltaassa. Katselen vaimon veden päällä kelluvia turpeita rintoja ja ne näyttää kivalta. Juniori päättää hakea vesipssyn. Se on sellanen tankilla toimiva ”haulikko” jolla voi pumpata vettä jonkin matkan päähän.
Muutaman ”laukauksen” jälkeen vaimo ottaa vesipysyn pojalta ja alkaa tähtäillä sillä pinnalla kelluvaa kokkelistani. Saa siihen muutaman osuman ja kikattaa. Suojaan kokkeliksen kuupalla ja tilaisuuden tullen tuuppaan vedenalaisen pierun. Koitan pyydystää pierun kuupaan ja heitän sillä vaimoa.
- Nukutusluoti, tuumaa poika.

- Charles Bukowski

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3953
Liittynyt21.7.2017

Raspu kirjoitti:
Kahvilla se päivä lähtee käyntiin.

Totta joo että ne tytöt alkaa parin vuoden päästä kiinnostaa ihan toiseen malliin.

Pojalla on kuitenkin niskatuntuma "kähminnästä".
Naiset nimittäin usein tulee sitä koskettelemaan, siis aikuiset. Kutsuvat nimeltä jne. kun kysyn "kuka tuo oli" niin poika vastaa että "en tunne".
Eli ehkä ymmärrettävää pojalta siirtyä uhkasta kauemmaksi.

Vaimon mukaan kun lapset liikkuvat hänen kanssaan niin kukaan ei koskettele.

Onnea naisenmetsästykseen.

Se on kamalaa, miten vieraat ihmiset kähmii lapsia ulkomailla. Muistan että joskus oikein sattui.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat